PDA

Bekijk Volledige Versie : Even voorstellen: Erica



Erica
13-05-09, 21:05
Hallo,

20 mei vertrek ik (Erica, 39 jaar) samen met mijn vriend (40) en ons zoontje van 3 jaar voor anderhalve week vakantie in Florida. We gaan een paar dagen rondreizen, naar o.a. Sanibel en verblijven een weekend in Bradenton, bij een oude schoolvriend van mijn vriend. Daarna gaan we naar Kissimmee, waar we voor een week een appartement hebben gehuurd, bij Wyndham.

Mijn 1e keer in Florida was in 1992. Ik verbleef toen bij vrienden in Jacksonville, in het noorden van Florida, tegen Georgia aan. We hebben toen vooral de oostkust van Florida gezien. St Augustine, Miami, de Keys, NASA. En Marineland, dat nu enorm veranderd schijnt te zijn. Daar willen we nu eens gaan kijken hoe dat nu is.

In 2005 zijn we weer in Florida op vakantie geweest in combinatie met een bezoek aan de zuidelijke staten. Oktber 2008 zijn we voor het eerst met onze zoon geweest en dat is zo goed bevallen dat we volgende week dus weer gaan. Toen zijn we naar Magic Kingdom, Animal Kingdom en Seaworld geweest. En natuurlijk naar de Outlets geweest en de $ winkels.

Kan bijna niet wachten tot we weer gaan.
We vliegen woensdag 9.15 uur met Continental via NY naar Orlando. 31 mei vliegen we weer terug.
Ook dit keer is ons doel Seaworld, shoppen, bezoeken van een vriend. En we willen nu naar Bush Gardens gaan en naar Sanibel.
Disney doen we waarschijnlijk nu eens niet, maar niets staat vast, dus wie weet....
Ik ben op dit Forum terecht gekomen via google, op zoek naar tips en verhalen van andere Floridagangers. Heel leuk om te lezen en soms ook erg handig.