PDA

Bekijk Volledige Versie : Reisschema mulder1: Miami - Miami



mulder1
10-05-09, 17:20
Hallo allemaal,

We vliegen op do 25 juni vanaf Bonaire naar Miami. We hebben 3 kinderen in de leeftijd van 6, 5 en 2 jaar. We hebben een huurauto. Ons reisschema ziet er voorlopig zo uit:

- do 25 juni aankomst Miami, overnachting in Florida City Lodge;
- vrij 26, zat 27 juni naar de Keys 2 overnachtingen;
- zon 28 juni bezoek aan de Everglades en dan doorrijden naar Fort Meyers of Naples;
- ma 29 juni vanuit Fort Meyers of Naples de omgeving bekijken/strand bezoek;
- di 30 juni Langs westkust rijden naar Tampa;
- wo 01 juli een bezoek aan Busch Gardens;
- do 02 juli van Tampa naar Orlando;
- vrij 03, zat 04, zon 05 juli bezoek Magic Kingdom, Seaworld, shoppen en relaxen;
- ma 06 juli: van Orlando naar Miami;
- di 07 juli Miami; vooral relaxen en strand
- wo 08 juli 's middags terug naar Bonaire

We hebben nog een aantal vraagpunten in ons schema. Graag horen we van jullie tips/ervaringen:

- Vooralsnog hebben we alleen het 1e hotel geboekt; is het raadzaam/goedkoper om alle hotels te boeken of toch op de bonnefooi te gaan? We begrepen dat het laagseizoen is dus keuze zat, toch??
- Is het de moeite waard met kinderen helemaal naar Key West te rijden?
- Waar is het leuker om te verblijven Fort Meyers of Naples?
- We beseffen dat we vrij, zat en zon in de pretparken zijn; is dit te doen of is het dan super druk????

Teleton
10-05-09, 17:54
We hebben 3 kinderen in de leeftijd van 6, 5 en 2 jaar. We hebben een huurauto.

Persoonlijk vind ik dat jullie nogal wat kilometers maken met drie kids aan boord. De huurauto wordt in ieder geval intensief gebruikt. Voor zo'n rondreis zou ik zelf al snel drie weken uittrekken, jullie doen het in twee. De vraag of het de moeite waard is om naar Key West te rijden is nog niet zo gemakkelijk te beantwoorden. Mijn vraag is eigenlijk wat doen jullie, daar en onderweg, om het voor de kids aantrekkelijk te maken? Als je voor de zonsondergang gaat, denk ik dat het een beetje zonde van de tijd is.

Wat is leuker is ook al weer zo'n moeilijke vraag. Fort Meyers of Naples....daar is hier (http://floridaforum.nl/showthread.php?t=8863)al best veel over geschreven, gebruik anders even de zoekfunctie over dit onderwerp. Ik neem aan dat julie qua strand op Bonaire niet te kort komen? Dan zou ik zelf wat meer tijd aan de attractieparken besteden en deze afwisselen met de zwemparken. The kids wil love it.......En de vraag of het druk in de parken is in het weekend heb je eigenlijk zelf al beantwoord. Raad pleeg t.z.t. de Disney Crowd Calender (http://www.touringplans.com/tp2/UG2_index.php?PageID=14) of kijk hier (http://www.undercovertourist.com/united-states/florida/orlando/attractions/when-to-visit.html). Tot slot de hotels; in de praktijk komt het er warschijnlijk niet erg van om ter plekke een vergelijking van de prijs en de kwaliteit te maken.

Verder geef je aan dat er 'plek zat' is vanwege het laagseizoen. Daar zou ik niet zo zeker van zijn. Het risico dat er bijvoorbeeld ergens een conventie is, kan je zelfs in deze crisistijd, niet uitsluiten. Voor Key West zou ik zeker vooruit boeken, maar ook Orlando hotels zijn erg druk in de weekenden. Per slot van rekening kan je altijd nog annuleren als je dat tijdens de reis zou willen. Zoek ook eens op het onderwerp 'priceline' en kijk eens of dat misschien iets voor jullie is.