PDA

Bekijk Volledige Versie : Even voorstellen: Rob



robdrika
08-05-09, 21:26
Hallo forumers,

In 2007 zijn mijn vrouw en ik voor het eerst naar de USA geweest. Na een paar dagen New York hebben we in Los Angeles een camper gehuurd en 5 weken rondgetourd. Toen al had het amerikavirus ons te pakken en wilden we beslist nog een keer terug. Met vrienden hadden we al min of meer besproken (waren aangestoken door onze verhalen) om in 2010 weer naar de states te gaan.
Bij het maken van de vakantieplannen voor dit voorjaar ontstond echter het idee om nu al een voorproefje te nemen. En ja hoor, we hebben de plannen rond om (helaas maar) 2 weken met z'n vieren naar florida te gaan. Reis, auto, villa's zijn geboekt en over twee weken zitten we er al.
De voorbereidingstijd, anderhalve maand, is wel erg kort geweest maar we hebben heel veel gehad aan dit forum. Moesten wel heeeeeel veel lezen maar er staat toch wel een enorme schat aan informatie, ervaringen en tips op.
Alle deelnemers van harte bedankt en wellicht slaat ook het floridavirus bij ons toe zodat we volgend jaar weer naar florida willen.

Teleton
09-05-09, 10:11
en wellicht slaat ook het floridavirus bij ons toe....

Hallo Rob en welkom op het Forum voor naar Florida verlangende vakantiegangers. Als ik het goed begrijp ben je al besmet met het Amerkika virus en verwacht je dat ook het gevreesde Floridavirus je te pakken zal krijgen........De besmetting heeft echter, als ik je eerste bericht zo lees, al lang plaats gevonden!

Leuk om te lezen dat het Forum voor de gewenste informatie heeft gezorgd. Na al het leesplezier is het voor jullie al bijna tijd om alles in de praktijk te gaan ervaren. Misschien nog leuk om even te laten weten wat er precies op het program staat, nu je toch al besmet bent?

Anyway, veel plezier daar!