PDA

Bekijk Volledige Versie : Reisschema joostgemma: Miami - Orlando (rondreis)



joostgemma
04-05-09, 22:02
Als nieuwelingen op de site, hierbij ook ons reissschema!
We gaan eerst 13 dagen naar Florida, daarna vervolgen wij onze reis naar curacao/bonaire. We willen graag tips hebben voor onze reis in Florida. Het plan tot nu toe is:

Dag 1 Zaterdag 23-mei heenvlucht Amsterdam - Miami int airport Aankomst: 18:00uur lokale tijd. Overnachting bij Miami Beach.
Dag 2 Zondag 24-mei Miami beach (en stad bekijken)
Dag 3 Maandag 25-mei 's Morgens nog in Miami. Rond 12uur naar Key west. 's Avonds zonsondergang :)
Dag 4 Dinsdag 26-mei key west
Dag 5 Woensdag 27-mei Rijden naar Everglades/Florida city. Eventueel nog Everglades bezichtigen als er nog tijd is.
Dag 6 Donderdag 28-mei everglades , trail
Dag 7 Vrijdag 29-mei everglades, noord zijde, everglades city
Dag 8 Zaterdag 30-mei Rijden naar fort myers/sanibel island
Dag 9 Zondag 31-mei fort myers/sanibel island
Dag 10 Maandag 1-jun rijden naar orlando
Dag 11 Dinsdag 2-jun space center, volgens nasa.org is er dan een lancering
Dag 12 Woensdag 3-jun tripje naar st augustine vanuit orlando (historisch plaatsje)
Dag 13 Donderdag 4-jun orlando (park? vast niet..)
Dag 14 Vrijdag 5-jun terugvlucht orlando-miami-curacao

Graag jullie reactie!
We hadden achteraf gezien liever nog 1-2 dagen extra gehad, om b.v. langer in Miami te zijn of langer op een andere plek.

robisjo
04-05-09, 22:13
Ziet er goed uit. Schema is heel goed te doen. Mooie lokaties. Ik hoop dat de lancering niet uitgesteld wordt.

Groetjes,
Bianca

joostgemma
09-05-09, 19:24
Ziet er goed uit. Schema is heel goed te doen. Mooie lokaties. Ik hoop dat de lancering niet uitgesteld wordt.

Groetjes,
Bianca

Hey Bianca,

Dat hoop ik ook niet, maar puur toevallig dat we net in die tijd daar zijn en er een lancering gepland staat... nu hopen dat die door gaat!

Nog andere mensen tips of opmerkingen voor ons reisschema??