PDA

Bekijk Volledige Versie : Reisschema Liesbetv: Miami en Orlando 2010



liesbetv
27-04-09, 23:14
Volgend jaar (zomer 2010) willen we met onze kinderen van dan 9,5 en bijna 12 naar Florida. Wij zijn nu al stilaan een beetje aan het zoeken en plannen om zo'n beetje het benodigde budget te kennen.
Het voorlopige plan is naar Miami te vliegen (vanuit Brussel, we wonen daar op 20 min van), in Miami een aantal dagen op hotel te verblijven en van daaruit een aantal dingen te doen. De kinderen en wijzelf trouwens ook houden niet zo van steeds maar weer in- en uitpakken en van hotel naar hotel sjokken.
Daarna zouden we dan doorrijden naar Orlando, voor 10 dagen een villa huren en daar een aantal parken en KSC doen en ook een aantal rustige dagen inbouwen. Vanuit Orlando zouden we dan terugvliegen.
Ik heb al uren gelezen op dit forum en stilaan begint het wel vorm te krijgen.
Nu vroeg ik me af wat er mogelijk is vanuit Miami. Het maakt niet uit dat we eens een dag even moeten rijden, maar meer dan 2x2u zien we toch niet zitten.
We zouden graag tot key largo rijden en daar een tocht met een glasbodemboot doen. Haalbaar? De everglades met boottocht en/of alligatorfarm is dat haalbaar? Kan je een dagje naar Fort Lauderdale vanuit Miami? Nog iets in de buurt dat we best gezien hebben?
En waar verblijven we dan best in Miami? We hoeven niet perse aan het strand te zitten, daar kunnen we trouwens ook eens een dagje voor uittrekken....

Teleton
28-04-09, 09:02
Nog iets in de buurt dat we best gezien hebben?

Misschien vind je in dit overzicht (http://floridaforum.nl/showthread.php?t=9148)al wat antwoorden op je vragen?

Dr. Phlox
28-04-09, 10:09
De everglades is goed haalbaar in 2 uur rijden. Je kan Shark Valley / Everglades Safari beide aandoen. Zitten op ongeveer 15 minuten rijden van elkaar.
In Miami kan je het volgende doen :
- Holocaust Memorial
- Sawgrass Mill (winkelen)
- Adventura Mall (winkelen)
- Ducktours (stadsrondrit met auto/boot
Verder kan je uit de link van Teleton ook veel halen.
Grz
Ton