PDA

Bekijk Volledige Versie : Even voorstellen: Joy



Joy
27-04-09, 16:14
Goedemiddag allemaal!

In augustus hoop ik samen met mijn partner een rondreis te gaan maken in Florida! We zullen hier zo'n 3 weken voor uittrekken!

Op dit moment ben ik vooral bezig met uitzoeken waar we wel/niet heen zullen gaan!
Ik wil in ieder geval zelf erg graag naar Miami,Seaworld en de Keys (met name Sanibel Island)!

Tips & tricks en do's& don'ts zijn zeer welkom!

Groeten, Joyce

Teleton
27-04-09, 16:58
Tips & tricks en do's& don'ts zijn zeer welkom!

Hallo Joyce en van harte welkom op dit fijne Forum voor toekomstige Floridaliefhebbers. Het wemelt hier van de tips en trucs en do's en don'ts maar als je hier nieuw binnenvalt, kan ik me voorstellen dat het lastig is om al die info te vinden.

De beste tip die je kunt krijgen is om wat reisplannen van 'lotgenoten' te bekijken en je door de reisverslagen van andere Forumleden heen te worstelen. Zo ontdek je de mogelijkheden van een fijne Floridareis. Heb je dan straks zelf een concreet reisplan, dan kan je het voorleggen aan het forum. De t&t's en d&d's komen dan vanzelf.

In je voorlopige plan mis ik een bezoek aan Disney. Mag je niet missen hoor als je naar Florida gaat. Een bekend gezegde is immers: A Disney mind is a Joy for ever.....