PDA

Bekijk Volledige Versie : Even voorstellen: melkweg



melkweg
24-06-05, 09:36
heyhey,

ik lees hier al een tijdje mee en heb al héél wat tips en tricks verzameld, waarvoor dank iedereen :D

wij trekken met onze twee jongens van 6 en 8 naar Florida van 6 tot 22 augustus, we kijken er al enorm naar uit en zijn volop aan 't plannen. Mijn man en ik zijn zo'n 9 jaar geleden in september al een keer in Florida geweest, maar toen was ik 6 maanden zwanger en heb ik in de parken heel wat gemist :? Nu dus opnieuw met kids !

heb hier en daar nog vraagjes maar ik zal die stellen in de juiste rubriek, of de zoekfunctie nog eens gebruiken

Tof forum !
groetjes iedereen

Eric
24-06-05, 11:22
Hallo Melkweg, ook jij uiteraard welkom op het forum, en kom maar op met die vragen, maar zoals je reeds opmerkt, heel veel antwoorden kun je al uitgebreid vinden via de zoekfunctie.
Maar als je daar niet vind wat je zoekt, dan ben je van harte welkom om ons te bombarderen met vragen.
Eric

mickey
24-06-05, 11:31
hoi melkweg,welkom.Het zal de kinderen ook zeker bevallen in Florida,ik moet je wel even waarschuwen dat ze daarna wellicht nergens anders meer naartoe willen.Ik spreek uit ervaring.Al moet ik zeggen dat ik in dat geval ook een groot kind ben.

melkweg
24-06-05, 12:15
Ik begrijp wat je wil zeggen mickey, ik ben getrouwd met zo'n groot kind :) We zijn trouwens nu al bezig met onze "volgende keer Florida" terwijl we nog moeten gaan !

mickey
24-06-05, 22:51
Ik begrijp wat je wil zeggen mickey, ik ben getrouwd met zo'n groot kind :) We zijn trouwens nu al bezig met onze "volgende keer Florida" terwijl we nog moeten gaan !same here!