PDA

Bekijk Volledige Versie : Hotelervaring: Disney's All Star Resorts



marisca
18-03-06, 21:07
http://img516.imageshack.us/img516/6218/afbeelding2922rs.th.jpg (http://img516.imageshack.us/my.php?image=afbeelding2922rs.jpg)

Dit hotel is echt een aanrader ; Het allstar movie resort/ Sports/Music.
Dit jaar gaan wij Popcentury uit proberen.
Het is een belevenis voor de kids, Alles is mega groot met hele leuke thema's.

Sanne
05-01-08, 19:46
Hoi allemaal,

Ik heb even een vraagje....Heeft iemand ervaring met het All Star Movies Resorts? Mijn vriend en ik willen daar in september naar toe. Maar zijn wel benieuwd naar verhalen van andere...

Bedankt alvast!

bluedolph1n
11-01-08, 13:34
Ik ben zelf eerder in All Star Sports geweest, 1 van de values, en gaan nu naar Pop Century. Als je wat plaatjes bekijkt op de site van Disneyworld kun je in ieder geval al een idee krijgen van wat voor sfeer elk resort heeft.
All Star Sports is ons toen prima bevallen, zeker ook omdat we toch niet zo erg veel op de kamer zijn vonden wij het niet nodig om een "duurdere" categorie te kiezen.
Maar zoals Tinkerbell al zegt, dat is voor iedereen anders natuurlijk.

Groetjes, Sandra

Connie
17-01-08, 12:17
Ik heb ook in all stars sport gelogeerd tot 2 keer toe en is me goed bevallen. Een beetje leven om je heen anders ga ik wel naar het Hilton dan heb ik luxe en rust. En als je ergens rustig wil eten dan reseveer ik gewoon in een ander hotel. En je bent zo weinig op je kamer dat ik dat ook eerlijk gezegd zonde vindt van mijn centen. Maar ja daar denkt iedereen anders over en dat is maar goed ook.

Saskiac1977
14-05-08, 07:10
Wij hebben in all stars movie resort gezeten, en eigenlijk is dat ons prima bevallen....wij hoeven geen duur hotel als we er toch merendeel van de dag niet zijn.
Het is inderdaad een groot complex, maar had niet het idee dat we in een mensenpakhuis zaten.
Maar inderdaad dat is persoonlijk.
All stars movies ligt vlak bij AK, ja het is naar sommige parken een eindje rijden, maar het meeste is met de bussen echt goed te doen, hooguit een 15 minuutjes rijden...ik zeg altijd maar zo...je hoeft niet te lopen.....
Ik denk dat je goed moet kijken wat je van een hotel verwacht, waar je je het prettigst bij voelt, is dat de ligging, het comfort of het thema...en daar je keuze op baseren.....succes.

sylvester
27-05-08, 21:37
hoi, we zijn net terug uit amerika en hebben daar gelogeerd in "all star movies", het is niet luxe maar voldoet prima aan de eisen van een gezin met twee kinderen in de leeftijd van 5 en 7 jaar.

Saskiac1977
28-05-08, 07:20
Nou wij hebben daar ook gezeten en het is niet luxe...twee best grote bedden, een tv, een badkamer met bad, een legkast voor de kleding (met lades), haardroger, strijkplank en strijkbout, de kamer maakte wel, ondanks dat ie simpel was een heel verzorgde indruk, voldoende handdoeken, elke dag verse zeep en shampoo.
Het hotel bestaat uit verschillende delen met allen een ander thema, Mighty ducks (daar zaten wij), 101 dalmatiers, Herbie, Phantasia en Toy story.
Er zijn twee zwembaden, een grote, de Phantasiapool en een kleintje bij de mighty ducks (welke trouwens een stuk warmer is).
Verder is er een Foodcourt waar je `s morgens prima kunt ontbijten en `s avonds ook best goed kunt eten.
Men kan kiezen uit vet eten maar ook brood, serial, wafels enzovoorts.
Het is wel een groot restaurant waar niet zo veel sfeer is.
Eeeeh ja verder is er een Disneywinkel, een wasserette waar je goedkoop (2 dollar) je was kan doen.
Verder is er een arcade waar je spelletjes kunt doen.
De bussen naar Disneyparken stoppen aan de zijkant van het hotel, en vanuit het hotel rijdt er ook een bus van Mears die je naar seaworld, universal enzovoorts brengt.
De receptie is groot genoeg en voldoende bezet.
Al met al voor ons ruim voldoende om er 7 nachten te slapen.
De prijs kwaliteit verhouding was voor ons meer dan goed.
Wij hebben ooit eens in Seqouia Lodge geslapen in Disneyland Parijs en nou daar betaalden we verhoudingsgewijs een stuk meer voor, maar het haalt het zeker niet bij All stars Movies.

Of wil je nog meer weten Michael?

stephanie84
23-02-09, 20:54
ik heb een vraagje ik ga 15 mei tot 29 mei naar all stars movies voor het eerst, heeft er iemand ervaring met internet bij het hotel en zoja moet je daar ook voor betalen.

Chanti
23-02-09, 23:09
Volgens mij heb ik ergens gelezen dat je $10, per dag ofzo moet betalen voor internet. Ik durf het niet met zekerheid te zeggen hoe duur het is, maar ik weet bijna zeker dat je moet betalen.

Michael66
24-02-09, 01:30
Volgens de website van het "Movies":
Amenities & Services
Services and amenities at Disney's All-Star Movies Resort (http://disneyworld.disney.go.com/resorts/all-star-movies-resort/services-amenities/) include a concierge desk, laundry facilities, childcare services, shopping, pizza delivery, satellite television, self-parking, in-room refrigerator and Internet access (with an additional fee.)

Mickey99
24-02-09, 08:28
Internet kost in de Disneyresorts (in ieder geval de Value & Moderate resorts) $ 9,95 per 24 uur. Als je 's avonds om 22.00 uur voor het eerst inlogt heb je dus internet tot de volgende avond 22.00 uur.

FrankS
24-02-09, 10:12
Dat klopt. Ik heb het regelmatig gebruikt. Het is overigens géén draadloos internet. Er ligt een netwerkkabel op de kamer (meestal in een linnen zakje, hangt aan 1 van de kledinghangers naast de wastafel); die sluit je aan op je laptop en op de muuraansluting onder de tafel. Zodra je internet explorer start krijg je een aanmeldscherm van Disney. Door op OK te klikken ga je akkoord met het belasten van je kamerrekening en heb je direct toegang. De snelheid is redelijk; voldoende voor bijvoorbeeld Skype met beeld.

LEOnie211
14-05-09, 20:54
als je een normale kamer hebt geboekt voor 2 personen heb je dan genoeg ruimte voor een inklapbare rolstoel?

Mickey99
15-05-09, 09:40
Op zich zul je er wel ruimte voor hebben al zijn de kamers nu ook weer niet enorm groot. Er zijn trouwens ook speciale kamers voor rolstoelgebruikers ik weet niet of je dat wist en daar gebruik van wil maken? Wellicht zou je daarvoor contact op kunnen nemen met het hotel.

Hier een indruk van een hotelkamer in All Star (dit is in Sport maar in Movies zijn de kamers hetzelfde alleen in een ander thema ;)):

http://img199.imageshack.us/img199/3741/wdw2003778.jpg (http://img199.imageshack.us/my.php?image=wdw2003778.jpg)

http://img199.imageshack.us/img199/8775/wdw2003782.jpg (http://img199.imageshack.us/my.php?image=wdw2003782.jpg)

http://img199.imageshack.us/img199/2643/wdw2003775.jpg (http://img199.imageshack.us/my.php?image=wdw2003775.jpg)

Ik hoop dat je er wat aan hebt.

Groetjes,
Sonja

LEOnie211
15-05-09, 11:07
ja dank je. Ik wist niet voordat ik ging boeken dat er speciale kamers zijn. Het is niet nodig voor mijn moeder om een aangepaste kamer te hebben. Er zijn mensen die deze meer kunnen gebruiken. Ik zie nu dat er genoeg ruimte is om deze ergens neer te zetten als we hem niet nodig hebben

LEOnie211
17-05-09, 15:24
kun je ergens in het hotel informatie krijgen over je vlucht terug naar huis? Dit ivm vertragingen enz?

deh78
17-05-09, 15:41
Wij hebben vorig jaar ook in het All star movie hotel gezeten...omdat er een foutje was gemaakt kwam ik in een handicap kamer terecht nou we hadden een hele grote douche verder geen op of aanmerkingen was lekker meteen vanuit je kamer het zwembad in springen.
Internet was best duur.
http://www.foto-uploaden.nl/upload/0eabb92e0e193c931da464102226ebfc.jpg

Dennis

tamaralemmens
20-05-09, 20:06
Mickey99 bedankt voor de foto's. Toevallig hebben wij ook het allstars hotel geboekt (sports) dus leuk om daar eens duidelijke foto's van te zien. Ziet er prima uit.

Moniek
19-08-09, 17:16
Heyyy!!

We zijn het al een paar jaar van plan, maar in het voorjaar gaat het eindelijk gebeuren: wij graag naar Disneyworld :mrgreen: Erg leuk dat dit forum bestaat want mijn enthousiasme wordt steeds groter door al jullie enorm positieve verhalen!

Om het hele Disney-gevoel compleet te maken denken we erover om zo'n 2 weken te overnachten op een Disney all star resort. Deze is qua prijs een stuk gunstiger dan de andere resorts op het Disney-park zelf. Voordeel is dat er gratis bussen rijden en dat je op het vliegveld wordt opgehaald. We durven het niet zo goed aan om zelf auto te rijden in Florida. Op zoover zijn de recenties over dit resort vrij positief. Hebben jullie ervaringen op dit resort? En welke resort zou je specifiek aanraden (dalmatier/music/movies/etc)? Hoellang is de reistijd van het resort naar de verschillende parken?

En als we vanuit dit resort naar Seaworld of de Universal Studios willen gaan, hoe kunnen we dat dan het beste regelen? Taxi? Of rijden daar ook bussen voor?

Groetjes Moniek

Njit
19-08-09, 18:01
Hotelervaringen kun je hier lezen: http://www.floridaforum.nl/showthread.php?t=5422
Vanaf Disney kun je met het OV naar Seaworld en Universal. Ben je alleen wel een poos onderweg. Taxi is ook een optie.

Over het zelf rijden in Florida zijn al heel veel onderwerpen geschreven. De algemene tendens is dat het allemaal erg meevalt en dat je er veel plezier van hebt.

Teleton
19-08-09, 18:11
Hebben jullie ervaringen op dit resort?

Hey Moniek,

Over All Stars (http://www.floridaforum.nl/showthread.php?t=9165&highlight=stars)is al 't een en 't ander geschreven. Misschien is het overzichtelijker als je eerst de bestaande info even leest en dan je vragen stelt? Ook over de vervoersmogelijkheden (http://www.floridaforum.nl/showthread.php?t=1061&highlight=vervoer+Disney)is er al een topic waar je veel info kunt vinden. Om 't plaatje compleet te maken misschien ook maar even het topic over de verkeersregels (http://www.floridaforum.nl/showthread.php?t=3209&highlight=verkeersregels) lezen? Autorijden lijkt namelijk veel erger dan het is en voor het openbaar vervoer moet je daar nogal wat geduld en tijd hebben.....\\:D/
.

rob gertsen
19-08-09, 21:01
Ik ben het van harte eens met de Teleton en Njit. We hebben net onze eerste trip naar Orlando achter de rug en ik was ook wat huiverig om in de auto te stappen. Het enige waar ik even (10 minuten) aan moest wennen is het rijden met een automaat. Ik vond het rijden totaal geen probleem. Binnen no time weet je hoe het werkt. Even wennen dat de stoplichten aan de overkant van de kruising staan en dat je op de highway ook rechts ingehaald wordt. Voor de rest geen enkel probleem. Wat wel essentieel is is een navigator. Zonder een Navi ben je nergens.
Ik heb dit jaar in wat luxe Disney resorts geslapen, maar ga volgend jaar ook voor een value resort. Het gaat toch om een bed want voor de rest ben je niet veel op je hotel. Ikzelf denk dan aan Pop Century omdat dat een nieuwer resort is.

FrankS
20-08-09, 11:56
Ik heb inmiddels ervaring met All Star Sports en Movies en ook met Pop Century resort (ook een value resort met exact dezelfde prijs als de All stars). Qua ligging en faciliteiten zou ik altijd kiezen voor Pop Century. Dit jaar kiezen we echter toch voor All Star Music, omdat ze daar als enige value resort (tot nu toe) de family suite aanbieden.

Daarnaast hebben we ook in Caribbean Beach (moderate) en Animal Kingdom Lodge (deluxe) verbleven. Prijs/kwaliteit verhouding is naar mijn mening in Caribbean Beach het beste; een mooi groot resort waar genoeg rust en ruimte is, maar ook goede faciliteiten als een uitgebreide shop, goed table service restautant, maar ook een goed counter service restaurant. Verdeeld in meerdere "dorpjes" die elk hun eigen (relatief) kleine zwembad hebben een een mooi centraal zwembad met gezellige buitenbar.

Moniek
20-08-09, 20:23
Heyyy!

Bedankt voor jullie snelle reacties! Top!!
Ik ga zeker nog even verder lezen in de links waar jullie naar verwijzen.

Moniek

LilianAshley
03-03-10, 20:07
Wij hebben ook net geboekt voor het All star Movies resort. Waar ik niet helemaal uitkwam, was of er ontbijt bij de kamerboeking inbegrepen zit. Heeft iemand hier een antwoord op? Wanneer er geen ontbijt bij zit, hoe duur is dit en hoe gaat dit in z'n werk? Is het buffet?

erik13
20-03-10, 13:56
Wij hebben in 2008 daar geweest. Wij vonden het ressort heel leuk, echter het eten helaas niet. Het ontbijt is niet inclusief dus moet je apart betalen. Er is echter geen "normaal" ontbijt te krijgen. Wel allemaal pancakes e.d.
Ga liever in de omgeveing ergens eten dat zal je veel beter bevallen. Ga desnoods naar de wat duurder hotels van Disney (duur kun je gewoon naar binnen toe) daar hebben ze veel beter ontbijt.

Esther43
01-01-11, 12:52
Wij zijn in augustus 2009 8 dagen in dit hotel geweest. Ons prima bevallen. Inderdaad geen luxe maar dit is ook een valuehotel. Faciliteiten in de kamer goed, schoon, goede bedden. Het enige wat ik gemist heb is een koelkastje, was wel te huur. Parkeerplaatsen vlakbij je hotelkamer. Wil je echt bij een bepaald thema (b.v Toystory) zitten, dan de iets duurdere kamers boeken. Disneysfeer is volop aanwezig in dit hotel, vind ik persoonlijk ook een pluspunt. Leuk aangelegd zwembad bij de foodcourt. Ook nog een tweede zwembad aanwezig. Het is aan te raden bij een wat langer verblijf de refillbekers te kopen, volgens mij in 2009
$12.99 per stuk. Hiermee kan je in de foodcourt onbeperkt warme/ koude dranken pakken. Foodcourt vond ik voldoen voor een snelle snack of ontbijt. Als je een auto heb kan je in de omgeving prima ontbijten. Wij zijn verschillende keren in het plaatsje Celebration geweest bij het Market Street Cafe ( aan het meer, op de hoek), hier hadden ze erg lekkere pancakes etc.
Als we in 2011(hopelijk) terug gaan naar florida gaan we zeer waarschijnlijk terug naar dit hotel tijdens de disneydagen.

JoshuaP85
05-01-12, 14:32
Wij gaan de 21e april richting Orlando.

We slapen in het Disney's all Star Resort.
De 1e dag de 22e willen we gebruiken om de omgeving een beetje te bekijken en om wat boodschappen te doen. Kunnen jullie ons advies geven???

Njit
05-01-12, 14:37
Heb je eigen vervoer ter plaatse? En welk All Star Resort heb je het over? Sports, Music, Movies?

JoshuaP85
05-01-12, 20:47
ja we hebben een huurauto van ALAMO

Begin van de vakantie slapen we in ALL STAR MUSIC
Aan het einde in ALL star Movie

Hans van Demen
09-01-12, 22:45
All star Music en Movies zijn exact hetzelfde en liggen naast elkaar, het is 1 terein met eerst All star sports dan Music en dan Movies.

Inkopen kun je het beste doen op de 192 International drive, hier heb je veel Walmarkt-Publix etc etc.
Als je het resort afrijd, richting de slagbomen volge je Inerstat 4 Orlando East, en dan pak je de 192.

Het restaurant in Music is schrikbarend duur, druk en van slechte kwaliteit.
Enigste wat voordelig is , is de drinkbeker die je koopt voor 14.99 dollar en je het gehele verblijf kunt vullen met koffie-thee-frisdrank etc etc.

Esther43
20-07-12, 13:20
Gisteren terug gekomen van onze tweede vakantie in Florida. Beide keren de laatste dagen, nu 10, verbleven in Disney all star movie resort. Wederom prima bevallen. De kamers zijn inmiddels voorzien van nieuwe inrichting en een standaard koelkast en gratis Wifi. Refill bekers nog steeds te verkrijgen voor 13.99 dollar