PDA

Bekijk Volledige Versie : Hotelervaring: Disney's Animal Kingdom Lodge



FrankS
22-01-08, 20:19
Ik heb 5 dagen in AKL (Savannah view) gezeten; zéér de moeite waard. Ook de restaurants zijn geweldig!

mickey1000
22-03-08, 12:49
Hallo allemaal :-D,

Ik heb op allearsnet gelezen dat er construction gaande is in de DisneyResort animal kingdom lodge (http://allearsnet.com/acc/faq_akl.htm).
Is iemand daar recentelijk geweest en kan vertellen waar de werkzaamheden plaatsvinden, of de overlast groot is en of het afgeraden wordt om deze resort te boeken? :-k
Link naar de resortmap http://allearsnet.com/acc/aklmap.jpg
Ik wil mijn gezin natuurlijk de teleurstelling besparen als we een savannah view room geboekt hebben en we tegen bv. een steiger aankijken ipv naar de "wilde dieren".

Chanti
16-02-09, 20:53
Van 30 November tot 21 December gaan wij naar Orlando Florida. We verblijven in de Animal Kingdom lodge. Ik lees online nog al verschillende verslagen.

Heeft iemand ervaring met dit resort? Zijn er nog bijzondere dingen die je daar echt gedaan moet hebben of gezien moet hebben? Hoe zijn de kamers? Hoe is de service? En de uitzichten? Ik ben echt heel nieuwsgierig. :oops:

FrankS
16-02-09, 21:39
Wij hebben een vijftal nachten in AKL overnacht. We zaten in een Savannah-view kamer. De kamers zijn vrij klein en relatief donker. Het resort heeft wel een fantastische sfeer! In eerste instantie kregen wij een kamer die weliswaar officieel uitkeek op de Savannah, maar in de praktijk moest je daar toch verdomd goede ogen voor hebben. We hebben toen een room change gevraagd (en gekregen) en toen hadden we geweldig uitzicht!

Aanrader in AKL (ook als je er niet verblijft): het buffet in Boma (zowel ontbijt als diner).

Chanti
17-02-09, 23:11
dank je wel FrankS! Ik ben erg benieuwd. Het is moeilijk om uit alle verschillende ervaringen een mening op te maken. Ik denk dat we het maar gewoon moeten zien in December ;)

Larie
11-05-09, 23:01
Wij zijn afgrlopen zomer 3 weken in AKL geweest en het was geweldig!!!
Het enige waar wij ons aan stoorde waren de lange hotelgangen. Dat was best wel gehorig als er families s'avonds laat uit de parken vol enthousiasten verhalen thuis kwamen. Verder het zwembad en de savanne echt geweldig en eten moet je zeker in Boma doen. Ik heb een voedsel allergie en als je dat bij binnekomst meldt dan komt de kok en die laat je het complete buffet zien en gaat appart voor je koken indien nodig. Heel veel plezier!!!!!

rob gertsen
11-05-09, 23:37
Wij zitten vanaf 1 augustus 11 dagen in AKL. Ik word helemaal vrolijk van deze berichten:D:D:D

Chanti
18-06-09, 14:06
Zijn er nog mensen met reisverslagen over AKL? Want die zou ik graag willen lezen!! ;)

Njit
18-06-09, 14:57
Op AllEars staan veel reviews: http://land.allears.net/reviewpost/showproduct.php?product=7&sort=8&cat=3&page=1

rob gertsen
15-08-09, 16:56
we hebben van 1 tot 12 augustus in AKL gelogeerd. We hadden ons er van te voren veel van voorgesteld. Het uiteindelijke resultaat viel een beetje tegen. Zoals al eerder geschreven is in dit forum is het hotel erg groot. Als je een beetje pech hebt, en je zit achteraan in de gang, dan is het een eind lopen naar de lobby. Zeker als je 's avonds nog even iets te drinken wilt halen ben je toch snel zo'n 20 minuten onderweg.
Het eten in Boma is fantastisch. Zowel het ontbijt als diner is geweldig als je 1 of 2x gaat. Het is daarbij ook fors aan de prijs. Met z'n vieren toch al snel 70 a 80 dollar voor ontbijt en diner nog iets meer.
Het zwembad is mooi maar gevuld met veel te warm water. Niet echt prettig als je wat verkoeling zoekt. De kamers zijn inderdaad niet erg groot maar een groot pluspunt is dat de bedden geweldig zijn. Toch niet onbelangrijk vind ik.
De Savannah View is erg leuk. Het dierenrijk loopt echt letterlijk voor je langs. Alleen bemerkte ik dat dat na 2 dagen ook normaal begint te worden.
We hebben deze trip ook in Fort Wilderness Lodge gelogeerd. Wij vonden dit een veel leuker hotel omdat het een stuk kleiner is en veel meer sfeer heeft. Als ik wederom zou moeten kiezen zou mijn keuze snel gemaakt zijn.

cindy74
28-04-11, 18:42
Awel moet zeggen dat voor ons dit hotel te gek was . We zaten in een studios met klein keukentje aan . Het hotel zelf heeft een erg mooie lobby en de sfeer is echt go whit the flow er staan ook zuid afrikanen aan de savannah wat erg leuk is omdat ze ook een soort nederlands praten . Het zwembad is erg leuk en bij ons niet te warm . Wij hebben hier 8 nachten gelogeerd en van alle disney hotels die ik heb gehad in florida het beste en heb er al veel gedaan en dit hebben we via een lid van disney's vacation club gehuurd dus hebben we voor al dit moois maar 850 euro gespendeerd dit voor een studio met savannah view . Verder hebben we ook in de kidani village gezeten voor 1 nacht en dit hotel is kleinschaliger de dieren komen hier ook iets korterbij en het zwembad is echt te gek voor kinderen .
Voor ons dus geen gewone boeking meer via disney maar via de vacation club veel goedkoper en even goed je kan hier in beach & yaght club , gland floridian villas , fort wilderness , bay side towers , animal kingdom lodge en kidani village , old key west resort , saragotta springs, boardwalk en vero beach logeren voor ons is dit de tip als je in een disney hotel wil verblijven .

Belle1974
24-06-11, 17:50
Cindy,

Hoe reserveer ik dit dan? Wij willen ong 2 nachtjes in Animal Kingdom lodge (juist omdat je dan de dieren voor je deur hebt). Savannah View moet ik dan boeken zeker!!?!?

christophe
16-07-11, 12:58
Het hotel ligt buiten ons budget, en wat je dan ook kan doen is de uitstekende restaurants of bars van het hotel bezoeken, of gewoon een mooie wandeling langs de dieren maken. Want ik lees in veel reviews dat na enkele dagen het de normaalste zaak van de wereld is dat een giraf voor je raam staat. Of een dagje hotels bezoeken, want ze zijn stuk voor stuk pareltjes.

Belle1974
26-07-11, 11:15
Kan iemand mij vertellen hoe ik dit hotel voordelig kan boeken voor oktober 2 nachtjes?? Mijn vriend wil er heel graag op/rond zijn verjaardag verblijven in een Savannah View kamer maar ik kan nergens vinden waar dit het beste te boeken is voor een goede prijs....

Iemand misschien emailadres of telefoonnummer van het hotel?

corrus
26-07-11, 14:15
Iemand misschien emailadres of telefoonnummer van het hotel?

Book online or call (407) WDW-MAGIC or (407) 939-6244.