PDA

Bekijk Volledige Versie : Disneyreis boeken: wdtc.disneyinternational.com



buurea
09-04-09, 01:27
Tip: als je in een disneyhotel in disneyworld wil verblijven kun je dit op dit moment het beste boeken via de site wdtc.disneyinternational.com. Dit is de UK-site van Disney. De koers van de pond staat op dit moment zo laat dat dit heel veel kan schelen met het boeken via de US-site. Ons scheelde het voor 6 nachten 800 euro. Dit was voor hotel, 7-daagse entree en luxe-dinerplan. Staan verder ook leuke aanbiedingen op deze site.

fitnessmouse
10-04-09, 22:38
Ik heb daar ook geboekt voor onze aanstaande meivakantie en kreeg van de week de vouchers in de brievenbus voor hotel, toegangsbewijzen (14 day ultimate), en diningplan. (2200 euro voor 2 volw/2kind voor 14 dagen). Scheelde een boel met de USA Disney site. (zelfs met de 4/3 promotie)

buurea
14-04-09, 23:42
Kreeg jij tickets opgestuurd? Wij vertrekken 23 april maar ik heb niets ontvangen. Ik denk dat ik maar even ga bellen!

fitnessmouse
15-04-09, 12:07
Nee, geen tickets, maar vouchers voor hotel, diningplan, en wdw toegang. Wij vertrekken 25 april en ik had ze vorige week, of de week ervoor al binnen.

buurea
16-04-09, 01:02
Goh, dan ga ik morgen toch eens bellen. Want ik heb nog niets binnen. Dankjewel voor ino.