PDA

Bekijk Volledige Versie : WDW: Goedkope souveniers



marpie
27-03-05, 12:08
Hai!
Als Disneyfreaks bezoeken wij dit jaar voor het eerst florida, waarvan 8 dagen orlando. Naast de parken te bezoeken willen we natuurlijk ook leuke Disneyspullen mee naar huis kunnen nemen tegen meer betaalbare prijzen dan in NL. :lol:

Kan iemand ons vertellen waar je het beste (en goedkoopste) je Disneystuff kan kopen? Behalve Orlando gaan we ook nog langs de Gulfcoast richting Key West dus als er langs die route nog een mall ligt waar we onze spullen moeten kopen, dan horen wij dat ook graag!

Alvast bedankt!

Groetjes,
marpie

Njit
27-03-05, 14:01
Downtown Disney (Disney Store) heb je de grootste collectie aan spulletjes. Maar ook in de diverse winkels langs de 192 heb je voldoende keus aan leuke disney spullen. Meestal hebben ze daar de collectie van het vorige jaar die dan een stuk goedkoper is. Mooie handdoeken etc..

rvd4always
27-03-05, 19:43
In bepaalde shopping malls zitten Disney outlet stores waar je tegen sterk gereduceerde prijzen Disney artikelen kan kopen!
Als je in een Disneypark of bij Down Town Disney wat koopt betaal je de volle prijs. Natuurlijk is daar wel alles verkrijgbaar wat niet het geval is in de outlet stores van Disney. :wink:

http://allearsnet.com/btp/outlet.htm

http://www.sawgrassmills.com

Michael66
27-03-05, 20:15
Walmart! Veel spul voor een redelijke prijs.

Vorig jaar heb ik ook een Disney Store ontdekt waar tegen zeer gereduceerde prijzen de wat oudere collectie wed verkocht. Volgens mij was die winkel bij de Lake Buena Vista outlet stores.

Michael66
13-04-05, 18:25
Oh ja, ga ook eens bij de Walmart kijken, daar hebben ze een hele afdeling met allerlei Disney-kleding en andere Disney-meuk, tegen zeer concurrerende prijzen. Ik heb er zelf o.a. een disney-handdoek gekocht voor $ 3,99 (en hij doet het nog!!), kringel-rietjes met Disney-figuurtjes erop voor $ 0,79 per stuk, voor mijn vrouw een pyjama met Eeyore voor $ 15 en volgens mij nog een heleboel andere dingen.

Het betreft hier dus niet de Disney-spullen die je in de parken kunt krijgen, maar meer het afgeleide spul. Ook leuk, en veeeeel goedkoper.

Overigens kun je deze spullen vaak ook kopen bij de diverse souvenirshops aan International Drive, de 192 in Kissimme en de Flea-markets en zo. Maar nergens heb ik zo'n groot assortiment en zulke lage prijzen aangetroffen voor een behoorlijke kwaliteit als bij de Walmart.

corretje
04-06-05, 11:24
Inderdaad, voor de nieuwste en originele produkten moet je echt in Disney zelf zijn. Maar daar betaal je dus ook wel voor.

Goedkopere optie zijn de Gift-shops die je geregeld tegenkomt langs de weg. Ze zijn vaak herkenbaar aan hele uitbunidge winkels in kleuren.

Een echt heel goed alternatief (en dat geldt zeker niet ALLEEN voor Disney-spullen) is het bezoeken van een Flea-Market!!!
In Orlando (Kissimmee) te vinden aan de US192.

Wij hebben hier twee grote reistassen EN twee grote rolkoffers gekocht voor $ 60,= !!!!! In Nederland waren we daarvoor zeker iets van 200 euro kwijt geweest....

Hier heb je echt HEEL goedkope dingen! Absoluut een bezoek waard.

Harm
04-06-05, 17:26
Als verzamelaar van Disney spullen begin ik het idee te krijgen dat de
bron opdroogt. Ik ben nu eenmaal niet geïnteresseerd in potloden
spiegeltjes en kinderkleding van Disney. Down Town is ook minder. Na
de verbouwing van de Disney store, verdwaal je er bijna. En ook bij de
Disney Caracter shop is het jaarstuk van de Disney Collectorsclub niet
meer te zien. Je vervalt dan in de beeldjes van swarofskie glas of
schilderijen van enkele honderden $. En dat is dus niet wat ik zoek. Dit
jaar ben ik thuis gekomen met een Mickey Mouse balletje voor op de
auto antenne.

Harm

Petra/VS
04-06-05, 20:14
Harm,

Nu pas valt me je avatar hier op. Dat is Ricks favoriete plaatje, hij is dol op Donald (en er valt heel weinig Donald spul te krijgen, helaas, het is allemaal Mickey en Minnie wat de klok slaat of Winnie de Poeh :().
Wij zijn het met je eens, ook wat betreft de handgetekende cellen is er nog maar bar weinig te krijgen en daar hebben wij een leuke verzameling van.
Een goede plek online om te snuffelen is Ebay, daar vind ik nogal eens ongewoon Disney spul.

Eric
04-06-05, 20:17
Petra, dan moeten jullie maar weer eens gauw naar Nederland komen, want hier is zat Donald spul te koop !!
Trouwens, als ik mij goed herinner, was in Disney Village ook wel een en ander van hem te koop, mooie porceleinen beeldjes met Donald Duck als sportman.
Eric

benk
04-06-05, 22:50
In de Premium Outlet Stores, 8200 Vineland Avenue, is er ook een Disney Outlet winkel. Het is maar een kleine winkel, vooral kleding, maar wel alles aan sterk verminderde prijzen. In hetzelfde complex is er trouwens ook een Universal Outlet winkel! Website:

http://www.premiumoutlets.com/outlets/outlet.asp?id=17

Greetz.

Benny.

Harm
05-06-05, 10:26
Ik ben eigenlijk een liefhebber van Peter pan, maar helaas word daar super weinig van gemaakt. De beeldjes die er van zijn tel je op de vingers van een hand en zijn erg duur. Ik koop alleen beeldjes die ik leuk vind en die betaalbaar zijn. Ik en geen echte verzamelaar, maar verspreid door het huis staan er popen een vitrinekast vol beeldjes vazen en schalen met Disney afbeeldingen etc. In Nederland bezoek ik regelmatig deze winkel in Rotterdam.
http://www.collectorscompany.com
Ze hebben daar een grote sortering Disney en andere figuren zoals Winnie de Poeh waar mijn dochter een hele verzameling van heeft. Deze zijn ook in Amerika te verkrijgbaar.
Harm

Michael66
10-06-05, 21:51
In Belz II aan het einde van International Drive zit ook een Disney Store waar een heleboel afgeprijsde spulletjes te koop zijn.

En Harm, er zijn inderdaad weinig spullen te koop van Peter Pan. Wel behoorlijk wat dingen met Tinkerbel, maar dat is meestal heel erg roze meisjesspul.

Vorig jaar heb ik me rot gezocht naar een Stampertje, je weet wel van Bambi. Voor m'n nichtje die niet kan slapen zonder haar "nijn" en die ze heeft is wel erg versleten. Uiteindelijk op de laatste dag toch nog gevonden: in de souvenirshop van het Contemporary Resort.

reneefrankrijk
30-11-07, 18:54
Ik probeer te zoeken op disney+outlet maar dan krijg ik alle berichten over disney en over outlet.
Ik hoop dat ik de vraag hier mag stellen: ik meen dat er een Disney Outlet winkel is in Orlando. Kan iemand zeggen waar die precies is?
gr. Renée

Njit
30-11-07, 23:38
De hele 192 staat vol met winkeltjes waar ze veel Disney spul verkopen. Vaak de collectie van vorig jaar dus goedkoper. Op de International Drive vind je ook wel wat winkels.

PENPE
01-12-07, 01:00
In de lake BuenaVista Outlet Mall : http://www.lbvfs.com/Orlando-Outlet-Stores.cfm

Groetjes,
Pieter

Mickey99
01-12-07, 01:10
De leukste outlets van Disney vind ik die in Premium Outlets of in het nieuwe PR1ME (net nog geweest ;)). Dat zijn outlets van Disney zelf en daar verkopen ze vaak spullen die recent nog in de gewone Disneywinkeltjes te koop waren voor de helft.

Die in Lake Buena Vista Outlet Mall vond ik persoonlijk erg tegenvallen.

PENPE
01-12-07, 01:16
Inderdaad vind ik de outlet in Lake Buena Vista Mall een beetje aan de armoedige kant. De outlet in de voormalige Premium zag er een stuk beter uit en had inderdaad ook leukere spullen. De nieuwe winkel in PR1ME was in juni ( toen ik er was ) nog niet geopend.

Groetjes,
Pieter

Mickey99
01-12-07, 01:22
Die in PR1ME lijkt een beetje op die in Premium alleen net weer wat luxer (alles is gloednieuw natuurlijk). Ik vnd hem ook iets ruimer en overzichtelijker. Veel winkels in PR1ME zijn nu open en ik vond het er erg goed uitzien. Ik heb bij Disney weer een aantal pins gekocht (ook in de aanbieding om te ruilen) en 2 t-shirts van $ 20,00 nu voor $ 9,99.

Groetjes,
Sonja

reneefrankrijk
01-12-07, 12:06
Ontzettend bedankt voor jullie behulpzame antwoorden. Ik print alles uit en neem het mee.
Dit is dus inderdaad precies wat ik bedoelde. Mijn oudste dochter wil Pirates spul kopen maar ze heeft een bepaald budget per dag en het is gewoon jammer om dubbel te betalen alleen omdat het in een Disney park is gekocht!
groetjes, Renée

Niels
09-02-08, 02:48
Hallo,

Zoals reeds geschreven, vind je overal wel winkels met Disney-(uitverkoop)spullen. Maar de winkels in hun eigen beheer (Premium Outlets en PR1ME) zjn zeker de beste.......

Groet, Niels

esther-disney
17-02-08, 23:46
Wij zin geweest naar de Premium Oultlet store maar vond het erg tegenvallen.
Ik ben wel erg goed geslaagd bij de Disneywinkels aan de 92.
Heel erg laag geprijsd, baal er eigenlijk van dat ik niet meer heb meegenomen.

Njit
19-02-08, 09:59
Ik denk dat ze dit soort winkels bedoeld:

http://img301.imageshack.us/img301/456/04souvenirswinkeltjeho0.jpg (http://imageshack.us)

Daar kun je ook prima leuke spulletjes vinden. Mooie badlakens etc..

esther-disney
25-02-08, 15:32
ja! die bedoel ik. Sorry toen ik mn berichtje teruglas vond ik het ook een beetje vaag geschreven, hahaha
Deze vond ik wel erg leuk!
de oulet dus in Premium outlet vond ik tegenvallen.

Esther

Michael66
25-02-08, 15:49
Ja, van dat soort winkels en winkeltjes heb je er tientallen langs de 192. En waarschijnlijk ben ik bij allemaal al wel eens binnengelopen ....:-$:-s

Over het algemeen zijn de spulletjes die je daar kunt kopen óf van matige kwaliteit óf net zo duur als elders. Meestal het eerste.

Leuke bedrukte badlakens haal ik altijd bij Walmart (where else?) voor een dollar of 10-11. En best goede kwaliteit: mijn zoon gebruikt ze thuis elke dag en ze zien er nog allemaal erg goed uit. Ze hebben er overigens ook witte badlakens met een Mickey of Minnie erop voor $ 4.97+tax. Doet het goed als souvenir voor de thuisblijvers. De kwaliteit daarvan is uiteraard "wat minder".
Ook hebben ze bij Walmart een grote collectie met andere Disney-spulletjes. Heel veel shirts voor rond de $10, nachthemden (de favoriet van mijn egaatje) met leuke opdruk, schudbollen (let op: mag niet in handbagage), borden/bestek/bekers, pins, koelkastmagneten, en verder alles waar jezelf nog niet aan zou denken met Disney-opdruk.

Trouwens, in de Super Target aan de 192 hebben ze ook een collectie Disney-spullen van goede kwaliteit. Links vooraan in de winkel. Een grote collectie pins daar, echt Disney en voor "slechts" $ 4.95 (bij Disney beginnen ze m.i. vanaf $ 6.95). Die doen het in de parken goed als ruil-pins.

Mickey99
26-03-08, 10:56
De Premium Outlet zit niet op Disney terrein maar wel vlakbij. In de Premium Outlet heb je een Disney outlet winkel. In onderstaand topic staat de link naar de site van Premium Outlet (en nog meer Malls ;)).
http://www.floridaforum.nl/showthread.php?t=4879&highlight=premium&page=2

De Wal*Mart zit door heel USA en in de buurt van Orlando kun je er zeker een paar vinden.

Ta2 Gerrit
26-03-08, 18:12
De Wal*Mart zit door heel USA en in de buurt van Orlando kun je er zeker een paar vinden.

Kiijk hier (http://www.walmart.com/cservice/ca_storefinder_results.gsp?serviceName=ALL&sfatt=ALL&rx_title=&rx_dest=%2Findex.gsp&sfsearch_zip=34747&%23.x=11&%23.y=10) maar eens, er zijn er zat :-D

CorrineJ
09-04-08, 00:09
Weten jullie toevallig ook of ze bij die Disney outlet stores, Premium of Prime ook koelkastmagneten van Disney verkopen?

En zijn ze dan ook goedkoper dan in de parken?

Onze dochters en twee nichtjes sparen nl. van die magneten dus als we ze ergens goedkoper kunnen krijgen, kunnen we er meer meenemen.

Groetjes,

Corrine

Michael66
09-04-08, 00:19
Ja, die verkopen ze daar ook. De collectie varieert uiteraard per dag, het blijven outlets.

Ieniminie
05-04-09, 23:16
Hallo,

Een tijdje geleden heb ik ergens (ik weet dus niet meer waar...) gelezen dat er in Orlando een Disney winkel zit die goedkope disney souveniers verkoopt. Ik weet dus niet meer waar ik het heb gelezen, en kan dus het adres van de winkel niet meer vinden. Weet iemand welke winkel ik bedoel?

Groetjes, Ingrid

Michael66
06-04-09, 08:05
Aan de 192 en International Drive zitten een heleboel winkeltjes / souvenirshops die allemaal goedkope en leuke Disney-dingetjes verkopen. Ook bij Walmart en (Super)Target heb je een ruime keuze. Daar koop ik altijd Disney-kleding "voor weinig".

Als je de "echte" Disney-outlets bedoelt, die heb je in bijna elke mall of outlet-center. De goedkoopste is m.i. de Character Outlet (http://www.lbvfs.com/Orlando-Character-Outlet.cfm) in de Lake Buena Vista Factory Stores (http://www.lbvfs.com/). De keus daar is wel wat beperkt. Uitgebreidere keuze vind je o.a. in de Disney-outlet in de Premium Outlets, aan de zuidkant van International Drive.

ferret
08-04-09, 18:37
Wij hadden het geluk dat er een super-uitverkoop was van Disney op een school in Celebration. Dat schijnt maar 1 x per jaar te zijn. Wij zagen toevallig een bordje langs de kant van de weg. Kortingen vanaf 70% op originele Disneyspullen. Maar wij waren er vorig jaar september en jullie gaan al over een maand.

Sanibel
09-04-09, 15:39
In de Florida Mall zit een Disney store, maar echt goedkoop kan ik die niet noemen.:(

nicole-onno
09-04-09, 21:53
Wij zijn ook het beste geslaagd bij premium outlet store. Je moet alleen met kleding een beetje opletten. Wij waren er in maart 2009 en op de meeste kleding stond 2008, Niet dat het ons uitmaakt....de knuffelbeesten zijn er ook goedkoper. Net als Michael zegt is de kleding in de wallmart ed ook erg goedkoop. Je hebt er zelfs "grote" maten. We zagen er gezinnen lopen van klein tot heel groot met het zelfde shirt! Bij die winkels aan de 192 boden ze vooral veel badlakens ed aan.