PDA

Bekijk Volledige Versie : Even voorstellen: Mii



Mii
03-04-09, 22:01
Hey there everybody,

Na een paar weken te hebben meegelezen op dit geweldige forum, toch maar even geregistreerd.

Ik kwam hier nadat ik gegoogled had op autostoel als ruimbagage en kwam toen dus hier uit en vond heel veel handige tips.

We gaan in juni 2009, van Orlando naar Miami. In ieder geval ook langs chrystal river. Ik ben al 3 keer eerder in Florida geweest. Man en kinderen (bijna 4 en bijna 1) nog nooit. We gaan onder andere wat pretparken bezoeken, maar ook wat duikjes wagen.

Ik wilde 2 geweldige ervaringen toch niet onvermald laten;

Tijdens mijn bezoek aan Kennedy Space Center (zeker al weer 10 jaar gelden) werd duidelijk dat er 's nachts een lancering van een space shuttle zou zijn. In het park gelijk een toegangskaartje gekocht en later weer teruggereden naar KSC. Je komt dan enkele kilometers van de lanceerlocatie te zitten in een grasveldje aan een meertje. Dan begint het aftellen en je hoort via speakers de communicatie tussen de space shuttle en het commando centrum. De lancering zelf was echt heel bijzonder, mocht je ooit in de gelegenheid zijn, zeker doen. Het was niet heel duur, exacte prijs zou ik even moeten op zoeken. Eventuele eventdata staan op de site van KSC.

Net voor 9-11 ben ik naar het Dolphin Research center geweest en heb daar toen DolphinLab gevolgd. Cursus van ongeveeer een week over van alles over dolfijnen. De biologie, hoe de trainingen gaan, de medische controles van alles nog wat. Het was destijds al prijzig, maar zeer de moeite waard. Volgens mij is het nog weer duurder geworden.

Ik ben nog steeds op zoek naar een handige zoekwijze op boekingssites voor een accomodatie met in ieder geval 1 aparte slaapkamer (suite heet dat geloof ik). Maar goed, ik zal even het juiste onderwerp zoeken en daar mijn vraag stellen. Dus ik hoor het graag van jullie!!

Teleton
04-04-09, 10:46
Ik ben al 3 keer eerder in Florida geweest. Man en kinderen (bijna 4 en bijna 1) nog nooit.!!

Welkom hier! Weer een 'Mum" die de blijde boodschap aan haar gezin verkondigt: Florida's too much.......;) Hoe lang gaan jullie en hoe ziet de reis er zo'n beetje uit? Ik bergrijp dat je de accomodatie nog niet helemaal rond hebt, kijk iig voor jullie verblijf rond Orland ook naar de villa's, townhouses en condo's. Nog meer ruimte en gemak voor een jong gezin dan in een suite en bovendien, als je dat wilt, een eigen zwembad. Zeker weten dat je de rest van de familie zo ook tot het enige ware vakantiegevoel bekeert!