PDA

Bekijk Volledige Versie : Autohuur via Priceline



jos caubo
17-11-04, 20:16
Hoi,

Heeft er iemand ervaring met het bieden op autohuur, via Priceline. We willen 10 dagen een auto huren vanaf Miami. Ik vraag me nl. af of dat bieden bij een auto "werkt" ivm allerlei toeslagen/verzekeringen (o.a. CDW) die er dan misschien achteraf toch nog bijkomen. Alvast bedankt voor tips!

Greetz,
Jos

mattrob
18-11-04, 00:30
Ik heb het zelf niet gedaan. De adviezen die ik daarover heb gelezen, waren met name dat het voor 'niet-Amerikanen' ongeunstig was, met name omdat alle verzekeringen hier nog apart bijkwamen. Ik wil alles wel direct boeken in Amerikan, maar behalve auto's. In Nederland boeken zorgt ervoor dat je gelijk netjes alle verzekeringen erbij hebt. Dat vind ik toch wel een stuk veiliger.

Ik heb er verder ook niet echt heel erg op gelet, maar is het via Priceline (zonder verzekeringen dan) ook echt een stuk goedkoper dan via de hier vaak genoemde sites ?

MattRob

Saar
19-06-18, 21:06
Hai allemaal!

Wij gaan bijna weg en zagen via Priceline.com een zeer goede aanbieding voor een auto!
4 weken auto huur via Payless voor 750 dollar.

We hebben dan alleen nog niet het vakje aangevinkt voor Collision Damage Protection. a 11 dollar per dag. Is dit echt nodig? Zit deze verzekering ook niet in je reis verzekering? Misschien domme vraag maar ik vraag het me gewoon af en neem liever het zekere voor het onzekere!

Is dit betrouwbaar? Het is zo goedkoop.

Groetjes Saar

Fleurida
19-06-18, 21:30
Als je via Priceline een auto huurt komen er waarschijnlijk nog allerlei verzekeringen bij. Dus het is maar de vraag of je goedkoper uit bent. Ik zou hier in ieder geval niet huren.

Saar
19-06-18, 21:51
Thanks! Ik ga even de kleine lettertjes lezen!

Fleurida
19-06-18, 21:57
Amerikanen hebben de autoverzekering op hun rijbewijs, dat is de reden dat de prijzen op USA verhuur sites lager zijn.

Mattie
20-06-18, 09:47
Zit deze verzekering ook niet in je reis verzekering?

Jij (of je verzekeraar) ben de enige die deze vraag kan beantwoorden. Als het gedekt is zou het in/op je polis(voorwaarden) moeten staan.

corrus
20-06-18, 12:10
Dit is zeker niet verzekerd via de reisverzekering!

Saar
20-06-18, 16:02
Bedankt voor jullie reacties! We hebben besloten om het niet te doen. De auto huur alleen was heel laag. Maar met verzekering werd het veel duurder als wat we al hadden. We hebben bij Alamo een auto met gold pakket. Dat scheelde ook nogal omdat we er nu een extra bestuurder er gelijk bij hebben!

Terpies
26-06-18, 20:39
Bij Hertz en National heb je ook altijd de tweede bestuurder gratis...ik zou ze altijd meenemen in de vergelijking, zeker als je Alamo gold neemt. Ben zelf zeer tevreden over National, hadden afgelopen weken vanuit Miami een Ford Explorer Sport (7 persoons SUV) voor 22 dagen voor net iets meer dan $27 per dag (inclusief tweede bestuurder en alle verzekeringen).

knaapje
26-06-18, 22:16
Was die dan ook via Priceline geboekt?

Terpies
28-06-18, 02:21
Nee hoor gewoon te boeken via de National site (via de app kan ook)...

Welke locatie en welke periode zoek je dan kijk ik ff mee voor je als je wilt...:up:

knaapje
29-06-18, 13:18
Bedankt voor je aanbod, maar ik zoek momenteel niets.