PDA

Bekijk Volledige Versie : Even voorstellen: oma van Tijn



oma van tijn
02-04-09, 22:28
Wij gaan vanaf 28 augustus tot 14 september met ons gezin naar Orlando. In 1994 zijn wij ook geweest. Toen hebben wij met een Camper en gewone auto een rondreis gemaakt, de Key's maar ook Sanabel Island Tampa, Orlando en daytona Beach.
Dit keer hebben wij een vakantievilla gehuurd en verblijven daar 18 dagen.
Onze kinderen zijn inmiddels volwassen en wij hebben een kleinzoon vandaar.
Wij hebben er enorm veel zin in.

Onze Tickets hebben wij geboekt via exit-reizen wij hebben gekozen voor een fly-drive. De vakantiewoning hebben wij gevonden via de site van d-reizen maar Pim's holidays hebben ook geweldige woningen in de aanbieding.

Ik ben nu nog aan het uitzoeken welke of waar ik het goedkoopste meerdaagse tickets kan kopen voor disney en de andere parken.

Wij wensen iedereen in ieder geval een super fijne vakantie in het prachtige Florida

sandra33
02-04-09, 22:56
hallo,
[/URL]
ik heb mijn tickets van de week bij [URL="http://www.themeparkticketsdirect.com"]www.themeparkticketsdirect.com (http://www.themeparkticketsdirect.com) besteld.
7 dagen disney park voor 203,- p.p

wij hebben onze villa ook gevonden via de d-reizen site.
wij zitten in Clermont.

veel plezier met de voor pret...

gr,
sandra33

oma van tijn
06-06-09, 11:50
Dag allemaal,

ik ben Tineke en wij (ons gezin, man Pieter, dochters Femke en Suzanne en schoonzonen Yvo en Daniel en ons kleinzoontje Tijn). Wij vertrekken op 28 augustus a.s. voor 18 dagen naar Orlando/Florida. Voor ons is het de tweede keer. Wij zijn 10 jaar geleden ook geweest hebben toen een rondreis gemaakt in een Camper vanaf Miami richting Key-West (5 dagen) en vandaar richting Sanabel Island, Tampa, Orlando, Cape Carnaval, weer langzaam naar beneden.

Nu hebben wij gekozen om niet te gaan trekken maar echt een uitvalsbasis te hebben. Wij gaan beslist niet naar de Key's te ver weg.

Onze vakantie 4 slaapkamer villa hebben wij geboekt via D-reizen: woningen via particulier.
Ik heb speciaal gezocht naar een vakantievilla waar het zwembad is afgeschermd d.m.v. een hek zodat onze kleinzoon niet in het watervalt in een onbewaakt ogenblikje. (niet de kooi om het zwembad heen).
Wij wonen 17 dagen in Clermont ongeveer 25 minuten van Disney e.a. parken.
Onze vlucht hebben wij geboekt via exit reizen wij hebben gekozen voor een flight-drive. In Orlanda staat een auto klaar waar wij met z'n zevenen in passen (ben benieuwd). Onze kinderen huren trouwens ook allemaal zelf een auto (kunnen ze doen en laten wat ze willen).
Voor de vlucht en auto zijn wij 3.354 euro kwijt incl alle andere kosten.

In ieder geval heb ik op dit forum al veel informatie weggehaald en lees ook met heel veel plezier alle plannen die iedereen maakt.

FloridaVerslaafde
06-06-09, 14:39
Hallo Oma van Tijn,

Welkom op dit leuke, interessante forum. Veel plezier hier en natuurlijk heel veel plezier in Florida. Ga je nog een reisverslag bijhouden ?

Groetjes,
Walter :cool:

S@skia
07-06-09, 10:38
Tineke,

misschien een tip voor je. Wij hebben zelf kinderen waarvan 1 van 3 jaar die dus niet kan zwemmen. Via www.dewaterwinkel.nl (http://www.dewaterwinkel.nl) kun je een polsband kopen die, net als een babyfoon, in contact is met een basisstation. Indien de polsband in contact komtmet water gaat het alarm af op het basisistation.
Aangezien de website op dit moment tijdelijk uit de lucht is (ivm onderhoud) heb ik helaas geen prijzen of details, maar wij gaan deze optie zeker onderzoeken. Welicht ook iets voor jou.

oma van tijn
07-06-09, 10:53
dank je wel voor de tip. Wij hebben in ieder geval een zwemvest van wave sport bij ons dat draagt hij nu ook al op vakantie is een soort hesje met ritssluiting je kunt zelf met deze vestjes het drijfvermogen aanpassen.

groet