PDA

Bekijk Volledige Versie : Reisschema king: rondreis 2007



king
21-02-07, 22:45
wij gaan onze zilveren bruiloft vieren in Florida. JIPPIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE.
Wij vliegen 24 april naar Miami, daar blijven we tot 29 april, We gaan een dag naar de everglades,
een dag keys, zover als we komen, een dag winkelen en een dag strand.
Op 30 april rijden we naar Orlando, van daaruit willen we Seaworld, universal studio,s en een waterpark doen. Op 4 mei vliegen we terug van Miami naar Nederland.

Heeft iemand nog leuke tips ? De kinderen zijn 16 en 19 jaar.

foetsie
22-02-07, 00:17
ik denk dat je de tickets al hebt geboekt maar waarom vlieg je niet vanaf Orlando terug ?? (Martinair,KLM) ik kom ook ook aan in Miami 7-4 en vertek vanaf Orlando 4-5 KLM zelfde tarief als Martinair,wel overstappen

paula
22-02-07, 16:11
Heeft iemand nog leuke tips ? De kinderen zijn 16 en 19 jaar.
Van harte gefeliciteerd King,
Mijn kinderen vonden vorig jaar (toen 16 en 18 )Animal Kingdom erg leuk en Epcot vond mijn zoon wel leuk maar mijn dochter vond er geen klap aan, maar daar hoor je hier ook hele andere meningen over.
Datzelfde geldt voor de Everglades, daar vonden wij niet veel aan maar Gatorland daarintegen weer wel, we gingen ook voor de alligators en vogels naar de Everglades en hebben precies één vogel en 3 alligators gezien, dat was in Gatorland wel anders, het ritje met de radarboot was wel leuk daar en ook de show.

Dus het ligt ook een beetje aan de kinderen, waarin ze geïnteresseerd zijn.
Seaworld is sowieso altijd een feest:lol: :lol: :lol:
gr. paula

king
22-02-07, 21:07
hoi Foetsie,

We hebben de vliegtickets inderdaad al lang van te voren geboekt, geloof al in november. Het was eerst de bedoeling om miami heen te vliegen en orlando terug. maar toen kregen we een aanbieding van het reisbureau om deze vliegtickets te boeken en dat was miami-miami. want hoe langer je wacht hoe duurder de vliegtickets. we vliegen met martin-air, en we wilden persee een rechtstreekse vlucht dus zodoende.

Epcot hoor je inderdaad verschillende berichten over doen we denken we ook niet. Wij houden alle 4 wel van dieren dus seaworld doen we zeker wel.dan universal studio,s en dan een waterpark. Is het verstandig om gewoon daar aparte tickets te kopen weet dat toevallig?

Ze houden op zich wel van rollercoasters maar het zijn ook niet zo,n helden, zoon meer als dochter. Ik zelf durf nog niet in de draaimolen wordt nog leuk. haha

Weet iemand misschien of eind april begin mei ( 24 april t/m 4 mei ) een drukke of geen drukke periode is ? Vooral bedoeld voor de pretparken.

ienelien
26-02-07, 00:35
Hallo Yvonne,

Dus jullie zijn ook in 1982 getrouwd ?? Wij ook. Wij vertrekken 2 dagen eerder dan jullie. Het reisschema ziet er ongeveer hetzelfde uit. Is het voor jullie ook de eerste keer dat jullie naar Florida gaan of zijn jullie er al vaker geweest ?? Ik voel me altijd zo "groen" als ik kijk naar de andere forum gangers !! Maar wie weet komen wij ook thuis met het Florida virus.

foetsie
26-02-07, 19:48
Best Western Lakeside Orlando aanbieding 4=3 via OAD en
kinderen tm 16 jr gratis !!!!
shuttles naar alle parken,dus geen huurauto nodig

75 korting bij Alamo via Holland International ook los te boeken

king
26-02-07, 23:38
Wij hebben ook alles via HI geboekt tenminste hotels en huurauto.
In totaal ongeveer 800 euro.
De vlucht hadden we al eerder geboekt.

Groetjes Yvonne

ienelien
27-02-07, 15:19
Hoi Yvonne,

Wij zijn 2 dagen in Miami (Ramada Plaza Marco Polo), 1 nachtje in Holiday Inn op Key West, 2 nachten in Outrigger Beach Resort in Fort Meyers, 2 nachten in Holiday Inn Sunspree Marina Cove in St. Petersburg en de laatste week in Kissimee in Orlando.
De Everglades staan op het programma, Bush Gardens, DC en de parken in Orlando. En met een dochter van bijna 16 zullen er ook wel heel wat Malls worden bezocht !!
En de jongens (bijna 18 en 12) gaan voor de mooie auto's !!
Wij hebben alles bij AV geboekt.
Doei van Ien

pascalbrouwers
27-02-07, 15:29
Hebben jullie ook Old Town op het programma staan. Zonee. DOEN.
Anders missen de jongens iets geweldigs......
http://www.old-town.com/

Pascal

Njit
27-02-07, 15:57
Anders missen de jongens iets geweldigs......

http://www.old-town.com/

Vrijdag- of zaterdag-avond:

http://img3.imageshack.us/img3/220/classic22ya8.jpg (http://img3.imageshack.us/my.php?image=classic22ya8.jpg]http://img3.imageshack.us/img3/220/classic22ya8.jpg)[/URL]

En je kan ook gezellig samen SkyCoasteren:
dkC8nHGi0Og

(deze is dus 92 meter hoog. Zie verder http://www.adventuresinflorida.net/Skycoaster.htm)

Of doe een wedstrijd wie het snelste reactievermogen heeft op G-Force:
Ky-U3ySbJzo

(0 – over 110 mph in less than 2 seconds)

foetsie
27-02-07, 17:40
Michael,

ik kwam uit op 7 x 28 - 75 = 121 compact 4 deurs voor 1 week
intermediate zal iets meer worden
(7 x de dagprijs - 75)
heb nu de gids niet bij de hand

overigens geen aandelen
ik boek alles los ,daar waar volgens mij de beste deal is

krijg vandaag toevalllig net de bevestiging van de cruise binnen
via OAD dus kan verder met hotels/auto ed.

tips altijd welkom

greetz Henk

bono
27-02-07, 17:44
Hoi Henk,

Moet je dan niet telkens administratie kosten van de des betreffende reisorganisatie betalen??
Dat moesten wij wel, we hadden vlucht, hotels(op een na) en auto in een keer geboekt, en doordat er een hotel bij Traveltrend niet meer te boeken was en de rest niet goed of te duur was hadden wij bij HI 1 hotel geboekt en moesten daarvoor 15 eurie of zo iets extra betalen!
Dus dan ben je al weer je voordeel kwijt of wat centen kwijt als je dat elke keer moet betalen, toch??

Gr. Monique

Njit
27-02-07, 18:47
Is dit een echte attractie daar, dat lijkt me gaaf om te doen zeg.

Dat is een echte attractie ja. Gemaakt door S&S Power. Die hebben ook een aantal Rocket achtbanen gemaakt.

Je kan met z'n tweeen in de auto. Bestuurder en een bijrijder. De bestuurder dient het gaspedaal zsm in te trappen nadat de groene lampen branden.

http://www.adventuresinflorida.net/Skycoaster.htm voor de details.. (ook voor een kortingsbon)

Michael66
27-02-07, 19:30
ik kwam uit op 7 x 28 - 75 = 121 compact 4 deurs voor 1 week, intermediate zal iets meer worden (7 x de dagprijs - 75)
Hoi Henk,
Als dat voor een compact met Gold-pakket is, dan is het een zéér goede prijs (bij AE €199, USAreisen.de € 182). Als het alleen maar de auto met basis-verzekering (CDW) is, dan isíe "gemiddeld" (bij AE dan €114).

Vergeet niet dat bij losse boekingen bij reisbureau's meestal een behoorlijk bedrag aan reserveringskosten op je basis-bedrag komt. Meestal rond de € 25, en dan kan een aanbieding ineens toch duurder zijn dan de normale prijs bij een andere aanbieder.

foetsie
27-02-07, 20:41
monique,micheal

jullie hebben gelijk wbt reserveringskosten men noemt dit ook wel dossierkosten maar die worden maar 1x berekend per boeking/dossier ik ben nu aan het kijken voor hotels bij OAD ,die moet ik nl. nog bijboeken bij m'n cruise die vandaag door hun bevestigd is
Holland International had ik dan voor autohuur en eventueel
ook nog hotels

ik denk dat ik vrijdag (2 maart) mijn auto vast ga regelen die heb ik toch nodig en ik weet nu de huurdatums

later Henk

foetsie
27-02-07, 22:01
merci,
dat hotel had ik ook in gedachten ivm de goede deal bij Oad
(4=3) en ik toch nog wat hotelovernachtingen bij ze moet boeken
ivm de cruise
als het rond/definitief is laat ik iets weten

later Henk

ienelien
28-02-07, 01:14
Is dit een echte attractie daar, dat lijkt me gaaf om te doen zeg.

Kijk, daar hebben we nou het forum voor !!! Geweldig deze tip. De oudste zat al verlekkerd naar de site te kijken .....
Hij zei ook dat er een nóg groter geheugenkaartje voor de camera gekocht moest worden !! Die is dus heel wat van plan.
Die "vrije val" van 92 meter is aan ons niet besteed. Maar Tom (de oudste) zag het wel zitten om weggespoten te worden in zo'n auto. Heb eigenlijk vergeten te kijken op die site of er een minimum leeftijd aan vastzit. Is dat soms zo ??
Ien

Hé Martijn,
Heb aan Tom (de oudste van 17) de foto's laten zien. Een smile van oor-tot-oor !!!!
Heb jij zelf ook in zo'n auto gezeten ??? Als hij dan wel als bijrijder kan instappen, wie zal er dan achter het stuur kruipen ?? Denk niet dat z'n vader zo gek is !! Maar misschien loopt er wel een vader die een zoon heeft die niet durft ???

Njit
10-03-07, 10:17
We hebben het zelf nog niet gedaan. We hebben toen wel (2x) de Skycoaster gedaan. Dat afschieten leek ons toen nog iets te heftig. Inmiddels hebben we de 3 snelste afschietachtbanen ter wereld gedaan. Deze gaat nog net ietsje harder maar dat zal op zich weinig uitmaken. Komende reis gaan we er dus zeker in..

Als hij 17 is mag hij misschien zelf ook gas geven. En anders kan hij vast wel met iemand als bijrijder meerijden.


Kan het kloppen dat ik hier met een héle grote fan van achtbanen te maken heb ??

Vorig jaar samen met Spaceace 11 pretparken in het Noordoosten van de USA bezocht. Totaal 60 achtbanen :) Dus je kan wel zeggen dat we fans zijn. En groot ben ik ook nog - 1m97 ;)

Dit soort attracties vind je niet in de de Disney of de Universal parken. Daar is het allemaal wat rustiger. Welke je wel in de buurt van Orlando kunt vinden is Sheikra @ Busch Gardens Tampa:

h2IpDdvjtvg