PDA

Bekijk Volledige Versie : Snelheidscontrole



Riverwood
30-03-09, 08:48
Op dit ogenblik wordt er veel op snelheidgecontroleerd met name op de Int. Drive door middel van laser, daar waar geen bebouwing is en de ruime weg uitnodigt harder dan toegestaan te rijden, de boetes zijn fors.

Let vooral op de wisselende voorgeschreven maximum snelheid.

Groetjes Henke.

PENPE
30-03-09, 09:09
Vandaar dat ik op de I-4, Int. Drive , Hwy 192 en Hwy 27 ook meestal de cruisecontrol gebruik.

Maar inderdaad rijdt ik ook daar over het algemeen veel te hard [-X, dus thnx for the tip !!

Groetjes,
Pieter

Nog 2 maandjes, dan gaan we weer :-P

JKG
30-03-09, 16:13
Misschien een optie om een radar/laserdetector te kopen? Die worden in Amerika nog volop verkocht bij de Wal-Mart zag ik, weet niet of het legaal is in elke staat, maar ga er wel vanuit dat men in een land als Amerika geen illegaal spul in normale winkels verkoopt, even los van de fleamarkets waar zelfs taserguns te koop liggen. :)

Wie het weet mag het zeggen...


Laten ze in NL maar de boetes eens forser maken, terug in NL merk je meteen dat je in NL bent hoor... drukke, gehaaste, bumperklevende lui.

Syllvia
30-03-09, 17:39
Laten ze in NL maar de boetes eens forser maken, terug in NL merk je meteen dat je in NL bent hoor... drukke, gehaaste, bumperklevende lui.

daar waar ik 120 km mocht reed ik 128 na correctie en kon 58 euri's betalen.....

A12 traject rijden, 103 km ipv 100 18 euri's, je moet tegenwoordig meer op je snelheidmeter letten dan op het verkeer.

(maar ik heb ook een hekel aan bumperklevende mensen hoor, vooral als ze aan de voorkant zitten ;))

PENPE
30-03-09, 18:00
daar waar ik 120 km mocht reed ik 128 na correctie en kon 58 euri's betalen.....
(maar ik heb ook een hekel aan bumperklevende mensen hoor, vooral als ze aan de voorkant zitten ;))

Als jij 128 reed na correctie, heb je dus tegen 140 op je teller gereden ;),
meestal let ik op de snelheid die mn GPS aangeeft maar ja, dat vergeet ik nog wel eens he. ( :-$ vooral op dat stuk A9 langs de Polderbaan )

In 3 maanden al 2 keer 'fanmail' ontvangen van Dhr Spee...

Groetjes,
Pieter

Syllvia
30-03-09, 19:33
voor de correctie reed ik 133 km/u

PENPE
30-03-09, 19:46
De meeste km-tellers geven 7-8 km teveel aan, dus op je teller reed je bijna 140 8-[

Frans_Natasja
30-03-09, 20:34
voor de correctie reed ik 133 km/u

Dat betekent dus 133 geijkte km volgens de politie, dus inderdaad ongeveer 140 op de teller in de auto.

arjen
25-06-09, 13:01
Een aantal jaren geleden werd ik door een pomphouder gewaarschuwd dat de politie ook gebruik maakt van helicpters om verkeer dat te hard rijd op te sporen. Die kan je niet met een detector opmerken en je hoort ze ook niet. Ze vliegen met het verkeer mee en zien het verschil in snelheid van de auto's. Auto's die te hard rijden worden doorgegeven aan politieauto's of motoren. Gewoon aan de snelheid houden dus, dat rijd trouwens ook een stuk relaxder. Groet Arjen.

calypso
25-06-09, 14:11
Waarom zou je te hard rijden je bent op vakantie dan moet je niet haasten, je moet juist onthaasten! ;-)

JKG
25-06-09, 14:27
Omdat je dan sneller op je bestemming bent en dus meer dingen kan doen of langer dingen kan doen. :)

Ciska
29-06-09, 16:57
Zo goed dat ik het weet ik rij namelijk altijd te hard:???:

Ik mag dus niet op de international drive rijden kijk in nederland weet je nu wel zo een beetje waar ze zwaar controleren en echt hard rijden doe ik alleen als het snachts is dan wil ik nog wel is echt te hard rijden:-\"

Gelukkig nog nooit een bekeuring gekregen alleen me man omdat hij 3 kilometer te hard reed dat is pas lullig