PDA

Bekijk Volledige Versie : Reisschema MiriaM25: Florida 2009!



MiriaM25
29-03-09, 17:57
dag 1: Miami, We halen de huurauto op en gaan naar ons hotel in het Art Deco District

Dag 2: Deze dag blijven we ook in Miami!

Dag 3: Maken we een lange rit langs Florida's oostkust. We gaan naar Kennedy Space Center en we verblijven in St Augustine's,

Dag 4: We verblijven nog in St. Augustine, bezoeken misschien Daytona Beach, en reizen naar Orlando, waar we 4 nachten verblijven!

Dag 5 t/m 7: Orlando, Hier gaan we waarschijnlijk een aantal parken bezoeken (Disney? Epcot? Universal Studio's?)

Dag 8: Reizen we naar Sarasota, waar we gaan verblijven aan de kust van Mexico

Dag 9: Sarasota

Dag 10: Sarasote, Everglades en Key West.
We gaan deze dag waarschijnlijk de Everglades bezoeken,

Dag 11: Key West, relaxen

Dag 12: Reizen we van Key West naar Miami, om onze huurauto terug te brengen, We pakken de taxi naar de haven van Miami en stappen op de Majesty of the Seas, om een cruise te maken door de Bahama's.

Dag 13: Zijn we in Coco Cay en s'nachts varen we verder naar....

Dag 14: Nassau,

Dag 15: Vertrekken we alweer naar Miami, om hier nog 2 dagen te relaxen.
We logeren dan in Hotel Marseilles in het Art Deco District, aan Miami Beach!

Dag 16: Miami

Dag 17: Miami, + terugreis!

pascalbrouwers
29-03-09, 18:38
druk schemaatje
Zorg wel nog voor wat rust momenten, anders kun je er nog een vakantie tegen aan plakken :D

Als je naar Daytona wilt rijden zou ik overwegen daar een overnachting te nemen, i.p.v. terug rijden naar sint augustine( at ik uit jullie schema opmaak is dat je wilt terug rijden).
Een andere (nog betere) optie zou ook kunnen zijn vanuit Daytona meteen door naar orlando rijden.
Heb je een dag extra gewonnen, zodat niet niet meer hoeft te rijden.

Volgens mij hebben jullie al alles vast liggen, zou toch proberen niet teveel in de auto de vertoeven


Veel plezier.
Groet,
pascal

disney fan
29-03-09, 19:46
Volgens mij is de planning voor dag 3 wat krap.
Van Miami naar St Augustine rijden is prima te doen maar als je ook nog naar het Kennedy Space Center wilt, zul je daar weinig van kunnen zien.

Je zou het Kennedy Space Center ook kunnen bezoeken wanneer jullie in Orlando verblijven.
Wij vinden het Space Center zeker de moeite waard en gaan meestal een hele dag.
Wanneer je daar wat wilt zien en de tour wilt doen ben je zo een paar uur onderweg.

Maar goed wanneer je heel vroeg gaat rijden en weinig wilt zien is het natuurlijk te doen.

MiriaM25
29-03-09, 20:28
De reis staat idd al vast!
We kunnen dus in principe geen extra dagen ergens anders verblijven!
Dat Kennedy Space Center hoeft van mij niet zo,
Dus t kan best zijn dat we dat overslaan!!