PDA

Bekijk Volledige Versie : Gratis Disney pin



calypso
29-03-09, 12:12
Weet niet of ik dit al eens vermeld is, kon het in ieder geval nergens vinden.

Maar ik heb een Disney Tip:
Als je een parkeer ticket koopt voor je auto, kijk dan altijd goed naar dit ticket. Afgelopen December zag ik namelijk op drie van deze ticket staan dat als je deze inlevert bij een van de daartoe vermelde winkels op Main street USA je een gratis Pin van Disney kreeg.

Dus kijk even op je parkeer ticket voordat je het voor het raam legt want er kan dus een gratis pin op staan. Weet niet of dit alleen voor die periode was maar kijken kan nooit kwaad, toch? En of er ok andere dingen worden aangeboden, dan een pin?

Zelf had ik dit nog niet meegmaakt was dus ook verrast hierdoor, en ben daardoor dus elke dag wel beter gaan opletten.

van der Steen
29-03-09, 12:18
en wat kan je dan met die pin?

pascalbrouwers
29-03-09, 12:26
Aan je bestaande collectie toevoegen. En heb je er nog geen dan is dit wellicht het begin van een nieuwe hobbie.

Groet,
Pascal

kijk ook eens hier voor meer info:
http://eventservices.disney.go.com/pintrading/index

calypso
29-03-09, 17:09
Zoals Pascal al zei je kunt deze ruilen voor een andere pin of zelf houden natuurlijk :-)

Sanibel
01-04-09, 12:00
Moet je dit kaartje niet in de auto op het dashboard neer leggen???

pascalbrouwers
01-04-09, 12:55
Ja dat klopt, maar ik ga ervan uit dat je het parkeerticket later kunt inleveren. De dag erna of zo..
Kan natuurlijk ook zijn dat er een afscheur strookje aan zit.

Groet,
Pascal

calypso
01-04-09, 14:55
Het is officieel alleen geldig op de dag van uitgifte! Alhoewel ze niet moeilijk doen als je een dag te laat bent, want toen ik dit zag had ik de dag ervoor schijnbaar ook al eentje gehad maar had toen ook niet erop gekeken. En ben gewoon met die de dag erna naar de winkel geweest en het uitgelegd en kreeg gewoon alsnog de pin. Maar normaal moet je dus op de dag van uitgifte deze ophalen, zo staat het ook op het ticket!
En er zit inderdaad een afscheur strookje aan die je dan in de auto achterlaat.

Mickey99
03-04-09, 17:11
en wat kan je dan met die pin?

Er is zelfs al een topic over op het forum ;):
http://floridaforum.nl/showthread.php?t=1490