PDA

Bekijk Volledige Versie : Miami Beach: Goede Strandtent (of zwembad?)



mdejager
26-03-09, 15:20
Eind April ben ik in South Beach Miami in een hostel. Nu ben ik op zoek naar leuke strandtenten (zoals hier in Zandvoort/Bloemendaal) welke zijn leuk?

Ik kan alleen Niki Beach vinden, maar die zal wel vrij prijzig zijn (al maakt dat ook niet uit voor 1 dag).

Verder heeft mijn Hostel geen zwembad, zijn er hotels waar je tegen betaling gebruik mag maken van het zwembad? Of is er een strandtent/club met een zwembad?

Julo
26-03-09, 15:59
Er zijn geen echte strand clubs in miami south beach zoals in bloemendaal(republiek bloomingdale etc) En kwa zwembaden, zijn er zwembaden bij andere hotels met barretjes waar je zonder problemen wat kan gaan drinken maar spectaculair is het niet. En kwa prijzen bij nikki beach valt het wel mee vergeleken met de strandtenten bij bloemendaal en de dollar. corona was iets van 7 dollar dacht ik en bloemendaal nog wel duurder.
Nikki beach is echt een aanrader op zondag. Dan is het meestal echt feest daar. Rest van de week een stuk rustiger. Maar ben nog nooit in april geweest, misschien is het dan wel een beter seizoen en ook drukker op andere dagen.

En nog een mogelijkheid is de feesten bij surfcomber hotel daar worden ook vaak goeie feesten gegeven bij het zwembad van dat hotel.

http://www.youtube.com/results?search_type=&search_query=surfcomber+pool+party&aq=0&oq=surfcomber


Er is wel een openbaar zwembad bij flamingo park maar dat is niet bij het strand.

Julo

Guus
26-03-09, 17:11
Of is er een strandtent/club met een zwembad?Wellicht dat je de Clevelander eens kunt proberen. Ik weet alleen niet of de verbouwing al is afgerond. Als ik jou was zou ik gewoon even de website raadplegen