PDA

Bekijk Volledige Versie : Ponderosa



peer
25-03-09, 22:53
Wat is er mis in de Ponderosa

Ik ga al jaren eten bij de Ponderosa
Afgelopen Oktober was alles nog goed.
Deze week ben ik er twee maal gaan eten, de eerste keer was mijn vlees (een sirlion) in de dikte doorgesneden (was nog maar net zo dun als een hamburger van mac donalds)
De tweede keer dat ik ging was mijn vlees in de lengte doorgesneden, deze had wel de normale dikte maar was de helft te klein.

Ik denk dat ze flink aan het bezuinigen zijn.

groetjes peer

Ta2 Gerrit
25-03-09, 23:29
Ik kom er nooit, dus wat er mis is zou ik niet kunnen zeggen, maar staat er geen gewicht (8-10-12 ounces bijv.) bij de sirloins op het menu zoals bij bijv. Fridays of Longhorns ?

Als dat zo is, zullen ze er zich toch aan moeten houden, hoe je hem ook doorsnijd :-)

JKG
25-03-09, 23:47
Misschien een speciale dieet-variant? :)
Kan je het niet het beste navragen bij de bedrijfsmanager?
Ze zullen waarschijnlijk wel aan het bezuinigen zijn ja...

an25
26-03-09, 16:11
we zullen het deze zomer eens gaan bekijken, onze kids willen ook altijd eten bij de ponderosa.

pascalbrouwers
26-03-09, 20:50
Ik kom er nooit, dus wat er mis is zou ik niet kunnen zeggen, maar staat er geen gewicht (8-10-12 ounces bijv.) bij de sirloins op het menu zoals bij bijv. Fridays of Longhorns ?

Als dat zo is, zullen ze er zich toch aan moeten houden, hoe je hem ook doorsnijd :-)


Gerrit dit klopt helemaal....
Maar goed hoeveel amerikanen zouden daar iets van zeggen 8-[

Ta2 Gerrit
26-03-09, 21:03
Gerrit dit klopt helemaal....
Maar goed hoeveel amerikanen zouden daar iets van zeggen 8-[

Nou vergis je niet, Amerikanen zijn zo'n beetje de eerste die ergens wat van zeggen als het ze niet bevalt, of volgens de "regels" is.

Frietjes te koud, neem maar weer mee. Steak te rood, bak maar even door, hoe druk het ook in de tent is. Vaak genoeg meegemaakt, ook op andere vlakken (winkels, airlines etc.)

Terwijl wij nog wel eens denken; ach, laat maar, vrčt wel :lol: o.i.d.