PDA

Bekijk Volledige Versie : Even voorstellen: Sandra33



sandra33
25-03-09, 17:52
hallo,

ik wil me even voorstellen omdat ik nieuw ben..
mijn naam is Sandra en ben 33 jaar en ik ben getrouwd.
we hebben geen kinderen..

zaterdag 9 mei gaan wij voor het eerst naar Orlando toe.
30 mei zijn wij weer terug in nederland.

wij hebben een villa gehuurd in Clermont.
en inmiddels is onze chevrolet equinox ook al geregeld via alamo..

alleen zijn wij nog opzoek naar tickets voor de parken.
we zijn er nog niet helemaal overuit welke wij allemaal willen zien..

groetjes,
sandra

Teleton
26-03-09, 16:03
Hallo Sandra en welkom hier. Heerlijk hoor, zo'n vakantie naar Florida en spannend ook, voor het eerst naar Orlando. Zoveel themaparken, natuur, fun en hopelijk ook sun in de buurt, dat vraagt natuurlijk om problemen, want wat moet je kiezen? De Disneyparken? Allemaal, natuurlijk, die mag je niet missen! Seaworld? De moeite waard, zeker doen! Universal Studio's en Islands of adventure? Vast en zeker ook een dagje naar toe! Aquatica, Blizzard Beach, Typhoon Lagoon, Wet & Wild......

Blijft er dan nog wel tijd over voor een dagje strand, cultuur, shoppen of zwemmen met dolfijnen? De vakantie vliegt vast voorbij. Voor je het weet is het al weer 30 mei en komt er een eind aan een fantastische vakantie, de tijd vliegt 'when you're having sun'. Logisch dat jullie er nog niet helemaal uit zijn en wellicht blijven er straks nog een paar attracties over voor een volgend bezoek. Hulp nodig bij de tickets, kijk eerst even in de al bestaande topics en stel je vragen gerust.

Je hebt vast wel over het verschrikkelijke Floridavakantievirus gelezen of gehoord, dus reken er maar op dat jullie vast nog wel eens een keertje teruggaan. En bij twijfel leg je je plannen toch gewoon even aan het Forum voor? Veel plezier met de voorbereiding en straks in Orlando natuurlijk.