PDA

Bekijk Volledige Versie : Fitflop en minnetonka



carolinelangedijk
23-03-09, 18:57
Hoi, kun je me zeggen waar ik UGGS kan kopen?

kimm82
24-03-09, 13:42
hoi,

over 4 weken (-1 dag:wink:) gaan wij naar Florida. Nu lees ik veel over uggs op het forum, maar ik wil dus ook graag een paar fitflops meenemen naar huis (lopen echt heerlijk). Iemand enig idee waar ik die kan vinden (en waar het goedkoopst uiteraard). Heb net even gegoogled en kwam op een site (www.SoleProvisionsShop.com) die fitflops aanbied al vanaf $ 29,99. :shock:Super goedkoop, maar ze verzenden niet buiten Amerika. Ik kocht die van mij hier in Nederland vorig jaar voor 60 euro.
Wie heeft ze gezien? En waar? Let me know.
O ja, en minnetonka's wil ik ook graag hebben.

groetjes kimm

Ta2 Gerrit
24-03-09, 14:00
Volgens dit bericht in de Sentinel (http://www.orlandosentinel.com/travel/attractions/orl-biz-disney-tren-d-031909,0,3067728.story)zou je ze in DTD bij Tren-D's moeten kunnen kopen.
Als Mickey er al op loopt ;-)

Ta2 Gerrit
24-03-09, 21:56
Aan de Googleresultaten te zien is het een Brits product (de fitflops) en geeft het weinig hits bij Orlando (behalve de genoemde website).

Maar waarom niet via die site besteld en laten afleveren op je vakantieadres ?
Ze leveren gratis en snel, dus dat moet (telefonisch desnoods) te regelen zijn.

Of, zoals mijn eega nčt opgezocht heeft, via e-bay.co.uk, ook goedkoop en versturen naar Nederland.

denny
24-03-09, 22:18
Minnnetonka s zijn te koop bij Nordstrom volgens mij zit die in de Florida Mall. Daar kosten ze $ 75,95 \\:D/ hier kosten ze € 149.50 ,tenminste als je het hoge model met veter bedoeld. De kortere modellen zijn nog goedkoper\\:D/
Mijn dochter heeft ze ook,en wij gaan nog naar Orlando........ maar ze kon niet zolang wachten](*,) Ze lopen heerlijk volgens mijn dochter en staan ook erg leuk.

Succes gr Soraya

kimm82
25-03-09, 16:19
bedankt voor jullie reacties.
Ik zag op de site van fitflop dat ze bij lady footlocker en macy's te koop zijn. Ga daar even naar op zoek. En anders zijn ze misschien wel in diverse sportwinkels te koop.
Bij Nordstrom wilde ik sowieso al langs voor uggs, kan ik dus gelijk voor minnetonka's kijken. Thanks!

Marmeel78
02-06-09, 22:21
Hallo iedereen,

even een nieuwe vraag van mij.
Ik heb hier in Nederland iets nieuws ontdekt: the fitflop, maar vind ze erg prijzig. Is er iemand die mij kan vertellen of deze in Orlando of omgeving ook te koop zijn en zo ja, wat ze ongeveer kosten:?:
We gaan op 13 juni weg, dus ik weet het graag voor die tijd.
Als ze daar namelijk niet (goedkoper) te krijgen zijn, dan overweeg ik ze toch hier te kopen.

Alvast bedankt!

Groetjes,
Marjolein

monique2331
02-06-09, 22:31
Hoi
Ik heb gegoogled en je kan ze bij Macy's krijgen voor ongeveer van 40 dollar en duurder ligt er aan welk soort. En Macy's zit in vele winkelcentra's

Monique

Ta2 Gerrit
02-06-09, 22:33
Even zoeken in de blauwe balk van het forum en je vindt gelijk een fitflop topic :-$
http://www.floridaforum.nl/showthread.php?t=9025&highlight=fitflop

van der Steen
03-06-09, 11:08
fitflops zijn veel goedkoper in Florida........

Marmeel78
03-06-09, 11:22
Helemaal geweldig!:-o
Bedankt voor alle reacties!:p

En nu maar hopen dat we ze snel ergens kunnen kopen nadat we zijn aangekomen, dan kan ik ze meteen naar WDW aan! :lol:

mickmak
03-06-09, 11:36
Ik heb ze onlangs gekocht in Disney World. Het zijn zelfs Disney Fit Flops. ($49,-) Ik had ze al bij Macy's aan gehad maar twijfelde en toen ik ze in down town Disney zag had ik zo'n moeie voeten en heb ze gelijk gekocht. Pas wel op dat je waarschijnlijk gelijk blaren krijgt.:mrgreen: Dat had ik tenminste wel na 1 dag en ik heb 2 collega's die ze hebben gekocht en ook alletwee blaren aan de teen. Na een paar dagen kon ik ze weer aan (met een pleister) Dan lopen ze heerlijk.:-D

Jackie