PDA

Bekijk Volledige Versie : WDW: Nooit gebouwde attracties



rrrick
15-03-08, 08:54
Ik las vanochtend dit bericht (http://www.imdb.com/news/sb/2008-03-14/#film4)

Disney Planning a "Secret Project" in Florida

A Florida television station is reporting that it has confirmed that the Walt Disney Co. plans to build its first adult-oriented theme park. WFTV said that the park has been named "Night Kingdom" and indicated that it will likely feature nocturnal animals. Similar parks have been constructed elsewhere in the world using special lighting so that nocturnal animals, who are ordinarily asleep in viewing areas during the day, can be seen "in action" at night. The TV station cited unnamed Disney World employees as saying that the "secret project" will likely be constructed in an area next to Disney's Animal Kingdom, currently used for growing food for the wildlife there. WFTV also noted that speculation has been rife on the Internet lately that the adult park will be constructed in an area adjacent to Disney World's Pleasure Island attraction.

Tinkerbell
15-03-08, 10:23
Voor 300 dollar per man aan entree mag dit wel wat heel speciaals worden.

RCRC
15-03-08, 12:36
Hoelang zou zo'n geheel nieuw park bouwen eigenlijk duren? Jaartje of 2?

Tinkerbell
15-03-08, 12:43
Volgens de 'ingewijden "mag je rekenen op 2011.

corrus
16-03-08, 02:42
Hoax!
Urban Legend.

Dit gerucht doet al jaren de ronde bij de Disneyfielen..

Helaas is het alleen maar een gerucht, zonder enige grond van waarheid.
Dit gerucht is destijds begonnen toen één of andere idioot dacht leuk te zijn.

Op de laatste aandeelhoudersvergadering is er door de CEO & Hhairman of the Board (Robert Eiger), verklaart dat Disney de eerste 20 jaar géén nieuw park zal bouwen op amerikaande bodem.
Disney is nu bezig met globalisering, en zal in de komende jaren parken opnenen in Azie en andere continenten..

Chanti
23-03-09, 16:04
Ik vond dit en vond het erg grappig om te lezen: http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_never_built_Disney_attractions

Ik blijf het jammer vinden als ze attracties uit het park halen. Ik weet nog dat ik als kind heel erg onder de indruk was van de 20.000 leagues under the sea. Ik weet niet wat er mee gebeurd is. Of met de Mickey Mouse revue, dat was toch echt een gave attractie. Maar ook wat recentere zoals Alien attack (so heette dat toch?) volgens mij hebben ze die omgebouwd naar Stich's great escape. Ik heb die attractie nog niet zelf gezien, maar vond het erg jammer dat ze de oude helemaal weg hadden gehaald, die was toch erg bijzonder.

an25
24-03-09, 19:17
Ik kan mij die attractie ook nog herrineren. Je ging in een soort duikboot onder water ofzo? Ik kwam op een andere site daar ook een stukje van tegen,

Oude attracties die nu verdwenen zijn : (afkomstig van de Orlandotips)

Mr. Toad's Wild Ride (is nu de Pooh-ride),
20.000 mijlen onder zee (is geheel verdwenen, nu is er de Pooh-speeltuin + bos),
Captain EO (film met Michael Jackson, zit nu Honey I shrunk the Audience),
World of Motion (zit nu Test Track),
Who wants to be a Millionaire (zit nu Toy Story Mania),
If you had Wings (zit nu Buzz Lightyear's schietattractie),
Alien Encounter (zit nu Stitch's Great Escape),
Horizons (zit nu Mission Space), Circle Vision (zit nu Monsters Inc. Laugh Floor)

Njit
24-03-09, 22:57
Ik blijf het jammer vinden als ze attracties uit het park halen. Ik weet nog dat ik als kind heel erg onder de indruk was van de 20.000 leagues under the sea.

Deze gaan we in Tokyo DisneySea doen: http://www.tokyodisneyresort.co.jp/tds/english/7port/mysterious/atrc_20000.html

http://www.tokyodisneyresort.co.jp/tds/images/park/mi/a_02_ph_1.jpg

Ta2 Gerrit
24-03-09, 23:12
:oops: De meeste van die "ouwe" dingen hebben we ooit gedaan, en ik vond de meeste nog leuk ook, al waren ze toen ook al een beetje gedateerd en statisch, zeker t.o.v. de technische hoogstandjes die je nu meemaakt.

Maar toch kan ik me de meeste Jules Verne-achtige attracties nog herinneren als de dag van gisteren. Onder water op wieltjes, prachtig :razz:.

Conclusie; we worden ouder ;-) en misschien moeten we weer eens op WDW herhaling.

corrus
24-03-09, 23:19
Nu jije ook meer gedateerd bent, wordt het zeker tijd om dit zeker weer eens te doen...
Jouw "inside kid" heeft hoognodig een update nodig... (and you'll love it)

Chanti
26-03-09, 13:42
ach ik ben altijd van het 'en - en' geweest. Hoera voor nieuwe attracties, maar van mij mogen ze de oude 'gedateerde' gewoon een goede paintjob geven of een tikkeltje aanpasssen maar wel het concept laten staan. Zoals Mickey's revue... dat was toch echt heel gaaf. Waarom niet de poppen gewoon wat updaten? Waarom moet het dan helemaal weg?

TRF
31-03-09, 20:04
Ze gaan zich volgens mij nu ook meer richten op de oudere kinderen...
Niet alleen de kleintjes, maar ook de wat oudere kids....

En mocht ik hiermee fout zitten, dat kan het ook nog zijn dat de attracties te oud en versleten waren.. (net als mijn oma :p) Dat ze toe waren aan vervanging (mijn oma niet hoor)

tomenvalesca
01-04-09, 19:01
wel jammer dat die attractie van Ariel er nooit van is gekomen... ik zou er helemaal gek van zijn geweest :-(