PDA

Bekijk Volledige Versie : Even voorstellen: Brandweerman_1979



Brandweerman_1979
22-03-09, 15:46
Hoi,

Ik ben Marco en kom uit Heemskerk, vorig jaar zijn wij voor het eerst in Florida geweest en zijn er nu compleet aan verslaafd.

Ik kom uit Heemskerk waar ik bij de brandweer werkzaam ben als vrijwilliger en ben supervisor bij een beveiligingsbedrijf.

Nu het voorstellen geweest is ga ik mij eens verdiepen in dit mooie forum :-)

Teleton
23-03-09, 08:42
Nu het voorstellen geweest is ga ik mij eens verdiepen in dit mooie forum :-)

Hi Marco,

Welkom op dit vrolijke vakantieforum voor verslaafde Floridaliefhebbers. Je kunt hier inderdaad veel informatie over jullie favoriete vakantieland vinden en het is een veilig idee om je plannen hier nog eens te laten toetsen door gebruik te maken van de kennis van nog meer ervaren liefhebbers hier. 't Is inderdaad de moeite waard je daar verder in te verdiepen.

Nog even over het voorstellen; je maakt ons wel nieuwsgierig wie "we" precies zijn. Gaat het om een koppel, een jong gezin met zeven kinderen of ben je al senior? Ook leuk om te vertellen: wat boeit jullie nu precies in Florida. Zijn julie themaparkliefhebbers, shopaholics, strandbakkers of naturetrailers? En tot slot willen we natuurlijk ook weten of de verslaving al geleid heeft tot nieuwe plannen voor een bezoek. In ruil voor deze informatie mogen jullie hier zoveel snuffelen als je wil en de mogelijkheid voor het het stellen van vragen is voor jullie onbeperkt! Veel plezier hier....:wink:

Susie One
23-03-09, 16:45
Hoi,

Welkom op het gezellige forum.

Ben benieuwd wat de vervolg vakantie plannen zijn.

heel veel lees plezier.

Susie One

Brandweerman_1979
23-03-09, 17:18
Gisteren had ik niet zoveel tijd om me uitgebreid voor te stellen, maar aan jullie reactie te zien zal ik nu iets beter mijn best doen.

Ik ben dus Marco, werkzaam als Supervisor Surveillance NH bij een beveiligingsbedrijf in Haarlem, ik heb tevens een eigen webdesignbedrijf en ben ook vrijwilliger bij de vrijwillige brandweer in Heemskerk. Ow ja, ik ben 30 jaar jong.

Mijn vriendin heet Kim, wij zijn samenwonend. Kim is werkzaam als communicatiemedewerkster en 24 jaar jong.

We delen beide de disney gekte, Kim wel wat meer dan ik, maar in 2008 zijn we 6 maal in Parijs geweest en 1 keer 2 weken in Florida.
Sinds wij in Florida zijn geweest vorig jaar zijn wij toch behoorlijk verslaafd geworden aan die omgeving en cultuur. En zeker niet te vergeten, Disney !!

Wij zijn nu druk bezig met de vakantieplanning voor dit jaar. We gaan nu 3 weken en hebben het een en ander al uitgezocht.

Wij gaan de eerste 3 weken van september en willen dan als volgt te werk gaan.

We beginnen met een 8 daagse Caribbien Disney Cruise :p, dan willen wij via American Estate een villa huren voor 10 dagen inclusief huurwagen en een aantal dagen disney. Ook willen wij in die weken lekker gaan rondtoeren en de omgeving bekijken.
Vorig jaar hebben wij 11 dagen disney gedaan, wat echt helemaal super was, maar nu willen wij ook de omgeving graag zien...

Ik heb foto's (heel heel veel) van de vakantie op www.marcovandam.nl (http://www.marcovandam.nl) staan. Ga naar 2008 en zoek daar '15 dagen Orlando, Florida' op. Site duur even om te laden, maar daarna kan je alles mooi bekijken.

Nou, dat was het wel even qua voorstellen denk ik zo.

Mochten jullie tips hebben voor ons omtrent onze aankomende vakantie en op of aanmerkingen op de reeds neergezette ideeen dan hoor ik dat natuurlijk graag van jullie!

Groetjes

Marco

moderator Michael66:
Een deel van dit bericht heb ik gekopieerd naar "Reisschema's": hier (http://floridaforum.nl/showthread.php?t=9015). Daar komt het beter tot zijn recht en kunnen de tips e.d. voor de prachtige reis in september worden geplaatst.

Teleton
23-03-09, 17:37
Dank je wel voor de uitgebreide aanvulling en de mogelijkheid om de foto's te bekijken. De verslaving is wel ernstig, dat kan je zo al zien...;) Mooie reis hebben jullie voor dit jaar in gedachten en september is een fijne tijd om te reizen. Nog een tip(je): vergelijk altijd even de actuele prijzen van villa- en autohuur voor je boekt. Prijs is natuurlijk niet zaligmakend, een vertrouwd adres is zeker ook wat waard. Wat dat betreft biedt het Forum ook voldoende info en anders kan je het bij twijfel altijd nog even voorleggen.

dennis_diana
23-03-09, 17:55
Zo, je hebt voorstellen en voorstellen........ De tweede voorstelronde heeft toch zeker mn voorkeur!
En wat een lading foto's zeg! k Heb ze dan ook niet allemaal doorgekeken, maar wel een aardige indruk gekregen (wel na een minuut of zo mn geluid uitgezet....;-))
Het ziet er naar uit dat jullie een superreis voor de boeg hebben! Geniet van alle voorbereidingen!