PDA

Bekijk Volledige Versie : Even voorstellen: nathalie



nath29
20-03-09, 17:23
ik zal me zelf even voorstellen, ik ben nathalie 39 jaar en ga dit jaar voor het eerst naar florida in de maand juli
samen met mijn man, 2 meiden 9 jaar en 11 jaar en mijn vader en zijn vriendin vertrekken we 2 juli vanuit amsterdam via london naar tampa
in tampa auto gehuurd via alamo en daar na door naar orlando waar we voor ruim 2 weken een luxe villa hebben gehuurd.
vanuit de villa willen we dan een aantal attractie parken bezoeken, miami, everglades en de stranden staan ook op het lijstje

Teleton
20-03-09, 17:50
miami, everglades en de stranden staan ook op het lijstje

Hallo Nathalie en company,

Welkom op dit fijne forum voor firsties en ervaren Floridavakantiegangers. Je bent hier aan het juiste adres voor veel informatie over de themaparken, villahuur, tips en trucs voor de reis en nog veel meer. Want er staat een mooie reis er op stapel voor jullie zesjes.

Zo'n club past gemakkelijk in een villa! Maar in welke auto passen jullie, welke categorie hebben julie gehuurd? Themaparken genoeg in de omgeving, dus niemand hoeft zich te vervelen. Zowel de stranden aan de oost- als de westkust liggen op een (dik) uurtje rijden. Blijven jullie een nachtje in Miami? Als je op één dag heen en weer wil rijden, blijft er niet veel tijd over om iets van de stad te zien. Ook en tripje naar de Everglades lijkt iets te veel van het goede als dagtocht. Maar misschien hebben jullie daar een heel goed plan voor, hopelijk zien we het uitgewerkte reisschema nog wel op dit forum verschijnen. Veel succes met alle verdere voorbereidingen en veel leesplezier hier.