PDA

Bekijk Volledige Versie : Zumba



Ellen W
19-03-09, 18:24
Hoi iedereen,

Wie weet of er in de malls in Florida winkels zijn waar sportkleren van ZUMBA verkocht worden (Amerikaanse danssport).

Thanx

Njit
19-03-09, 21:27
Niet gewoon online bestellen? http://www.zumba.com/us/shop/

disney-golf
20-03-09, 01:12
Hallo Ellen,

Ik ben begin mei in Florida en ben een beginnende zumba-er (of dit de juiste vervoeging is weet ik ook niet) en zal er eens kijken of ze er spullen verkopen

Ellen W
23-03-09, 16:13
Dank je wel! :p

Groetjes

baluga
04-07-11, 14:59
Topic is alweer ruim 2 jaar oud, maar ik ben benieuwd of iemand hier een antwoord op heeft. Onze dochter van 12 is hooked aan zumba en wil nu graag de juiste outfit erbij. Iemand een idee waar deze kleding te verkrijgen is?

annette
04-07-11, 22:21
Ik heb de zumba kleding zien hangen bij Topshelf! Zij zitten op verschillende plaatsen in nld. moet je even op hun site kijken. Succes

Michael66
05-07-11, 01:27
@annette: Ik denk dat ze bedoeld dat ze het in Florida wil kopen. Vandaar ook deze vraag op het Florida Forum ... :P

@baluga: Je kunt m.i. het beste gewoon bij de grote sportwinkels gaan kijken, zoals Sports Authority (o.a. op enkele plaatsen in/om Orlando). Volgende week ben ik daar en als ik er aan denk dan kijk ik wel even wat rond.

baluga
05-07-11, 07:51
Dank je wel Michael, wij zijn volgende week wel in Florida maar het duurt dan nog 2 weken voordat we naar Orlando gaan.