PDA

Bekijk Volledige Versie : Even voorstellen: Hans



diggel
16-03-09, 19:32
Niet te geloven, een Florida Forum. Op Internet hebben we ook alles.
Komt goed uit want in 2010 gaan we naar de Oostkust van de USA. Wij, dat zijn mijn vrouw, mijn jongste zoon Martijn ( dan 17 ) en ik. De oudste (Jeroen) heeft het dan wel gezien. We zijn al 2x in de US geweest (lees onze reisverslagen er vooral op na ! ) en dit jaar maken we een rondreis door Scandinavie maar, zoals gezegd, in 2010 willen we van Niagara Falls naar Miami en wellicht (met de boot?) nog oversteken naar de Bahama's.
We boeken bij voorkeur via een touroperator maar het zal nu wel 'zelf regelen' worden. Ik hoop hier veel tips te krijgen van ervarings-deskundigen. De eerste is al simpel, kan je met de boot van Miami naar de Bahama's en hoe lang duurt die reis ?

dennis_diana
16-03-09, 23:40
Allereerst natuurlijk welkom op dit geweldige forum!

Met zoeken via de zoekoptie in de blauwe balk op 'bahama' leverde me een topic op dat gaat over bezoekje aan bahama's. (http://www.floridaforum.nl/showthread.php?t=3632&highlight=bahama) Misschien vind je daar wat je zoekt.

En 'zelf regelen' is echt een aanrader: ik heb werkelijk nog nooit zó veel voorpret gehad als dit jaar met de voorbereidingen van mn reis naar Florida!! (en een heel geruststellend idee dat je hier op t forum heeeeeeel veel ervaren reis'gekken' hebt zitten die je werkelijk óveral mee helpen als je specifieke vragen hebt!!

Michael66
17-03-09, 02:15
Zie inderdaad de link naar het topic over de Bahama's die hiervoor is aangegeven; reis duurt zo'n 5 uur. Da's dan wel de "netto"-tijd, dus exclusief inchecken, boarden, ont-boarden etc.