PDA

Bekijk Volledige Versie : Even voorstellen: Alexje



Alexje
16-03-09, 10:08
Hoi! Wij gaan met het gezin in april naar Florida.
We hebben er ontzettend veel zin in maar hoe dichterbij het komt, hoe meer vragen ik krijg.
Ik weet zeker dat het Florida Forum mij daar gaat helpen!:lol:
Na veel twijfels ben ik tot de volgende reis gekomen:
Dag 1 tm 8 logeren we in Kissimmee, om de parken te bezoeken en te shoppen.
Dag 9 gebruiken we om naar Florida City te rijden en ons voor te bereiden op de Everglades waar we dag 10 zijn. Daarna rijden we naar Naples om daar 4 dagen aan het strand te liggen. Dag 15 gebruiken we om naar Fort Lauderdale te rijden en ons voor te bereiden op de terug reis.
Ik hoop dat ik met deze reis een goede impressie krijg van Florida.
Ik heb expres wat highlights overgeslagen zodat we zeker nog een keer terug moeten!!

En dan mijn 1e vraag; wie heeft er weleens bij de Red Lobster gegeten en wat was je ervaring?

Teleton
16-03-09, 16:41
Hoi! Wij gaan met het gezin in april naar Florida.
En dan mijn 1e vraag; wie heeft er weleens bij de Red Lobster gegeten en wat was je ervaring?

Hallo en welkom op dit vrolijke forum voor Florida- vakantie- en lobsterfeastliefhebbers. Alweer een heel gezin dat zich blootstelt aan het verschrikkelijke Floridavirus. Jullie rekenen er in ieder geval al op dat je zeker voor een tweede keer gaat om de gemiste kansen nog eens te benutten. Die zien we graag op dit Forum!

Zo te zien hebben jullie een fijn relaxed schema. Je zult op deze reis zeker een goede indruk van Florida krijgen. Misschien is het met het oog op toekomstige vragen handig om wat meer over de samenstelling van het gezin te vertellen. Bij het beantwoorden van sommige vragen kijken de forumleden dikwijls terug naar de rubriek "even voorstellen'. Wanneer er een gezin met peuters reist, ziet het advies er immers heel anders uit dan bij een gezin met overrijpe tieners, niet waar. Ook leuk om te vermelden: kiezen jullie voor een hotel, een resort of een verschrikkelijk luxe villa met alles drop en dran als jullie in de Orlando area verblijven?

Er zijn maar weinig restaurants die nog niet besproken zijn op dit forum. Meer informatie over Red lobster en vergelijkbare restaurants vind je bijvoorbeeld hier (http://floridaforum.nl/showthread.php?t=1334&highlight=lobster&page=4) maar met de onvolprezen zoekfunctie vind je vast nog meer tips en meningen. Zoals zo vaak lees je hier de pro's en de contra's en op basis van die informatie kan je heel goed beslissen of je het de moeite waard vindt om een te proberen of dat je toch maar voor iets anders kiest. 't Kan ook zijn dat je toch nog een vraag wilt stellen, dan is er hier altijd wel iemand die je verder wil helpen. 't Handigst is het als je de vraag in het bestaande topic stelt dat over het onderwerp gaat en is er nog geen topic, dan open je er gewoon zelf een.

Veel lees en snuffelplezier op dit forum ennnne, niet meer twijfelen! Met deze reis kan je prima voor de dag komen. Geniet er van!

marcelis10
16-03-09, 18:04
Hoi welkom op dit forum. Je zult er veel aan hebben en het is goed voor de voorpret. Zoals Teleton al zegt is het leuk om wat meer te vertellen. Wanneer gaan jullie bijvoorbeeld? Naples vonden wij in ieder geval geweldig. We hebben daar echte dolfijnen gezien. Gaaf hoor! Alvast veel plezier op dit forum en een fijne vakantie.

Groetjes Monique

Michael66
16-03-09, 19:20
Naples vonden wij in ieder geval geweldig. We hebben daar echte dolfijnen gezien.Uhm .... weet je het zeker? Waren het geen nep-dolfijnen?

http://img13.imageshack.us/img13/8066/page2gdolphins2001c5dc2.jpg (http://img13.imageshack.us/my.php?image=page2gdolphins2001c5dc2.jpg)

(sorry, kon het weer eens niet laten ...)

Alexje
17-03-09, 10:25
Hahaha, iedere dolfijn is leuk om te zien toch?
Ik ga met man, zoon van 8 en schoonzus naar Florida. Schoonzus en ik gaan om te shoppen en de mannen gaan voor de rollercoasters.
We vertekken 24 april via Atlanta naar Orlando en blijven 2 weken en van Fort Lauderdale vliegen we via New York weer terug.

In Kissimmee hebben we een huis op een villa park (Seven Dwarfs Resort ) waar we 8 nachten blijven. Daarna slapen 1 nacht in Florida City voor de Everglades en dan verblijven we nog 4 nachten in Naples in het Park Shore hotel.

Ik moet nog voor 1 nacht boeken en dat is voor de laatste nacht in Fort Lauderdale, dan vind ik echt moeilijk, weet niet zo goed waar ik het beste kan slapen, ik zag vooral veel gay hotels....Misschien heeft er iemand nog suggesties????

Ik hoor graag van jullie!

Teleton
17-03-09, 11:39
Ik moet nog voor 1 nacht boeken en dat is voor de laatste nacht in Fort Lauderdale,

Een mooi gezelschap, daar zullen de zeven dwergjes blij mee zijn....;) Leuke trip hebben jullie gepland. Voor wat betreft het hotel in Ft Lauderdale; heb je de hotelervaringen (http://floridaforum.nl/showpost.php?p=58327&postcount=1) al gevonden?