PDA

Bekijk Volledige Versie : Reisschema Denny: Orlando-Miami-Orlando 25-4/m 07-05-2009



denny
15-03-09, 14:01
na heeeel veeel gelezen te hebben op dit forum hebben wij voor deze route gekozen.
Het liefst willen we ook nog naar de Keys ,maar na heel veel reisverslagen gelezen te hebben, tot de conclusie gekomen dat we als we dit willen nog een keer terug moeten en dan Miami als aanvliegroute moeten nemen.

We komen natuulijk ook om te relaxen......

25 april Amsterdam - Washington-Orlando
26 april Villa-shoppen-Aquatica
27 april Universal Studios
28 april Daytona Beach -Wet and Wild
29 april Magic Kingdom 1 dag
30 april Seaworld -Dining with Shamu
1 mei Richting Miami (graag advies over waar te stoppen onderweg)
2 mei Miami- Ducktours -and sightseeing
3 mei Everglades richting Sarasota-villa Orlando
4 mei Island of Adventure
5 mei Clearwater-(boot huren bij Frenchy s=optie)
6 mei Bush Garden
7 mei helaas gaan we weer naar huis.....

Graag jullie advies over deze route en misschien weten jullie een kind vriendelijk hotel/motel in SoBe,want ik zie door de bomen het bos ff niet meer....en leuke bezienswaardigheden voor onderweg ......naar Miami en weer via de andere kant terug naar de villa in Orlando
Alvast heel erg bedankt voor het meedenken.

pascalbrouwers
15-03-09, 16:26
26 april Villa-shoppen-Aquatica

Ga die dag wel eerst naar Aquatica en dan shoppen. Ik ben er afgelopen voorjaar 2 maal geweest. Iedere keer vroeg gegaan, omdat het park vaak al vroeg vol was.... Weet niet of dit nu ook nog het geval is, denk het persoonlijk niet ( recessie). Maar goed beter voorkomen dan pech hebben. En in de buurt van aquatica zijn genoeg shopping mogelijkheden.

28 april Daytona Beach -Wet and Wild

Daytona is leuk om heen te gaan. Persoonlijk ga ik liever naar clearwater. Probeer wel op het strand te komen met de auto = altijd leuk.

Dit combineren met Wet en wild wordt denk ik lastig. Weet ook niet of je dit moet doen.

Ik zou dit dag afsluiten met een leuk restaurantje en eventueel wat winkelen. Wellicht een optie om sávonds naar old town te gaan.

Pascal

denny
17-03-09, 23:42
Ik stel mijn reis schema weer een beetje bij.
Bedankt voor de tips Pascal
gr Soraya