PDA

Bekijk Volledige Versie : Shopping: Lake Buena Vista Factory Stores



breaker9240
15-03-09, 12:54
Goedemiddag allen!

Ik heb wat vraagjes over dit shopping gebied in lake buena vista.
Eigenlijk maar één.
Is het de moeite om eens naar daar te gaan of eerder niet?
Want heb hier op het forum nog nooit gehoord van deze shopping?

Bedankt al!

pascalbrouwers
15-03-09, 17:17
Ja het is de moeite om er heen te gaan. Wij gaan er altijd een keertje shoppen.
Er ligt een GAP en die is favoriet bij mij vrouw..... Oshkosh B'Gosh vind mijn dochtertje leuk. Verder liggen er nog genoeg winkels die interessant zijn om heen te gaan.
http://www.lbvfs.com/

Tegenover ligt een super walmart, en een paar minuutjes met de auto en je bent alweer in disney. dus reden genoeg om heen te gaan. Als je er heen gaat probeer wat kortingscoupons te bemachtigen. Vaak te verkrijgen in de hotels,restaurants etc.

Pascal

rarossel
15-03-09, 18:01
Ik vind dit ook de moeite waard. Kinderen naar DisneyQuest en zelf even daar heen. En je bent inderdaad zo weer terug bij Disney.

Ta2 Gerrit
15-03-09, 21:02
Goedemiddag allen!

Ik heb wat vraagjes over dit shopping gebied in lake buena vista.
Eigenlijk maar één.
Is het de moeite om eens naar daar te gaan of eerder niet?
Want heb hier op het forum nog nooit gehoord van deze shopping?

Bedankt al!

Dan heb je niet goed opgelet ;), want het is toch al regelmatig voorbij gekomen de afgelopen jaren. Laatstelijk nog een paar keer in mijn reisverslag.

Er komen daar steeds meer winkels bij (ook de bekende die je in alle malls vindt) en er zitten een paar favorieten van ons, o.a. de VF Store, met Wrangler en Lee jeans, en een Samsonite winkel.
En een leuke mall om te wezen. Je kunt eerst een rondje met de auto doen, om alle winkels te bekijken.

mickmak
16-03-09, 08:44
Wij gaan er ook altijd een keer naar toe voor o.a. the GAP en Converse winkels. In elke outlet hebben ze toch weer andere spullen hangen en deze GAP is erg goedkoop is mijn ervaring.

Jackie

Teleton
16-03-09, 09:41
Dan heb je niet goed opgelet ;), want het is toch al regelmatig voorbij gekomen de afgelopen jaren..

Zo is dat, er is echt meerdere malen (http://floridaforum.nl/showpost.php?p=82442&postcount=11)over geschreven. Wij komen er ook graag, vooral bij de VF Store voor de jeans omdat je er ook 'odd sizes' kunt kopen. Buitenmodelletjes, zal ik maar zeggen, voor de grotere jongens die net die inch meer in the inside leg en de waist zoeken.......

breaker9240
16-03-09, 13:23
Dan misschien toch eens een kijkje gaan nemen.
Ze hebben zelfs een gratis shuttle bus ter beschikking.

Aanrader dus voor mensen die geen auto huren!

robisjo
16-03-09, 13:39
Ook wij bezoeken deze mall iedere vakantie wel een keer. Alleen de foodcourt valt er wat tegen.

Groetjes,

Bianca

Ta2 Gerrit
16-03-09, 17:40
Foodcourt ?? Ik wist niet eens dat ze die hadden. En toch al tig keer geweest 8-[

robisjo
16-03-09, 17:46
Zit aan de kant van het fonteintje, tussen de hardrock outlet store en Jockey in. Maar het stelt echt niets voor. Ze verkopen er wat slices pizza, wat patat en hamburgers en verder niets. Maar het ziet er ook niet uit van binnen (vinden wij althans :shock:).

Teleton
16-03-09, 17:46
't Mag ook eigenlijk de naam foodcourt niet hebben, 't Is meer een cafetaria of snackbar waar je ook pizza's kunt bestellen. En er is zelfs een terras met parasols op het deck over de vijver voor de hollandse liefhebbers, dus je kunt er zonder vestje buiten zitten als je die vermaledijde airco eens even zat bent..........

Syllvia
16-03-09, 17:47
Foodourt is echt niks, een soort cafetariatje waar ze pizza's verkopen.

rreedijk
22-04-09, 22:13
't Mag ook eigenlijk de naam foodcourt niet hebben, 't Is meer een cafetaria of snackbar waar je ook pizza's kunt bestellen. En er is zelfs een terras met parasols op het deck over de vijver voor de hollandse liefhebbers, dus je kunt er zonder vestje buiten zitten als je die vermaledijde airco eens even zat bent..........

Grappig, moest terugdenken aan ons bezoek van LAke Buena afgelopen september '08. We gingen een ijsje halen in die eetschuur, maar we werden niet vrolijk van de binnenkant, dus zijn we lekker met ons ijsje op de picknicktafels gaan zitten bij de vijver. Heerlijk bakkend in de warme zon. Ik heb nog nooit zoveel mensen raar naar ons zien kijken. Die verklaarden ons voor gek met dat bloedhete weer! :sun: