PDA

Bekijk Volledige Versie : Even voorstellen: Daantje



Daantje
18-06-05, 14:15
Hallo!!

Na lange tijd meegekeken te hebben op dit forum vond ik het wel eens tijd mezelf aan te melden. Mijn naam is Danielle, 29 jaar oud (of jong :wink: ) en kom uit de omgeving Rotterdam.
Ik ben nog nooit in Florida geweest, maar volgend jaar gaan we trouwen en onze huwelijksreis voert ons dan voor 3 weken door Florida. We hebben er ontzettend veel zin in en hebben ook al veel informatie verzameld via dit forum (een balletje aan je antenne om je auto makkelijker terug te vinden, geweldig!), maar er blijven altijd nog wel vargen over, dus dan kunnen jullie die wel verwachten! :D

Eric
18-06-05, 14:49
Beste Daantje, op voorhand vast gefeliciteerd met jullie trouwen.
En het is een superidee om je voor huwlijksreis naar Florida te gaan, daar is zoveel te doen, kunnen jullie nooit ruzie krijgen. :D
Dus als je vragen hebt: Kom maar op, maar kijk altijd eerst via de zoekfunctie of het antwoord al gegeven is.
Die fout maken velen, en dat is zonde van de moeite.
Eric

Daantje
18-06-05, 15:45
Hoi Eric!

Yep, dat van die zoekfunctie had ik al begrepen! Eerst even moeite doen voordat je wat vraagt! :wink:
En we zullen waarschijnlijk geen ruzie krijgen hoor, we gaan een hoop doen wat we beiden leuk vinden (Disney, zwemmen met dolfijnen, maar ook lekker luieren aan de Gulfcoast!), dus dat gaat helemaal goed komen!! :D :D

Njit
18-06-05, 16:26
Yep, dat van die zoekfunctie had ik al begrepen! Eerst even moeite doen voordat je wat vraagt! :wink:
En we zullen waarschijnlijk geen ruzie krijgen hoor, we gaan een hoop doen wat we beiden leuk vinden (Disney, zwemmen met dolfijnen, maar ook lekker luieren aan de Gulfcoast!), dus dat gaat helemaal goed komen!! :D :D

Over deze onderwerpen staat ook veel in de FAQ op :

http://www.floridaforum.nl/viewtopic.php?t=310