PDA

Bekijk Volledige Versie : Reisschema Nita: New York - Washington - Golf van Mexico



Nita
12-03-09, 21:05
Ben bezig onze vakantie dit jaar te plannen na een zeer geslaagde vakantie van 2 weken in Orlando hebben we nu het volgende plan: tips zijn van harte welkom :grin:


Ams/Bru of Du --> New York (vertrek op 14 oktober ongeveer)
4 nachten in New York
Met de trein van New York --> Washington DC
3 nachten in Washington DC
Washington DC --> Orlando/Tampa of Miami of?
Huurauto (waar?)
1 week villa met Zwembad aan de Golf van Mexico (Rotonda of Cape Coral?)
Terugvlucht naar huis

Marco Stern
12-03-09, 22:20
He wat leuk, wij gaan in mei Amsterdam-NY(5 nachten)-Tampa/Cape Coral. Als je economy auto wilt, check Vliegwinkel. Zij zijn nu heel goedkoop met Alamoo.

Nita
13-03-09, 08:47
He wat leuk, wij gaan in mei Amsterdam-NY(5 nachten)-Tampa/Cape Coral. Als je economy auto wilt, check Vliegwinkel. Zij zijn nu heel goedkoop met Alamoo.

Heb ik gezien :) maar USAreisen.de is nog goedkoper. We willen graag de chevrolet Equinox en die bieden ze bij Alamo op de site aan voor 246 euro voor 8 dagen en bij USAreisen.de voor 207,92 euro, misschien moet je daar ook nog even gaan kijken :wink:

Hebben jullie al een hotel in NYC gekozen?

Marco Stern
13-03-09, 09:37
Ik krijg niet echt warme gevoelens bij de USAReisen site, maargoed toch even geprobeerd een berekening te maken:

Periode 26 mei 19:00 - 11 juni 12:00:

USAReisen Alamo Economy: 295,20
Vliegwinkel Alamo Economy: 255,00

Tel uit je winst :-) Voor hogere klassen is Vliegwinkel minder voordelig zag ik, het is vooral de Economy waarmee ze voordelig zijn. En Economy is perfect als je met twee personen bent. Op Tampa kan je zelf je auto uitzoeken, de laatste keer hadden we een Chevrolet HHR voor de Economy prijs.

We hebben gisteren het hotel geboekt in New York. We kwamen toevallig een 48 uurs actie tegen van hotel Thirty Thirty waarbij je 40% korting kreeg. Aangezien mijn partner hier al een keer overnacht heeft en weet dat het een goed hotel is, hebben we meteen geboekt. Zie www.thirtythirty-nyc.com (http://www.thirtythirty-nyc.com) De actie loopt no vandaag, ik zou even snel kijken als ik jullie was want het is een goed hotel voor een relatief goede prijs ($99 per dag voor 2 pers. kamer) en centraal gelegen nabij Empire State Building. Cancellen is mogelijk (geen vooruitbetaling bij rechtstreekse boeking).

Nita
13-03-09, 10:44
Hoi Marco,

We hebben helaas een grotere huurauto nodig: zijn met 4 volwassenen en dan komt USAreisen.de er tot nu toe als goedkoopste uit in de periode dat wij willen gaan. Maar ik houd alle opties nog open. Heb net ook op de website van het hotel in NY gekeken en dat ziet er heel mooi uit. Als ik onze data ingeef (14/10 - 18/10) bij de 40% kortings regeling komt er toch een ander plaatje uit... Maar ook die houd ik in de gaten en speur ondertussen gewoon nog even verder. Bedankt voor je snelle reactie :-)

pyca
14-03-09, 09:23
Ook wij gaan deze keer van New York naar Miami. Ik heb alleen nog helemaal niets gepland. In ieder geval doen we Washington DC en het Amish gebied aan en verder wil ik graag naar de http://boonehallplantation.com/
In Florida verblijven we ruim een week in Orlando, en zullen waarschijnlijk via de Gulfcoast, Keys naar Miami afreizen.

De auto gaan we, na veel vergelijken, huren bij National (minste drop off kosten) via www.usareisen.de (http://www.usareisen.de).

Qua hotels houden we er van om gebruik te maken van Hotwire/Priceline, alleen voor New York, laten we dit achterwege omdat we met z'n 4-en zijn en ik de gok niet wil wagen in een kleine 2pers. kamer terecht te komen.

Nu heb ik het idee dat de hotels in Manhattan goedkoper aan het worden zijn (gevolg van de crisis?)en dachten we in eerste instantie uit te wijken naar New Jersey of Brooklyn o.i.d., nu wordt het waarschijnlijk toch Manhattan. Het hotel dat ik op het oog heb is Holiday Inn 57th street (http://www.ichotelsgroup.com/h/d/hi/1/en/hotel/nycup), maar dat is een beetje uit nostalgisch oogpunt.
Als kind was dit het eerste hotel waar ik met m'n ouders naar toe ging in de VS in 1978. Ze hebben een zwembad op het dak, als kind vonden mijn broer en ik dat fantastisch, en het lijkt me leuk om daar nu naar toe te gaan met m'n eigen kinderen.

Verder sta ik open voor allerlei tips voor New York, Washington en alles tussen deze twee plaatsen en Miami in. (daarbij vermeldend dat we al aardig wat van Florida gezien hebben)