PDA

Bekijk Volledige Versie : Reisschema Kim1985: 2 weken Florida



kim1985
12-03-09, 20:28
Hallo allemaal,

Mijn vriend en ik zijn ons op dit moment aan het orienteren op een vakantie naar Florida. Wij willen eind oktober het vliegtuig nemen om ongeveer 14 dagen op pad te gaan met een huurauto.

We willen zoveel mogelijk zien, maar vooral ook ontspannen!
Mijn vraag is eigenlijk, wat raden jullie als ervaren Florida-gangers ons voor een reisschema aan, zodat we het mooie met het aangename kunnen combineren? Vliegen op Orlando of op Miami?

Hoe is het weer eind oktober/begin november daar? Welke temp. kunnen we verwachten?

Alvast heel erg bedankt!!

Groetjes, Kim

Marco Stern
12-03-09, 22:00
Zowiezo niet heen & terug op dezelfde luchthaven. Wat wel mooi zou zijn, is heen op Orlando en terug vanaf Key West. Zal wel iets duurder zijn, maar dan rij je niet al te veel km's dubbel. Als Key West te duur is, dan heen op Orlando, terug Miami. Wat je er allemaal moet gaan zien, moet je je lekker in gaan verdiepen - er wordt hier genoeg geschreven :)

Nita
13-03-09, 11:29
Wat zeker niet mag ontbreken zijn de everglades als je in Florida bent. Verder zou ik liever een klein gebied goed verkennen als iedere dag van hort naar her racen. Wij hebben vorig jaar als thuisbasis Orlando genomen en daar gewoon 2 weken een villa gehuurd en de oostkant goed verkend, lekker uitgerust, geshopt enz... Een paar dagen midden in die twee weken zijn we ertussen uit gepiept en heen via Miami naar Key West gereden en terug via de Everglades weer naar Orlando.
Maak voor jezelf een lijstje met wat je echt wil zien en neus eens rond hier op dit forum; het brengt je niet alleen op ideeen maar je vindt er ook geweldige tips :grin:

kim1985
21-10-09, 11:50
Hallo allemaal!!

Ons helemaal verheugend op onze florida reis die as zondag gaat beginnen hier ons reisschema;

25-10; aankomst Miami
26-10; Miami (city tour geboekt)
27-10; auto ophalen en richting Marathon
28-10; Marathon (relax dagje)
29-10; Key West bezoeken
30-10; Vanuit Marathon richting Everglades
31-10; Naples / Everglades
01-11; vanuit Naples naar Fort Myers
02-11; Fort Myers Beach
03-11; Fort Myers Beach
04-11; Fort Myers richting ???
05-11; nog in te plannen
06-11; terugvlucht vanuit Miami!

De laatste dagen dus nog onbekend, misschien Miami of anders Fort Lauderdale!
Iemand hierin nog tips?

Wij hebben er erg veel zin in! Zagen alleen dat de weersvoorspellingen voor onze dagen op de keys´s iets minder zijn.. ach ja, wellicht verandert dat nog!

Groetjes, Kim

aggie
22-10-09, 10:17
Nou, een super vooruitzicht!! Een heel mooie reis8-), met veel zonneschijn!