PDA

Bekijk Volledige Versie : Even voorstellen: Alfons & Mirijam



A.Hofman
12-03-09, 09:04
Hallo allemaal,

Wij zijn Alfons en Mirijam.

Ik (Alfons) ben 3 x in Florida geweest, 2 x met mijn vrouw Mirijam naar Orlando(2002 en 2003) en de eerste keer een auto rondreis met vrienden(1999).Sinds 2003 zijn we getrouwd, hebben we een huis gekocht en we hebben een dochter van 2 1/2. We hebben nog geen concrete plannen om weer naar FL te gaan, maar als ik dit forum weer lees krijg ik alweer kriebels.Onze dochter kijkt regelmatig naar Bassie&Adriaan in Florida, en die wil "Daar heen!, Daar heen!" Dus we zullen nog wel een keer moeten, hoe vervelend dat ook is :lol:

De komende tijd zullen we dit forum doorlezen, want dat hebben we ook al een paar jaar niet gedaan.

Voor de mensen die binnenkort wee naar FL gaan, veel plezier en goede reis. Voor de mensen die nog twijfelen, GAAN !!!!!


Groeten,

A&M

Teleton
12-03-09, 09:20
als ik dit forum weer lees krijg ik alweer kriebels. Dus we zullen nog wel een keer moeten, hoe vervelend dat ook is :lol:


Hallo Alfons en Mirijam en van harte welkom bij de club van hopeloos verslaafde Floridavakantieliefhebbers. Wel een beetje dom om je dochter de film van Bassie en Adriaan in Florida te laten zien. Je had beter kunnen beginnen met "op reis door Europa", maar ja het kwaad is nu geschied...#-o

Veel plezier met het doorspitten van dit fijne forum en je weet het vast wel; als er vragen zijn waarop je het antwoord niet kunt vinden, stel ze dan gerust. Er is hier altijd wel iemand die je verder kan helpen.