PDA

Bekijk Volledige Versie : Even voorstellen: Giely



Giely
11-03-09, 22:11
Hallo allemaal,

Ik kwam al googlend (in goed Nederlands) hier terecht om me een beetje te oriënteren.
Mijn man kwam bij zijn bedrijf als beste Project Manager uit de bus en heeft een "incentive" (dienstreis) naar Miami gewonnen. Wij mogen dus samen met de winnaars van andere segmenten binnen dat bedrijf van 1 april (geen grapje) t/m 5 april naar Miami.

Voor ons heel spannend en nieuw - wij zijn nooit verder gekomen dan landen binnen Europa - en ik heb hier inmiddels al zoveel gelezen, dat ik - terwijl we nog niet eens vertrokken zijn - nu al "nog een keer" wil. :D

Want wij gaan met een groep, en het programma staat redelijk vast. Mij spreekt vooral het bezoek aan de Everglades aan.

Eén van de dagen tijdens ons verblijf, gaat we aan boord van een boot voor een diner-dansant en moeten we in "Miami Vice"- stijl komen. Iemand nog suggesties wat dat precies is en waarvoor ik moet gaan tijdens het shoppen, de middag vóór het feest?

Ook heb ik nog nooit zo'n lange vlucht meegemaakt (langst was naar turkije en dat is maar 2,5 uur of zo, he. We vliegen met Martinair.

Njit
11-03-09, 22:24
Leuk prijsje om te winnen.

Miami Vice Style lijkt mij gewoon in een colbertje en Casual:

http://www.moviemachine.nl/images/articles/miami%20vice%20org%20cast.jpg

Is het voor jullie niet mogelijk om de reis te verlengen? Of zijn de tickets al geboekt?

Giely
12-03-09, 21:20
Ja, lijkt mij ook, voor de mannen is het ook duidelijk. Maar de vrouwen? Ik weet zo niet meer wat die aanhadden (ik vrees vrij weinig) 8-[

En nee, alles is al geboekt en geregeld, ook het programma staat al helemaal vast.

Njit
12-03-09, 21:49
'Vrij weinig kleren' is altijd prima hoor...

Wat betreft de vlucht. Als je Comfort Class boekt krijg je ook een eigen Video-speler.
Met het kijken van een aantal films vliegt de tijd :)

Giely
12-03-09, 22:10
'Vrij weinig kleren' is altijd prima hoor...


Níet als je bijna 48 bent. :razz:

Comfort Class lijkt me een goeie tip, als we zelf nog eens gaan. Maar dit "snoepreisje" , konden we zelf niets boeken, he. Alles is geregeld, wij ontvangen onze tickets ook pas op schiphol..

Hee, Njit, ik zie net pas dat je in den Bosch zit. Ik kan bijna naar je zwaaien, ik zit in Vlijmen.

Michael66
12-03-09, 22:35
Als ik google op women miami vicekom ik om dit soort plaatjes terecht:

http://img3.imageshack.us/img3/3423/fitfinals876b4ba.jpg (http://img3.imageshack.us/my.php?image=fitfinals876b4ba.jpg)

Dus ik vrees voor je dat het de komende tijd hard trainen wordt ..... :D

Giely
12-03-09, 22:56
OMG... :shock:
Niet alleen gaat me dat niet lukken binnen 3 weken, dat gaat me niet meer lukken al had ik 3 jaar de tijd. :grin:
Daarbij de gedachte meegenomen, dat mij in zo'n pakje hijsen, wel enige hilariteit teweeg zou brengen maar aan de andere kant geen goed zou doen aan de eetlust van het gezelschap op de boot, denk ik over het algemeen iedereen daar een plezier te doen door gewoon te verschijnen met zonnebril, topje, jeans en enkellaarsjes. :grin: