Inloggen

Bekijk Volledige Versie : Even voorstellen: Marina1988

Marina1988
10-03-09, 11:42
Hallo allemaal..

Als eerst, wat een geweldig forum is dit.. de handigste dingen staan er op..! Ik heb al wat uurtjes zitten lezen op deze website en raak gelijk in de vakantie-stemming!

Ik ga op 23 maart naar Miami. Helemaal te gek!
Mijn nicht heeft de reis gewonnen bij radio 538, er wordt gezorgd voor de vliegreis, hotel (incl ontbijt).

-- (van de 538 website)--

Zonnen op de mooiste stranden, slapen in een super-de-luxe hotel en losgaan op het beste dance event ter wereld. Word jij wild enthousiast van alleen de gedachte? Luister dan van maandag 2 tot en met vrijdag 6 maart naar Radio 538 want het is Miami Week!

Je maakt een week lang, tijdens elk programma, kans op een reis voor 2 personen naar Miami. Je slaapt in een top hotel én je gaat naar de Winter Music Conference. Hier draaien op meer dan 500 feesten de beste DJ’s ter wereld zoals onze eigen Tiësto.

De Miami Week op Radio 538 wordt je aangeboden door Martinair (http://nl.sitestat.com/radio538/radio538/s?Martinair.538MIAMI&ns_type=clickout).

---

Helemaal top, ik geloof het zelf ook nog niet..

We vliegen dus met Martinair, veel overgelezen al.. we merken het wel!~

Ik ga weer rondneuzen op t forum, super!

Groetjes Marina

Njit
10-03-09, 11:51
Leuk hoor dat we DE winnaar op ons Forum hebben. We verwachten uiteraard wel een uitgebreid verslag met foto's van deze mooie reis :)

Teleton
10-03-09, 11:57
Hee, wat leuk, we hebben een winnaar....! Hou er wel rekening mee dat je bij deze prijs een levenslange besmetting van het verschrikkelijke Florida vakantievirus krijgt. Voor de besmetting is geen remedie, je hebt het meteen levenslang.

Over Martinair lees je inderdaad veel, maar ik zou me geen zorgen maken; zelf zijn we vorig jaar rond deze tijd ook met ze naar Florida gevlogen en op wat vertraging na (kan je met iedere maatschappij hebben) was er niets op aan te merken. Als je lange benen hebt, zou ik zeker voor de retourvlucht Comfort Class bijboeken. Misschien krijgen de winnaars dit wel automatisch. Enne...is ESTA al in orde? Je komt het land ook nog wel in met een visa waiverformuliertje, maar 'k zou het zekere voor het onzekere nemen.

Veel plezier met neuzen en straks in Miami, heerlijk hoor!

Marina1988
10-03-09, 12:19
Leuk hoor dat we DE winnaar op ons Forum hebben. We verwachten uiteraard wel een uitgebreid verslag met foto's van deze mooie reis :)

Jaja.. :D

Ik ga zowieso foto's maken dus dat komt wel goed, een reisverslag lijkt me ook wel leuk, ook voor later enzo ..

:-D

Hee, wat leuk, we hebben een winnaar....! Hou er wel rekening mee dat je bij deze prijs een levenslange besmetting van het verschrikkelijke Florida vakantievirus krijgt. Voor de besmetting is geen remedie, je hebt het meteen levenslang.

Over Martinair lees je inderdaad veel, maar ik zou me geen zorgen maken; zelf zijn we vorig jaar rond deze tijd ook met ze naar Florida gevlogen en op wat vertraging na (kan je met iedere maatschappij hebben) was er niets op aan te merken. Als je lange benen hebt, zou ik zeker voor de retourvlucht Comfort Class bijboeken. Misschien krijgen de winnaars dit wel automatisch. Enne...is ESTA al in orde? Je komt het land ook nog wel in met een visa waiverformuliertje, maar 'k zou het zekere voor het onzekere nemen.

Veel plezier met neuzen en straks in Miami, heerlijk hoor!

Ojee een bestemmingskans:razz: levenslang ook nog? oei!:roll:

Nee ik maak me niet zo'n zorgen om Martinair, vertraging komt inderdaad bij vele maatschappijen voor, niets aan te doen toch?!
Ik ben zelf 1.55 dus over beenruimte hoor je mij niet waarschijnlijk haha.. Me nicht is wel wat langer maar ook niet overdreven.. Volgens mij krijgen we dat niet automatisch de comfort class, want ik zag op de website van 538 dat je voor een bepaald bedrag een beter plek oid krijgt.

ESTA hebben wij ook informatie over gehad inderdaad, dit kunnen we alleen nog niet invullen ivm de paspoorten.
Mijn paspoort moest verlengd worden, kan ik donderdag ophalen en mijn nicht had alleen een indentiteitskaart, dus dat moet een paspoort worden, die kan ze vrijdag ophalen. Dus zodra dat binnen is kunnen we die gegevens invullen.

Bedankt voor jullie reacties

dennis_diana
10-03-09, 12:53
misschien is t helemaal niet van belang hoor, maar ik zie in je naam dat je (gok ik) van 1988 bent. Ben je ondertussen al 21? Want ik heb hier een heel topic gelezen over uitgaan/stappen in Miami (http://www.floridaforum.nl/showthread.php?t=8628&highlight=stappen)onder de 21 (NIET dus), maar ik heb natuurlijk geen idee of dat voor jullie ook geldt.

Marina1988
10-03-09, 13:07
Hoi,

Klopt ik ben in januari 21 geworden, dus dat scheelt, in ieder geval bedankt voor je oplettendheid:) mijn nicht is 30.

8-)

Njit
10-03-09, 13:08
Wel je ID meenemen bij het stappen he. Geen ID, geen toegang!

Marina1988
10-03-09, 13:17
Wel je ID meenemen bij het stappen he. Geen ID, geen toegang!

Ok, gaan we doen! Komt vast goed..
We zitten in het best western hotel (atlantic) op miami beach..
ziet er wel goed uit.. heb er nu al zin in .. gelukkig duurt het niet heel lang meer:twisted: