PDA

Bekijk Volledige Versie : Even voorstellen: Little Sister



Little Sister
08-03-09, 02:54
Hallo, Little Sister is mijn web-naam en mijn man en ik zijn dol op USA-vakanties. In de afgelopen 15 jaar hebben we al 7x de zomervakantie in de USA doorgebrracht. De Florida-bug hebben wij in 1995 te pakken gekregen: 3 geweldige weken doorgebracht in Kissimmee, met uitstapjes naar Orlando, Cape Canaveral e.d. In 2003 voor de 2e keer vakantie gevierd daar en weer volop genoten. En nu is het dan eindelijk weer zo ver: dit jaar gaan we weer naar Florida! We vliegen rechtstreeks naar Miami en zorgen dat we de volgende dag al op weg gaan naar Orlando. 2 weken lang op de bonnevoi en we zien wel waar we verblijven; voor de 3e week hebben we een vila geboekt. Tja en we hopen net als in 2003 via de AAA een mooie deal te krijgen voor een verblijf in een Disney of Universal Studio's hotel. In 2003 scheelde dat de helft in de prijs met vanuit Nederland boeken. We zullen zien of ons weer een mazzeltje gegund gaat worden.
We kijken er erg naar uit weer de Disney parken te bezoeken, te genieten van de Florida Sunshine en al het grootse dat Amerika-vakanties meestal te bieden hebben. Wel houden we er rekening mee dat we geen 20 meer zijn ;) en lang niet alles meer kunnen doen op 1 dag als 14 jaar geleden, maar genieten, dat zullen we zeker.