PDA

Bekijk Volledige Versie : Even voorstellen: Erika

Erika
06-03-09, 20:57
Hoi allemaal,

Ik ben Erika en een mega Amerika fan. Sinds 2001 zijn we al vijf keer in Florida geweest. In 2001 waren we er 12 dagen, maar de andere vakanties zijn we steeds een maand in Kissimmee verbleven. Reden: voornamelijk Disney. Ook zijn we al drie keer in het Zuidwesten geweest voor een rondreis.

Samen met mijn zus Joke en broer Gerrit zijn we gek op Disney en als het thuis goed gaat (ziekte helaas van pa) gaan we eind van het jaar weer voor goed drie weken naar Orlando. Heerlijk Disney in Kerstsfeer meemaken. Dat hebben we een paar jaar geleden ook gedaan. Wel raar om rond de Kerstdagen in je korte broek rond te lopen...:-&

Groetjes, Erika.

Ta2 Gerrit
06-03-09, 23:21
Hallo Erika, en welkom op dit fraaie en informatieve forum, hoewel er voor jullie wellicht meer "bekends" op staat dan informatief, als "verslaafden" zijnde.

Maar je weet het nooit, misschien kom je nog dingen tegen waarvan je zegt: "Is dat zo ?"
Dat hebben wij na heel veel Florida bezoeken ook nog, dus dat is geen verrassing.

Wij zijn dan wel geen Disneyfanaten, hoewel we alle parken (behalve AK), zeker in den beginne, meermaals bezocht hebben, maar wel verslaafd aan de USA en de Sunshine State in het bijzonder.
Ook leuk om te zien dat er een streekgenoot op het Forum bijkomt, wij Oosterlingen zijn in de minderheid t.o.v. alles beneden Utrecht ;-)

Erika
07-03-09, 11:11
Hoi Gerrit,

Er valt zeker altijd nog wat nieuws te leren van Florida dus zal het forum goed doorspitten.

En we kennen jou ook wel. Mijn broer heeft jaren geleden een adelaar door jou laten zetten en vorig jaar of het jaar ervoor bij laten werken. We hebben het toen bijna alleen maar over Amerika gehad. En de bike weeks.

Groet, Erika.