PDA

Bekijk Volledige Versie : Even voorstellen: Paul en Yvonne



paultje39
06-03-09, 19:55
Hallo,

Wij hebben een vakantie geboekt in oktober naar Orlando, we gaan met onze 2 zoons van 7 dan inmiddels 8 en 14. Paul en ikzelf zijn 19 jaar geleden al een keer in Florida geweest en vinden het nu de hoogste tijd het is aan onze kinderen te laten zien. We pluizen dus nu dagelijks dit forum door om te kijken wat we er allemaal willen gaan doen.

Gr. Yvonne en Paul

Teleton
07-03-09, 10:56
..en vinden het nu de hoogste tijd het is aan onze kinderen te laten zien.


Hi Paul en Yvonne, en welkom op dit vrolijke forum voor Floridaliefhebbers. Wonderlijk toch he, dat het verschrikkelijk vervelende Floridavirus op deze manier vrijwillig van vader op zoon wordt doorgegeven. Dat houdt meteen dit forum in stand, want jullie kids zijn natuurlijk de forumleden van de toekomst. De herfstvakantie is eigenlijk wel een beetje kort, maar met een goede planning kan je best een fijne vakantie hebben.

Natuurlijk is er wel het één en ander veranderd in die jaren, er zijn parken bij gekomen, de 192 ken je niet meer terug en toen waren er ook nog geen outletcentra zoals wij die nu kennen. De villaverhuur was 20 jaar geleden nog nauwelijks bekend, profiteer er nu van en geniet van de ruimte en comfort! Bovenal is de koers van de dollar nu nog steeds in ons voordeel, hoewel de gouden tijden voorbij lijken. Genoeg om uit te pluizen en van de voorpret te genieten lijkt mij zo, maak flink gebruik van de zoekfunctie en kan je iets niet vinden of wil je je reisplannen toetsen, stel dan gewoon je vraag.

paultje39
07-03-09, 11:54
Hoi Teleton
we waren vergeten te vertellen dat we 3 weken gaan en dat we inderdaad een villa hebben geboekt bij american estates
We hebben met de zoekfunctie op dit forum al heel veel tips gehad,dus de voorpret van de vakantie is al goed op gang
Het duurt nog wel lang hoor!

disney fan
07-03-09, 11:58
Heel veel plezier op dit gezellige en informatieve forum!
Heerlijk die voorbereidingen....
Het wordt vast een fantastische vakantie.

mattrob
07-03-09, 13:02
we waren vergeten te vertellen dat we 3 weken gaan en dat we inderdaad een villa hebben geboekt bij american estates


Hm .... 3 weken in oktober ... schoolvakanties :-k ?

paultje39
07-03-09, 13:12
Hm .... 3 weken in oktober ... schoolvakanties :-k ?


Toch niet in florida hoop ik?

http://www.undercovertourist.com/united-states/florida/orlando/attractions/when-to-visit.html

mattrob
07-03-09, 15:00
Nee, ik bedoelde van jouw kinderen :-\"

paultje39
07-03-09, 15:44
ow....:roll: bedoel je dat
buitengewoon verlof aangevraagd ivm mijn werk:mrgreen:

mattrob
07-03-09, 18:00
Tactisch =D>