PDA

Bekijk Volledige Versie : Hotelervaring: Trianon Old Naples, Naples



Noa
11-07-08, 22:21
Wij hebben 3 weken geleden geslapen in het Trianon Old Naples. Wat een super hotel!!. Gratis ontbijt, een prima grote en schone kamer en een badkamer om van te watertanden. Om de hoek bij 5th Avene, de shopstraat van Naples. Zonder meer een SUPER hotel.

noniesin
23-07-08, 14:47
Hoi allemaal,

Mijn man en ik waren super tevreden met de hotel, Trianon Old Naples. Super hotel..heel intiem, grote kamer, lekker ontbijt, schone zwembad, vriendelijke personneel etc.. Laat me maar eerlijk zijn, ik werk ook in een hotel en ik ben heel oplettend als ik in andere hotel logeren. Trianon Old Naples is gewoon geweldig. En het is niet duur (50 euros p.k.p.n). Loopafstand is de 5th Ave. Marco Island is ook heel mooi en dat is ook niet ver (10 minuten met de auto).

Wij gaan dit jaar weer naar Florida (en Georgia). En wij gaan weer bij Trianon Old Naples logeren.

Groeten!

marcelis10
13-08-08, 00:21
Wij vonden Naples helemaal geweldig. We hebben ook in het Trianon hotel gezeten. Het was superchique en had een Nederlander aan de receptie. Ik vond het echter geen gezellig hotel, zeker niet met kinderen. De ligging was wel heel gunstig. We zaten vlakbij de pier waar we 's avonds en ''s morgens dolfijnen hebben gezien. Zo gaaf. Mooi strand en hele mooie huizen. Wat mij betreft wel een plaats om terug te gaan.

Groetjes Monique

toornent
18-04-11, 22:55
Het Trianon old Naples vonden wij juist echt geen leuk en gezellig hotel ( 2009 ). Wij vonden de kamers een ouderwets interieur hebben en de uitstraling van het hotel op zich vonden wij ook niet gezellig. Maar over het algemeen vonden wij het erg tegenvallen.

Ik moet wel toegeven dat het ontbijt en het zwembad goed waren.

Nouja als ik het zo lees hebben wij misschien gewoon pech gehad