PDA

Bekijk Volledige Versie : Reisschema N1xz: Florida 2005



N1xz
15-06-05, 14:10
Jullie zullen wel denken, weer zo één die te lui is om dit forum door te pluizen :wink:. (Al wel gedaan trouwens) Onze 15 daagse reisplanning, we zijn vaker in de VS geweest, 1e keer naar Florida. Dus willen veel zien. Tussen de (..) onze dagelijkse uitspattingen.

Dag 1: Miami
Dag 2: Miami
Dag 3: Key West
Dag 4: Key Largo (snorkelen)
Dag 5: Ft Myers (Everglades)
Dag 6: Ft Myers
Dag 7: Clearwaterbeach
Dag 8: Ocala (Busch Gardens)
Dag 9: St. Augustine (Daytona Beach)
Dag 10: Orlando (Outlet Malls)
Dag 11: Orlando (Seaworld)
Dag 12: Orlando (Universal: Island of Adventures)
Dag 13: Orlando/Miami (Kennedy Space Center)
Dag 14: Miami
Dag 15: Miami/terugvliegen

Graag jullie mening en eventuele tips!

Njit
15-06-05, 14:43
Al weer een die te lui is om het forum door te pluizen :)

Je bent geen Disney fan zie ik?

N1xz
15-06-05, 15:18
Geen echte Disney fan idd, meer rollercoaster fan :D

En er moet wat overblijven voor de volgende keer. :)

Eric
15-06-05, 15:42
Mooi programma, je hebt je huiswerk goeds gedaan.
Maar je wilt opmerkingen, dus toch een dingetje:
Ik zou in het begin een dag korter in Miami blijven (ben je op het eind ook nog) en een dag langer in Key West blijven. Nu heb je er eigenlijk alleen een avond, en dat is te kort.
Voor de rest: "thumbs up"
Eric

meannie
15-06-05, 15:57
Ik zou na Kennedy Space Center, waar je wel een dag door kan brengen , een hotel langs de kust zoeken, byv in Melbourne Beach. Het is zeker zo'n 3 a 4 uur terug rijden naar Miami.

Eric
15-06-05, 17:11
Als je zorgt een beetje op tijd te zijn in KSC, en je rijd in de namiddag terug, bespaar je wel een hele dag om in Miami door te brengen.
Eric

N1xz
16-06-05, 13:10
Ik zou in het begin een dag korter in Miami blijven (ben je op het eind ook nog) en een dag langer in Key West blijven. Nu heb je er eigenlijk alleen een avond, en dat is te kort.

Tja, zaten we idd ook een beetje mee, maar willen ook naar een wedstrijd van de florida marlins, dus die is het geworden.

Michael66
16-06-05, 18:04
Dag 13: vertrek op tijd uit Orlando. Je bent dan vroeg genoeg in KSC om de hele tour en meer te doen. En de weg naar Miami is toch nog behoorlijk lang.