PDA

Bekijk Volledige Versie : Fantasmic!



rolthof
16-02-08, 18:43
Vandaag geboekt :

Fantasmic! Dinner bij Mama Melrose in de Hollywood Studios. Op 1 mei, om 16.00 uur.

Is er iemand die ervaring heeft met dit restaurant ? Kan er weinig (lees: geen) daadwerkelijke ervaring of de fora over vinden.

Voor ons was de hoofreden om te boeken dat je toch moet eten, en je hoeft nu niet in de rij voor Fantasmic.

mattrob
16-02-08, 21:18
Zie ons reisverslag van vorige maand. Wij hebben er gegeten, geweldig vonden we het niet. Maar ook niet verkeerd hoor :-k.

Fantasmic hoeven wij geen reservering voor. We zijn er al zo vaak geweest en in onze ervaring zit je eigenlijk overal goed. Je zou wellicht zeggen dat in het midden het beste was, maar zoals Marjol al aangeeft, de speciale zitplaatsen bij dinner-reserveringen zijn helemaal aan de zijkant. Probeer alleen te zorgen dat je zo ver mogelijk bovenaan zit, dat geeft het beste uitzicht in onze ervaring.

Yvet
17-02-08, 14:45
Wij hebben vorig jaar voor het eerst gegeten bij MM.
Dit was tijdens de Backstage Magic tour.
Dan krijg je een gefixed menu, je kan niet kiezen wat je wilt eten maar krijgt echt van alles wat, als voorgerecht was er pizza (de flatbread) in verschillende smaken en als hoofdgerecht meerdere soorten pasta's en als dessert hadden we echt van alles wat.

Het eten is ons uitermate goed bevallen en daarom hebben we voor dit jaar een ADR gemaakt.

FrankS
17-02-08, 15:43
Als het even kan slaan we Mama Melrose geen vakantie over. Heerlijke calamari, pasta's & pizza's. En de Sangria laten we ook niet vaak staan...
http://www.allearsnet.com/menu/men_mmd.htm

Carlo Teeuwisse
14-03-08, 22:31
Weet iemand hoe je een plaats kunt reserveren voor deze show. We gaan 24 april een week naar Orlando (1ste keer) en als ik lees dat je twee uur vooraf moet gaan zitten.........
Iik heb wel gevonden dat het via een reservering in een restaurant kan, maar is er ergens een site waar je dat via internet kunt doen of moet je bellen ? Is er iemand die daar ervaring mee heeft ?

rolthof
14-03-08, 22:51
Hoi,

Hier vind je alle info : http://www.allearsnet.com/din/fantdin1.htm

Zelf hebben we geboekt op 1 mei om 4 uur in de middag bij Mama Melrose. Boeken ging heel simpel en snel.

Marjol
22-03-08, 22:30
Je hoeft er echt geen twee uur van tevoren te gaan zitten hoor, wij waren er een uur van tevoren en zaten op een perfecte plaats. Maar zelfs een kwartier voor aanvang was er nog plek. Ik moet er wel bij zeggen dat we er op een dag waren dat het flink heeft geregend in de middag, maar twee uur lijkt me wel erg overdreven.

FrankS
04-03-09, 13:24
Gewoon gaan. Het theater zit vol met kinderen, ook in die leeftijd en ik heb er nog nooit kinderen gezien die overstuur zijn o.i.d. Het grootste probleem is wellicht om je kinderen zich niet te laten vervelen in de tijd dat je wacht voor de voorstelling. Zeker in drukke tijden moet je op tijd komen om plaats te hebben en dan is een half uur tot een uur wachten geen uitzondering.

bluedolph1n
04-03-09, 13:47
Het is soms vrij donker en er zijn wat stukjes met heksen en een grote draak of slang ( wat was het ook alweer... ;) ), oftewel de slechterikken, die door een aantal kinderen als eng ervaren kunnen worden. Als je kinderen daar niet snel van schrikken, dan kan je volgens mij best gaan. Mijn zoontje was 8 vorig jaar toen we geweest waren, en hem heb ik er in ieder geval niet over gehoord dat het eng was. Misschien dat er op Youtube filmpjes staan zodat je een beetje kunt zien hoe de show is? Dan kun je zelf beslissen of het wel of niet iets voor je kinderen is.

Groetjes, Sandra

mickmak
04-03-09, 14:46
Ons zoontje was 2 en 3 jaar toen hij ging en er was beide keren niets aan de hand.
Toen hij 4 was zijn we niet gegaan omdat hij toen in een fase zat dat als het ineens donker werd hij begon te huilen en ook bij veel herrie werd hij bang.
Vorig jaar was hij 5 en toen zijn we wel gegaan ( want het is gewoon echt mooi) en toen ging het weer prima.
Hij vindt het nog steeds erg spannend allemaal maar hij is wat dat betreft ook wel een beetje een watje:-$
Als het even kan zou ik wel gaan want het is echt de moeite waard.

Jackie

raygwencaith
04-03-09, 14:47
Ik heb onze dochter enkele filmpjes op youtube laten bekijken, ook die waar zeg maar het enge gedeelte in zit, ze vond het helemaal zo als zij zei COOL mama, daar wil ik heen.

Moet nog even uitzoeken op welke dagen de show er is zodat we dat er in kunnen plannen. Ik ben wel vanplan het met zo'n diner te doen.

Wie weet waar ik kan zien op welke dagen de show er is

Tips zijn welkom

Teleton
04-03-09, 17:55
Hoewel...er staat dat er op 3 mei om 3 pm een show is. In vol daglicht?!?!?

Ben bang dat je op de verkeerde regel hebt gekeken; de effecten werken alleen in het donker. Als de kids angstig zijn, zou ik overigens een beetje oppassen. Zelfs bij de specifieke kindershows als Little Mermaid en Nemo wordt er zo hier en daar wel eens een angstig en verdrietig, (lees zet het op een brullen) maar in de regel vinden ze het prachtig. Gaan dus, als het even kan maar een middagshow, dat zal niet lukken met Fantasmic.

Chanti
04-03-09, 21:22
Het voordeel van Fantasmic is dat het redelijk ver weg zich afspeelt. Het is niet alsof de draak eng dichtbij is zoals bij sommige ritjes. Ik denk niet dat het te heftig is voor kleine kinderen. Wij gaan gewoon en onze dochter is nog geen 3 in de tijd dat we gaan.

tomenvalesca
10-03-09, 21:31
als je je kids er goed op voorbereid, 'mickey wint altijd!!!!!'
en je zelf als ouder met veel 'ooohs' en 'aaaahs' zit te kijken
denk ik niet dat het een probleem zal zijn hoor,
die kleintjes kunnen vaak meer aan dan je denkt ;-)
en geloof mij, ik werk er elke dag mee, ze weten vaak meer dan je denkt
ik sta er ook soms nog van te kijken! Geen angst, gewoon doen en ervan genieten

an25
11-03-09, 15:32
Het is als het ware een grote licht en geluid show. Toen wij er waren hadden we meer last van alle luidruchtige Brazilianen die er waren dan van angstige kinderen.

Marita
05-04-09, 14:37
Wij zijn er vorig jaar ook met onze dochter toen 4 en onze zoon van 9 geweest en beide hebben genoten. Onze zoon van 9 die bang is voor best veel dingen vuur, harde geluiden, vuurwerk enzovoort heeft na enkele vragen over het vuur dat ons door het water niet bereiken kan en weet je het zeker mama want het is toch wel erg heet toch heel erg genoten van de fantastische schow. Zo zie je maar ook al zijn ze bang enkele goede woorden verrichten wonderen.Ons dochtertje heeft vol bewondering gekeken daar hebben we niets van gehoord. Ga gewoon naar de schow en lukt het echt niet kun je nog steeds opstaan en weglopen, maar probeer het. De schow is geweldig.

Teleton
05-04-09, 18:31
Weet iemand wanneer de Fantasmic is.

Kijk even op deze kalendersite (http://disneyworld.disney.go.com/parks/hollywood-studios/calendar/) van de Disney Hollywood Studio's.

Micktomar
05-04-09, 19:55
Ik zie op die kalendersite alleen maar de openingstijden staan, of houdt het in dat Fantasmic er is op de dagen dat het park tot 21:00 open is? (Of zit ik gewoon weer eens niet goed te kijken??:oops:)

Teleton
06-04-09, 11:34
(Of zit ik gewoon weer eens niet goed te kijken??:oops:)

Hier (http://www.intercot.com/infocentral/calendar/events.asp)vind je nog een overzicht van de events in de komende maanden, vandaag stond Fantasmic er nog bij........;)

S@skia
06-04-09, 22:59
The unofficial guide to Walt Disney world omschrijft fantastic als 'worth the ticket price to DHS alone'. We hebben zelf kinderen van 3 en (bijna) 8 als we gaan maar we zijn zeker van plan te gaan kijken. Overigens zijn ALLE disney verhalen eng, zelfs de relatief laagdrempelige films als toy story en dumbo. Zoals iemand anders al schrijft: Je moet je kinderen voorbereiden 'Mickey wint altijd', 'het wordt donker en er komt veel lawaai' en zelf vooral enthousiast lachen.

If you do not try, youwill never know.[-o<

disney fan
07-04-09, 12:36
Wij zijn met mijn nichtje van vijf naar Fantasmic geweest en ze vond het echt helemaal geweldig!

ezorba
16-04-09, 15:51
Wij zijn ook al eerder geweest onze kinderen waren toen 5 en 7. DAt was geen probleem

Dr. Phlox
17-04-11, 14:52
Hallo allemaal,
Wie kan wat vertellen over de ervaringen met Fantasmic in combi met een lunch of dinner. Is het zo dat je bij de lunch of dinner gewoon eet en dan door moet gaan via een soort Fastpass entree om zo als eerste in de zaal te komen?

Grz
Ton

rolthof
17-04-11, 15:22
Hoi, je moet tevoren reserveren en dan krijg je bij je eten een sooort voucher waarmee je via een zijingang zijkant de tribune op kan. Je hoeft dan niet in de rij.
Er is een stuk tribune gereserveerd voor de mensen de de eetcombi hebben. Dit zijn NIET de beste plekken, maar ze zijn goed genoeg.

Wij hebben bij Mama Melrose gegeten, niets mis mee.

Mvg,
Roy.

Dr. Phlox
17-04-11, 15:46
Hoi Roy,

Is het dan ook zo dat je de voucher gelijk moet opmaken, of bij een latere voorstelling mag gebruiken?

Alvasy bedankt.
Grz
Ton

rolthof
17-04-11, 23:43
Hmmm, dat weet ik niet meer eigenlijk. Iig wel op de dag dat je eet, er staat een datum op. Maar of er een tijd op staat, weet ik niet meer.
Zie http://allears.net/din/fantdin1.htm voor meer info.
Hoe dan ook , wij vonden het een aanrader, zeker met kinderen er bij.

cindy74
19-04-11, 04:52
zal je vrijdag alles vertellen wij hebben dit geboekt voor 21 april eten bij mama's melrose en een ticket voor fantasmic je moet je aanmelden een half uurtje voor het vuurwerk bij belle en het beest .

Tinkerbell
19-04-11, 08:22
@ Dr. Phlox
Ik zou het zo vroeg mogelijk boeken. We hebben het een keer geprobeerd en konden toen alleen nog maar voor vijf uur eten. Wij vonden dat wel heel erg vroeg en zijn zodoende niet gegaan.

Dr. Phlox
19-04-11, 09:46
zal je vrijdag alles vertellen wij hebben dit geboekt voor 21 april eten bij mama's melrose en een ticket voor fantasmic je moet je aanmelden een half uurtje voor het vuurwerk bij belle en het beest .

Hoi Cindy,
We hadden de vragen over Fantasmic ook naar aanleiding van jullie blog gesteld. Het leek ons ook wel leuk. We lezen graag jullie ervaringen van 21 april 2011.
Grz
Ton

PS. Kan je eens kijken hoeveel maal de show per dag gegeven wordt?


@ Dr. Phlox
Ik zou het zo vroeg mogelijk boeken. We hebben het een keer geprobeerd en konden toen alleen nog maar voor vijf uur eten. Wij vonden dat wel heel erg vroeg en zijn zodoende niet gegaan.

Hoi Tinkerbell,
Op de dag dat wij willen gaan is er al niet veel meer vrij. Het zou dan een lunch zijn om 13:30 uur.
Grz
Ton

cindy74
23-04-11, 16:48
het is eigenlijk de bedoeling dat je dit boekt voor 5 uur omdat dit de periodes zijn dat het kalmer .
Wij hebben dit gedaan maar je moet dus wel een menu eten van 35 $ per persoon en dit omvat een drank , voorgerecht , hoofdgerecht en dessert .
Je gaat voor de show voor het belle en beest theater in een aperte ingang en dus achter de colissen van het park en je krijgt een plaats vlak voor het podium dat met touwen is afgezet .
De show is 2 maal per dag 1om 8u30 en 1 om 10 naar gelang het seizoen maar als je het dinner boekt moet je de show nemen om 8u 30 .

TheOne73
26-06-11, 14:39
Ik denk dat een Dinner-Show beter is dan 2 uur in de rij gaan staan wachten. Dat ga ik volgende keer zeker doen, ben niet zo dol op wachten en zeker niet 2 uur lang.

moonlight91
23-02-12, 13:02
ik heb naar aanleiding van dit topic op de site van disney gekeken
helaas kun je om technische redenen momenteel geen restaurants reserveren

de vorige keer dat we in de studios waren,wilde we de fantismic show dolgraag zien
maar terwijl we een snelle pizza naar binnen werkte stroomde het al aardig vol en het was nog maar 6pm ...
dus zagen we het niet meer zitten
voor dit jaar hebben we ons voorgenomen dat we koste wat koste de show gaan zien,maar word niet goed als ik aan die rij denk
dus dit is wel de manier, er is keuzes uit 3 restaurants
is er een aanraden,die er echt tussenuit springt ??
en nu maar hopen dat er daar nog een plekje is

charly
23-02-12, 13:23
Wij zijn twee jaar terug geweest. Hebben twee keer ruim 1,5 uur in de rij staan wachten voor de show. De eerste keer ging de show namelijk niet door, er bleek een technisch mankement te zijn. Hadden we dus voor niets zolang gewacht. Een aantal dagen later ging de show wel door en hij is het wachten zeker waard. Maar als ik nu moest kiezen zou ik kiezen voor een dinnershow.

cindy74
23-02-12, 13:56
Ik heb gisteren gekeken en ik kon gewoon reserveren voor april . Wij hebben het italiaans restaurant gehad en vond het erg duur en niet zo lekker . Nu gaan we voor het diner buffet dat kan niet slecht zijn en is ook nog redelijk geprijsd

moonlight91
23-02-12, 14:26
ik zit te twijfelen tussen dat buffet en die italiaan
momenteel word er aan de site gewerkt,ter verbetering van.. melden ze
dus daarom gaat het niet
eerste kreeg ik direct een fout melding
nu kan ik datum en tijd aangeven maar als je dan bevestigd
krijg je weer een fout melding
ook kun je momenteel wel inloggen maar heb je geen inzicht in je eerder gemaakte reserveringen
dus gewoon even geduld en dan zal het me wel lukken
het schijnt nu wel dat Fantasmic dagelijks is

cindy74
23-02-12, 15:56
Ga je met kinderen of niet ? Ik vond de keuze van het menu heel beperkt zeker voor kinderen en DUUR voor hetgene wat je krijgt .

moonlight91
23-02-12, 18:53
onze zoon is er bij
en vegetarier,das altijd makkelijk( [-X)
we gaan maar voor het buffet ipv de italiaan
ik heb de kaart online ingezien en het trekt me niet zo aan

Flufjuh
23-02-12, 21:11
Nu gaan we voor het diner buffet dat kan niet slecht zijn

Bedoel je in het algemeen of bij Disney? Want ik weet uit ervaring dat een buffet dus echt wel heel erg slecht kan zijn. :(

fitnessmouse
24-02-12, 16:36
23 feb waren er werkzaamhdeden aan de computers van Disney.
Vandaag zou alles het weer moeten doen. Anders zou ik gewoon even bellen met wdw-dine

Wij hebben ook gereserveerd omdat we niet lang willen wachten en hebben gekozen voor het buffet omdat je dan van tevoren kan zien wat je eet. Lijkt me makkelijker met kinderen dan het bestellen van de kaart.

moonlight91
24-02-12, 18:46
JA klopt helemaal vandaag was de website weer helemaal oke !!!
dus ik heb de `hollywood & vine` geboekt
nu maar hopen dat het buffet goed is. de meningen in de reviews zijn heel erg uiteenlopend
na half mei kunnen wij in iedergeval onze mening er over geven

cindy74
25-02-12, 10:11
Wij gaan er in april ook naartoe. En bij de wandeling naar het stadion doe je een stukje backstage bij het belle en beest theater.