PDA

Bekijk Volledige Versie : Virgin Megastore DTD sluit



Ta2 Gerrit
03-03-09, 20:40
Schokkend nieuws (http://www.myfoxorlando.com/dpp/news/030209_Virgin_Megastore_to_close)gisteravond in het late journaal :? .
Erg jammer, want mijn favoriete winkel in Downtown Disney.

http://img18.imageshack.us/img18/8338/virgin.jpg (http://img18.imageshack.us/my.php?image=virgin.jpg)

JKG
03-03-09, 20:44
He dat is jammer... maar het was ook wel een dure hoor. Maar boven had je af en toe nog wel eens leuke dingen.. wat action figures die hier nooit te krijgen zijn, had zelfs nog een Office Space pakket gevonden met allerlei filmmeuk erin, erg grappig maar heb die rommel maar niet gekocht. Zeker nog niet bekend wat er met het pand gebeurd?

jurgen&stefan
03-03-09, 21:33
Heb ik nog 1 dag om er te kijken als de informatie niet verandert... zal wel weinig koopjes scoren worden dus :(

Disney spokeswoman Zoraya Suarez said Virgin's last day of operations at Downtown Disney will be May31.

pascalbrouwers
04-03-09, 10:51
Dit is inderdaad spijtig.
Tijdens onze vakanties in Orlando, ging ik er vaak heen.
En het liefste alleen, als mijn vrouwtjes aan het douchen waren.

Jammer maar helaas.Ben benieuwd wat er voor terug komt.
Het is toch een heel groot gebouw, en leegstand maakt down town niet erg aantrekkelijk.

Pascal

FrankS
04-03-09, 11:22
Ik mis er niet veel aan, zeker niet met het slechte personeel daar. Ik heb er nog nooit een fatsoenlijk antwoord gekregen op een vraag en hun snelheid van handelen aan de kassa was belabberd. Ben wel benieuwd hoelang het pand dichtgespijkerd blijft, want onder de huidige economische omstandigheden staan de bedrijven niet in de rij om te investeren in uitbreidingen.

Edit: ik heb er even wat andere nieuwsbronnen op nageslagen; er wordt gespeculeerd dat er een Apple store komt, maar daarvoor lijkt het gebouw me vele malen te groot. Tenzij ze het wereldrecord iPod-stapelen willen verbeteren natuurlijk. Een ander gerucht speelt al veel langer: het vestigen van een ESPNzone; dit concept schijnt redelijk succesvol te zijn en is bovenal van Disney zelf. Dat laatste is ook meteen een nadeel, want daarmee moet Disney zelf investeren en daar lijken ze ook terughoudender in te worden.

Tielemans
04-03-09, 22:01
das echt jammer.
we hebben er al een heleboel dollars gedoneerd. jammer ben benieuwd of er weer wat leuks voor terug komt.
ik vond de megastore juist een breath of fresh air tussen al die disney spullen....

tomenvalesca
10-03-09, 21:33
ooooooooh niet leuk niet leuk niet leuk :-(
duur inderdaad! maar had er even geen ogen naar,
jezus wat een leuke winkel was dat! zo een leuk vest van herajuku gekocht :-(
en mijn coole radiotas (ja idd, hij speelt muziek haha, zo een vet ding, kan gewoon je ipod erop aansluiten, echt enkel amerikanen die hierop komen, just love it!!)
echt jammer, weet er al iemand wat er in de plaats zal komen?

disney fan
14-10-09, 11:34
Er zat vorige maand een soort tentoonstelling van Prinses Diana in.
Jammer dat de Virgin weg is!

pascalbrouwers
14-10-09, 11:54
Moet toch vreemd uitzien.. zo.n leeg gebouw.
Was toch echt een trekpleister.
Je zag het al van ver liggen.
Ik kom graag in down Town en Marketplace.
Maar wat zich de laatste jaren daar allemaal heeft afgespeeld, is toch wel jammer.
Pleasure island dat niet meer is wat het geweest is...
Gelukkig zijn er nog genoeg alternatieven ter plekke....

Pascal