PDA

Bekijk Volledige Versie : Even voorstellen: Egadet



S@skia
01-03-09, 21:30
Hallo.

Ik ga met mijn vrouw dit jaar voor 3,5 weken naar Florida samenmet onze 2 kinderen van (dan) 3 en 7 jaar. We gaan naar Orlando om een deel van onze huwelijksreis over te doen. Magic Kingdom en erbij horende parken zullen uiteraard bezocht worden maar vooral ook Seaworld,een park dat ons 13 jaar geleden heft betoverd.

We zijn benieuwd en als je meer informatiewil dan reageer je gewoon even.

groeten,

Eugene:lol:

Teleton
02-03-09, 09:07
Hallo Eugene & family,

Welkom op dit fijne Forum vol Floridavakantiegevoel en informatie. Een flinke tijd hoor, 3,5 week. Gaan jullie in de zomervakantie en wordt er nog gereisd of blijven jullie lekker met de club in Orlando? En is jullie verblijfplaats een fijne villa met zwembad of kiezen jullie voor een resort?

Seaworld is nog steeds een goede keuze,hoewel het niet meer het gemoedelijke park van 13 jaar geleden is. Een bezoekje aan Aquatica is zeker de moiete waard, de kids zullen zich er zeker vermaken. Maak dus gebruik van de combitickets.

Het barst hier op het Forum van de informatie, in de regel goed te vinden door een duidelijke indeling. Kan je iets toch niet vinden; probeer de zoekfunctie of stel gewoon een vraag.

Misschien ben je er al lang achter, maar ook voor het reizen naar de VS is er zo het een en ander veranderd. Belangrijkste zaken om te weten: ook voor de kids heb je een eigen paspoort nodig en het visa waiver programma bestaat op dit moment niet alleen meer uit het invullen van de 'groene kaart' maar je dient je vooraf bij ESTA aan te melden.

Tot slot nog even dit; we zijn hier gek op reisplannen en -verslagen, dus laat vooral weten hoe het jullie vergaat...:-\":-\"

S@skia
02-03-09, 20:21
Hallo Teleton.

We gaan inderdaad met zijn 4-en naar Orlando, Davenport Solana resort waar we een villa met zwembad gehuurd hebben, om precies te zijn.

Wat betreft het resiverslag, zijn we van plan een dagboek bij te houden. We moeten dat alleeen achteraf digitaliseren en plaatsen.

We verheugen ons enorm op deze vakantie, vooral ook om te zien in hoeverre alles veranderd is. Vorige keer (huwelijksreis 13 jaar geleden in september) konden we bij Seaworld zonder ook maar 1 wachtrij doorlopen. Ik heb nog een leuke herinnering aan de Penguin encounter waar we door rijen en rijen wachthekjes moesten zonder dat er iemand stond. Ben overigens erg benieuwd hoe druk het tegenwoordig is en zeker omdat we nu van medio augustus tot begin september gaan, hetgeen natuurlijk een veel drukkere periode is.

Ik zal het forum eens goed bekijken en de tips her en der opzoeken. In elk geval al bedankt voor je warme welkom.