PDA

Bekijk Volledige Versie : Reisschema Putje: Miami-Miami



Putje
28-02-09, 19:31
Hallo allemaal,

10 Mei is het eindelijk zover, dan gaan we richting Miami voor 14 dagen :p.
Ben al tijden aan het stoeien :-k met een reisschema en kan wel wat hulp gebruiken. Ben nu op het volgende uitgekomen, maar hoor graag tips en/of op en aanmerkingen hierop!!!

En wat is jullie idee over de hotelovernachtingen, alvast boeken of gewoon daar ter plekke? 2 jaar terug in California geweest en daar gewoon onderweg gezocht naar de hotels, ging prima. Weet alleen natuurlijk niet hoe dit in Florida is!

We komen op 10 mei aan om 1800lt in Miami en vertrekken weer op 24 mei om 1100lt. Mijn man wil 12 mei naar het JFK center ivm een lancering, vandaar dat we eerst richting het noorden gaan!

10 mei: aankomst Miami en overnachting in de buurt van het vliegveld.
11 mei: Richting het noorden om de 12e aanwezig te kunnen zijn op het JFK center, ik zit aan Melbourne beach te denken, maar misschien hebben jullie we beter opties!!
12 mei: bezoek JFK met nog een overnachting in Melbourne beach, of misschien al door naar Orlando.
13 mei: Orlando
14 mei: Orlando
15 mei: Tampa of St. Petersburg
16 mei: Venice
17 mei: Fortmijers
18 mei: Napels
19 mei: Everglades, met nog een overnachting in Napels
20 mei: Key-west
21 mei: Key Largo
22 mei: Miami
23 mei: Miami
24 mei: terugvlucht Amsterdam

Ben heel benieuwd wat de echte kenners van dit schema vinden. En als we iets absoluut moeten zien, horen we het graag!!

Groetjes Sandra

Teleton
01-03-09, 10:35
En wat is jullie idee over de hotelovernachtingen, alvast boeken of gewoon daar ter plekke? Mijn man wil 12 mei naar het JFK center ivm een lancering, vandaar dat we eerst richting het noorden gaan!

Dat zijn de vrolijke voruitzichten; twee weken Florida....!Hotels zijn in de regel geen probleem maar.....in Florida zijn nogal eens conventies en dan zijn de hotels in een bepaalde regio plotsklaps vol en duur. Verder zou ik rekening houden met grote drukte rond het Memorial Day Weekend. Of het verstandig is om de reis af te stemmen op een lancering, is de grote vraag. Het schema wordt zo vaak gewijzigd; de eerste geplande shuttlevlucht is nog steeds niet vertrokken in dit jaar.

Hotels rond KSC zijn ook niet gek en passen de prijzen rond een lancering aan. 't Is maar een uurtje rijden naar Orlando dus als je gelijk doortuft, heb je in ieder geval twee volle dagen........en dat is errrug weinig tijd.

Het komt er dus op neer dat je moet kiezen wat je deze reis kunt zien en niet wat je beslist moet zien. Lees wat reisverslagen, dan heb je een goed idee wat er zoal ter plekke te zien/en te doen is. Maar geen nood als je niet alles kunt zien/doen, je wordt vast besmet met het verschrikkelijk vervelende Floridavirus, dus tijdens een van je volgende bezoeken kan je de schade ruimschoots inhalen\\:D/\\:D/