PDA

Bekijk Volledige Versie : Even voorstellen: Buddy

Buddy
28-02-09, 14:33
Hoi, ik ben dus Buddy en we gaan in April voor het eerst naar Florida.
Althans we landen in Dallas, en dan gaan we via Memphis naar Florida met een huurauto.

Ik doe dit samen met mijn vrouw en schoonvader, die hebben we vorig jaar tijdens een meer dan ernstig ziektebed beloofd om een keer naar Graceland te gaan als groot Elvis fan. En belofte maakt schuld :)

Nu zijn we zelf vorig jaar een maand door Californie getrokken en komen we al jaren met enige regelmaat in Amerika, maar nog nooit in Florida geweest wat ons een perfecte afsluiter van deze trip lijkt.

Maar ik ben wel geschrokken van de prijzen, Florida is echt stukken duurder als de west kust. En er is zo ongelofelijk veel keus in verblijfplaatsen en hotels dat ik het even niet meer zie.

Vandaar mijn vraag, wat kunnen jullie als kenners ons aanbevelen in Florida.
We houden van gezelligheid, barretjes, terrasjes.... (Eigenlijk Spanje zeg maar :) Dus zon resort waar je komt om te yoga-en en je te verbazen over het design van de cocktail onderzetters is niet echt aan ons besteed.

Ik ben er al over uit dat het wat duurder wordt, en toen ik eigenlijk had besloten om 12 dagen in het "Cheeca" resort te boeken baalde ik enorm dat het resort even gesloten is wegens brand.

Ik hoop dat ik via dit forum toch een goede keuze kan maken voor mijn schoonvader en ons, hij zal zon trip waarschijnlijk niet meer maken dus we willen er echt wat van maken zeg maar.

Tot de volgende post dan maar ! :)

Njit
28-02-09, 15:50
Welkom op dit gezellige en bovenal informatieve Forum.

Ik ben zelf in California, Florida en de Noordoost-kust geweest (NYC en omstreken). Hotelprijzen zijn gemiddeld hetzelfde. Grote en touristische steden zoals Miami of Key West zijn uiteraard duurder. Maar om Florida nu duurder te noemen dan California?

Orlando is daarentegen weer spotgoedkoop.

Buddy
28-02-09, 17:19
Nou, dat bedoel ik dus ook.
In San Diego zit ik voor 250 dollar in een 5 sterren hotel en op de keys red je dat echt niet. Ook de 2 en 3 sterren liggen gewoon hoger, maar over die schrik zijn we allang heen hoor... Het is nu zaak om een leuke plek te vinden, mijn voorkeur gaat tot nu toe uit naar Islamorada vanwege de ligging ook.

Maar goed, ben er nog nooit geweest vandaar dat ik hier wat rondsnuffel.