PDA

Bekijk Volledige Versie : Miami Ink (Tattoo shop)



van der Steen
24-02-09, 16:52
Ik vroeg me af of er andere forummers al eens bij Miami Ink zijn geweest.

Zo ja, hoe was deze ervaring?
En hoe duur zijn de tatto's? Beetje in vergelijking met Nederland? (uiteraard verschillen de prijzen per tatto, maar bedoel in het algemeen)

Alvast bedankt

Njit
24-02-09, 17:25
Milla is geweest: http://www.floridaforum.nl/showthread.php?t=7888

Julo
24-02-09, 17:26
Er is geen miami ink meer, daar 2 winkels naast hebben ze een love and hate tatoo shop geopent. Het is een stuk goedkoper alleen door de dollar maar voor de rest zelfde prijzen volgens mij. Miami ink is een giftshop geworden.
En ik heb de tv sterren geen 1 keer in de winkel gezien(in een tijdsbestek van 2 x 2 weken) wel zag Ami James savonds op een motor rijden.

Groetjes Julo

Ta2 Gerrit
24-02-09, 18:12
Ik ben er heel lang geleden wel eens geweest, toen Chris nog de sole owner was.
De prijzen zijn/waren Amerikaans, toen erg hoog, maar door de lage dollar nu wat milder, al vindt ik een instaptarief van $200,- nou niet echt goedkoop.

Ik ken twee mensen die er getatoeëerd zijn, en die kregen wel een lichte schrik om het hart van de prijs. 250 resp. 300 dollar voor vijftien tot dertig minuten uit en thuis, en het zijn niet eens bijzondere tattoo's.
De heren zul je er niet vinden, en leerling en de dame al lang niet meer, maar er zitten een aantal andere tatoeëerders.

Het instaptarief in NL ligt beduidend lager, en staar je ook niet blind op de TV uitzendingen, die zijn 100% geregiseerd en geven totaal geen beeld van de werkelijkheid.

Chicco68
24-02-09, 19:41
Zover ik weet is Miami Ink puur de "tv-naam" van Love Hate Tattoo Studio (welke inderdaad een paar zaken verder ligt).
In oktober 2008 was de zaak Miami Inc in ieder geval wel nog aanwezig toen wij er waren.
Voor verdere info kijk even op --> http://www.lovehatetattoos.com/

van der Steen
24-02-09, 21:19
kortom: het is niet echt de moeite waard???

wij wilden inderdaad die 'bekende' gasten wel zien...
en het heet niet eens meer miami ink, we volgen het programma en wilden het weleens zien :D

Julo
25-02-09, 10:28
Die shop van tv is er nog steeds en heet nog miami ink, maar is een gift shop geworden.(die bepaalde tijden open zijn) De tatoo shop van hun heet nu love and hate.

Julo

JvG
25-02-09, 19:27
Ik ben de vriend van Milla, en ik heb daar vorig jaar mijn tattoo die je als afbeelding ziet laten zetten. Niet door 1 van de bekenden, die waren er niet. Ik weet dat er een jongen ook is geweest die zijn tattoo heeft laten zetten op het moment dat Chris Garver en Ami James ook aan het werk waren. Je moet gewoon geluk hebben om 1 van de bekende gezichten te zien. Toen wij er waren liepen er constant fans in en uit de shop om foto's te maken, wat ook gewoon mocht. Kinderen mogen niet naar binnen!

Verder is de oude shop een paar meter verder op waar je alleen nog maar merchandise kan kopen zoals het merk DeVille, van Chris Nunez en Ami James.

Als je fan bent van de show zou ik cker een kijkje nemen, veel nederlanders hebben daar wel 1 van de bekende gezichten kunnen spotten.

Harley
27-02-09, 18:48
Hoi
Neem veel dollars mee want je zal ze nodig hebben. Een collega liet een tattoo zetten bij hen van 15 cm hoog en 8 cm breed in kleur(draakje) en viel stijf achterover van de prijs,zijnde 500 dollar.
Het is enkel de naam,niets meer.
Ik ben de vriend van Milla, en ik heb daar vorig jaar mijn tattoo die je als afbeelding ziet laten zetten. Hoi
En wat koste die tattoo van je? Als ze voor een kleine draak al 500 dollar vragen,zal de uwe wel niet zo duur geweest zijn denk ik?

JvG
27-02-09, 22:40
De mijne was 300 dollar. Ik had meer verwacht dus het viel me nog mee. Een engelsman bij ons in het hotel had de naam van zijn zoon en moest 900 dollar betalen. Er werd mij ook verteld door een verkoper in de merchandise store van Miami Ink dat ze beginnen vanaf 200 dollar.

Ta2 Gerrit
28-02-09, 00:09
Ik denk dat ik m'n tokootje maar verplaats naar Miami, of nog beter, de prijzen maar aanpas naar US style :-) Ik geef het ook even door aan de collega's.

Kan ik mooi om de 4 weken een paar weken naar de US, businessclass ;-)

utah
10-03-09, 20:22
Zijn daar afgelopen vakantie ook gepasseerd aan Miami Ink store. Ik kon niet echt op hun sympathie rekenen omdat ik een T droeg met reclame op van Roys Boys tattoo shop in Lake Station Indiana ( is een persoonlijke vriend van ons)...

Dexter
09-08-10, 13:51
Wij zijn vorig jaar ook bij Miami ink gaan kijken. Ami was aanwezig en mijn vrouw heeft gesproken over een tattoo voor haar met een van de andere jongens die ook in de tv show zitten (naam ff kwijt).
Hun prijs was toen 600 dollar voor een vrij kleine tattoo van een hartje met 2 namen erdoor.
Wij zijn toen verder gaan kijken en uiteindelijk voor de helft van de prijs geslaagd bij First Class Tattoo aan de overkant. Voor wie zoekende is, dit is een goede hygienische shop.

Figment
09-08-10, 18:52
600 Dollar voor een klein hartje met 2 namen... jemig wat een prijs! Een tattoo mag best was kosten, maar dit vind ik toch wel erg veel. Waarschijnlijk omdat de mannen op tv zijn te zien?
Ik zat er eerst aan te denken om bij een volgend bezoekje aan Miami bij Love&Hate een nieuwe tattoo te laten zetten, maar ik denk dat ik het nu toch ergens anders laat doen. Vorig jaar heb ik in New Orleans een jolly roger op m'n voet laten zetten, dat duurde ongeveer een uurtje, anderhalf uur, en is erg goed gezet. De prijs was $150.- en dat ligt net wat meer in m'n budget.

Ta2 Gerrit
09-08-10, 19:26
Voor een goed resultaat tegen blilijke prijs; Armadillo Red, US192, net over het spoor links.
Is wel geen Miami, maar staan nog wel met beide beentjes op de aarde.

hooligirl1985
09-08-10, 22:23
Ik ben er in juni geweest.
De shop is idd verhuisd 2 deuren verder, maar dat was ook al in de serie te zien, ze wilden namelijk een grotere shop.
Ami, Chris G, Chris N, Darren en yoji zijn niet altijd aanwezig, alleen op afspraak, maar dan betaal je minimaal 1000 dollar.
Daarbij zijn Ami en Chris N. ook eigenaar van een lounge bar, waar ze dagelijks aan het werk zijn. Maar de overige artist zijn minstens zo goed, ze worden van hun speciaal gescreend en uitgekozen om onder de naam Miami Ink te mogen tattoeeren.
Wij hebben 800,- dollar voor ons allebei betaald, zal zeker duurder zijn als in NL, maar dan heb je ook wat. Als ik onze tattoo's vergelijk met anderen zie je het er zeker vanaf.
En ik bedoel, de prijs vraag je toch zeker vantevoren? Als je daar naar binnen gaat, laat gewoon iets zetten en je schrikt vervolgens van de prijs ben je gewoon stom dat je het niet eerder afgesproken hebt toch? Wij hebben gewoon aangegeven dat we niet meer dan 800,- samen wilden uitgeven en daar hebben ze de tattoo's op aangepast.
We hebben ami trouwens gewoon in de shop gezien en met hem gepraat, en onder het tattoeeren kwam Chris N. ook nog binnen, dus als je geluk hebt zie je ze wel.
ik zal de foto's erbij zetten, deze zijn meteen na het zetten gemaakt, nu zijn ze nog mooier.
groetjes Daniela

http://img835.imageshack.us/img835/3788/12062010171.jpg

http://img835.imageshack.us/img835/726/12062010175.jpg

http://img201.imageshack.us/img201/7443/dsc01554k.jpg

http://img201.imageshack.us/img201/949/dsc02236w.jpg

twolde
10-08-10, 19:35
Dat vind ik best wel geld voor 2 van zulke "kleine" tattoo's maar je hebt ze wel uit de shop van Ami is ook wat waard.

Syllvia
11-08-10, 16:53
Nahja, ik snap dat niet.
Als je iets op je laat 'zetten' is dat waarschijnlijkk voor de rest van je leven, dan kijk je toch niet op een paar tientjes???????????

*als het maar mooi is* !!

Milla
11-08-10, 17:41
Ik denk dat de meesten onderhand wel weten dat het niet goedkoop is bij Miami Ink. Als je daar een tattoeage wilt laten zetten hou je daar toch rekening mee vantevoren en kun je 'sparen' voor die tat...dat zou ik doen in iedergeval ;)

soralysha
14-09-11, 18:34
hallo,


wij gaan volgende zomer naar orlando en miami, mijn dochter wil dan graag een tattoo laten zetten bij miami ink. ze heeft via mail informatie gevraagt en de prijzen liegen er inderdaad niet om. op afspraak is het start tarief 1000 dollar dan wordt het gedaan door een van de artiesten van tv. En 500 dollar start tarief als het ook iemand mag zijn die niet bekend is van tv. Ondanks de hoge prijzen is ze er niet vanaf te praten en is ze begonnen met sparen:-D.

wverdonk
25-03-12, 00:05
We hebben vandaag yoji gezien voor de shop. Serie vind ik geweldig om te zien, maar zelf heb ik geen tattoo.

Nellas
05-06-12, 21:53
Ga de shop zeker ff bezoeken, toch altijd wel even leuk om gezien te hebben! Ben zelf royaal getatoeerd en en echt benieuwd naar hun manier van werken en de kwaliteit van hun tattoos (dat vooral, was niet zo onder de indruk van hetgeen ik op tv heb gezien, ken Nederlandse tatoeerders die mooier werk leveren!)

Wie weet, mogen ze een klein aandenken achterlaten op m'n huidje.... ;)

sannes90
18-07-12, 16:26
Hallo iedereen, waar is die loungebar waar chris n en ami werken dan? of zijn de prijzen daar zo absurd hoog dat we niet hoeven te gaan? haha

Ta2 Gerrit
18-07-12, 22:16
Ami werkt al weer een mooi tijdje in zijn hometown New York, dus die zul niet snel meer treffen in Miami.

jarjarbinks
18-07-12, 22:23
Wij hadden ook eens verder geinformeerd, maar een tattoo door een bekende kost zeker extra, en de tattoo's daar zijn zeer duur (wel mooi). Ook moet je rekening houden met lange wachttijden. Dus vroegtijdig al mailen of bellen ander heb je pech.

Njit
18-07-12, 22:32
En anders gewoon naar Zwolly Ink gaan..

mirretje
16-05-14, 09:24
Hallo allemaal,

Omdat wij dit jaar 15 jaar getrouwd zijn leek het mijn man leuk om een gezamelijke tatoo te nemen in florida. Ik ben fan van de tatoos van miami ink dus wilde hij me daar op "trakteren"

Nu hoorde ik via een vriendin dat de tatoos in amerika minder diep zitten???? Dus ws sneller vervagen?

Ik heb er nog nooit van gehoord. Weet iemand misschien of dit zo is (of niet)

sunnyrojo
16-05-14, 10:19
die van tv bedoel je, die zit er al lang niet meer( zoals al wel vermeld). Hij zit ook niet meer in New York maar in Asheville. Wat betreft dat ze minder diep zitten weet ik niet. Enne nog gefeliciteerd!

Ta2 Gerrit
16-05-14, 10:52
Miami Ink (Love&Hate Tattoo (http://www.lovehatetattoos.com/)) als zodanig bestaat niet meer, maar de tattoo studio is er nog steeds, al zul je de bekende sterren daar zelden of nooit zien. Die zijn allemaal uitgewaaierd naar andere/eigen studio's. Ik zou wel op tijd afspreken, en vooral een fikse tas met dollars mee nemen.

Dat de tattoo's in de US minder diep gezet zouden worden is klinkklare onzin. Dat zeg ik vanuit mijn professionele insteek, en vooral uit ervaring. Ik heb er diverse tattoo's laten zetten, over heel de US, de eerste al weer zo'n 25 jaar geleden, en die zitten er allemaal nog op, en goed zichtbaar. Totale flauwekul dus, die stelling.

mirretje
16-05-14, 16:13
Heel erg bedankt voor julie reakties en felicitatie! Ik ben een heel stuk wijzer. Wat een rare fabel dan he?!
Ben heel blij met jullie expertise! Mocht het niet lukken in die shop of extreem duur zijn gaan we op zoek naar een andere want het
Is wel een heel leuk aandenken!

dwouters85
24-09-14, 13:17
De shop bestaat nog wel degelijk! Wij zijn er zo'n 3 weken geleden nog geweest. Het zit op 1360 Washington Ave. Ami James is nog steeds eigenaar alleen zelden nog zelf actief. Maar de shop is een kijkje waard. Wat een gaaf pand van binnen! Een tattoo daar is idd erg prijzig!

Ta2 Gerrit
24-09-14, 21:35
Miami Ink (Love&Hate Tattoo (http://www.lovehatetattoos.com/)) als zodanig bestaat niet meer, maar de tattoo studio is er nog steeds,

Dat zeg ik ;). Vroeger heette de studio ook Miami Ink. Ik ben er toen een keer geweest (mid 90's met Chris Garver als 1 van de artiesten),en die zat ook al op Washington, een paar blocks verder. Het programma heeft die naam "geleend", maar de studio had inmiddels al de naam waaronder ze nu bekend staan. Miami Ink, het programma, is al weer 6 jaar gestopt, maar de naalden buzzen nog steeds, al dan niet met een bekende aan het pistool.