PDA

Bekijk Volledige Versie : Even voorstellen: Probits



probits
23-02-09, 16:07
Hallo iedereen ,
ik ben al 2 keer in florida geweest . Eerste keer bijna volledig rond gereden (vertrokken in miami, helemaal naar boven St_augustine, terug langs orlando naar Tampa , zo langs de everglades naar de Keys en zo terug naar Miami (om het even in't kort te beschrijven :grin:)
en 2de keer een paar dagen in Miami geweest en daarna op cruise vertrokken.
Nu ben ik aan het rondkijken om een vakantiehuis te kopen rond de omgeving van orlando...maar zover zijn we natuurlijk nog niet , ik ben bezig aan de informatieronde!
Dus mensen met nuttige tips of mensen met ervaring of mensen die mij voor bepaalde zaken willen waarschuwen...
laat het mij allemaal gerust weten , jullie bewijzen mij er een grote dienst mee.

probits
03-02-11, 14:30
We zijn intussen 2 jaar verder en jawel de aankoop van ons huis is een feit...we hebben een huis gekocht in Davenport en zijn intussen we nog 2 keer naar Orlando geweest.
Dit jaar gaan we tijdens de paasvakantie voor het eerst met de kindjes (5 en 7j) . We gaan een week logeren in de omgeving van Naples en de 2de week gaan we dan naar Orlando...waar we hopelijk ook eens een lancering van de space shuttle kunnen meemaken (3de keer goede keer??)
In de omgeving van Orlando kunnen we ons wel goed bezighouden met onze kinderen , maar als er nog kindvriendelijke tips zijn voor de omgeving van Naples ... mogen die mij altijd gemeld worden.
Alvast bedankt!

koenkamphuys
03-02-11, 20:43
Nou gefeliciteerd en welkom in de selecte club van huizenbezitters op dit forum. Misschien kun je wat fotootjes plaatsen in het foto's-van-huizen-topic (http://www.floridaforum.nl/showthread.php?t=10465) om onze nieuwsgierigheid te bevredigen... je profielfoto toont in ieder geval een knap stulpje.