PDA

Bekijk Volledige Versie : Vlucht terug bevestigen?



Katty
22-02-09, 19:52
Een vraagje: bellen of kijken jullie ter plaatse altijd na of de terugvlucht niet veranderd is?
Men raadt dit aan om te doen maar ik weet niet waar we moeten kijken of bellen om dit te doen.
We vliegen terug vanuit Miami met United Airlines.

Njit
22-02-09, 20:07
Als je internet hebt kun je op www.checkmytrip.com je vluchtschema bekijken.
Je hebt hier je e-ticket nummer voor nodig.

bertvlug
23-02-09, 09:20
Beste Katty,

Ik heb het zelf in die vele keren dat ik naar de USA geweest ben altijd wel gecontroleerd, dus ong. 48 uur van te voren bellen naar de maatschappij om te controleren of alles nog "hetzelfde" is en tevens om je plaatsen te bevestigen. Ik kan me niet anders herinneren :-k:-k dan dat we altijd een telefoonnummer bij onze tickets hebben gekregen waar je naartoe kunt bellen. Zo niet, dan is er altijd nog internet.
Ik vlieg zelf in mei weer naar USA en ook met United Airlines, wanneer heb jij je vakantie geplanned ? misschien kan ik je later nog advies geven over bevestigen ja of nee

Groet,
Bert Vlug

Guus
23-02-09, 11:53
Het bevestigen van de terugvlucht is iets wat ik me alleen nog vanuit het verre verleden kan herinneren. Het is natuurlijk wel verstandig om je vluchten in de gaten te houden. Internet is daarvoor het handigste. Goede sites om de status van je vlucht te controleren zijn de sites van de luchtvaartmaatschappij waarmee je vliegt (voor het geval ze de itinerary wijzigingen) en flightstats (t.b.v. eventuele vertragingen).
Over het algemeen hebben alle hotels wel een Internetcomputer in de lobby staan waarop je deze gegevens kunt nagaan. Mocht je geen Internet beschikbaar hebben dan kun je gebruik maken van de United Easy Update Flight Notification. Op die manier wordt via je telefoon (SMS) op de hoogte gehouden van alle wijzigingen

an25
23-02-09, 12:35
Wij checken ook altijd de terugvlucht. je kunt inloggen via de luchtvaartmaatschappij waarmee je vliegt of je gaat naar de site van deluchthaven waarmee je vliegt ,bij jullie dus miami. Daar vind je ook alle informatie.

Syllvia
23-02-09, 17:06
Wij kregen vorig jaar de ttickets en daar stond op dat we zelf de terug vlucht moesten bevestigen bij United. Op Schiphol hebben we even geinformeerd bij de incheckbalie, daar werd ons verteld, dat het bevestigen niet nodig is, maar wel handig om te kijken of de vluchtijden nog hetzelfde zijn zon 48 uur van te voren.

Katty
23-02-09, 21:28
Wij komen 17 april terug via Miami dus met United Airlines.
Het zijn e-tickets dus ik heb geen idee of er de terugvlucht moet bevestigd worden door ons, maar voor alle zekerheid wil ik toch wel de uren controleren.

belgske
23-02-09, 21:53
In okt '08 zijn we met Delta, via Atlanta, naar Orlando gevlogen.
In A'dam bevestiging en tickets gekregen voor de vlucht Atlanta-Orlando. 10 uur later was zowel de gate als het vluchtnr veranderd.
Bij de terugreis voor de zekerheid naar Delta gebeld, had heel wat voeten in de aarde. Bleek onze vertrektijd een 20 min. vervroegd.
Ik wil maar zeggen, het kan zeker geen kwaad om even te bellen.
Bij binnenlandse vluchten kan er regelmatig iets veranderen, ik kan er over mee praten.

Guus
23-02-09, 22:21
Het zijn e-tickets dus ik heb geen idee of er de terugvlucht moet bevestigd worden door ons, maar voor alle zekerheid wil ik toch wel de uren controleren.Je geeft zelf min of meer het antwoord al. De terugvlucht hoeft niet te worden bevestigd. Het is echter wel verstandig om de avond voor vertrek na te gaan of er iets aan je vluchten is gewijzigd. Hoe je dat kunt doen heb ik al eerder aangegeven. Kind kan de was doen.

Katty
24-02-09, 22:03
Kun je mij zeggen hoe je je aanmeldt voor de verwittiging per sms van United?
Bedankt. Ik vind het nergens.

Ta2 Gerrit
24-02-09, 22:07
Kun je mij zeggen hoe je je aanmeldt voor de verwittiging per sms van United?
Bedankt. Ik vind het nergens.

Als je lid bent van United's Milage Plus club en je hebt je vluchten in je persoonlijke itinerary bij hun staan, krijg je automatisch bericht van wijzigingen en wanneer je online kunt inchecken.

robisjo
24-02-09, 23:20
Wij komen 17 april terug via Miami dus met United Airlines.
Het zijn e-tickets dus ik heb geen idee of er de terugvlucht moet bevestigd worden door ons, maar voor alle zekerheid wil ik toch wel de uren controleren.

Wij zijn gister terug gekomen en hadden ook e-tickets van United. 24 uur van te voren kun je online inchecken en dat gaat heel makkelijk. Je hebt dan meteen alle informatie over de vluchten en je hoeft niet meer te bellen om de terugvlucht te bevestigen. De meeste hotels hebben inderdaad een businessroom, waar je gebruik kunt maken van internet, helemaal als je aangeeft dat je online moet inchecken.

Succes en fijne vakantie.

Bianca

Guus
25-02-09, 09:25
Kun je mij zeggen hoe je je aanmeldt voor de verwittiging per sms van United?Ga naar de site van United (www.united.com (http://www.united.com/)). Ga via de tab Mileage Plus naar Join Mileage Plus om je aan te melden. In je profiel kun je aangeven op welke wijze je wilt worden geïnformeerd (per e-mail of SMS). Zodra je bent ingeschreven krijg je een Mileage Plus nummer toegewezen. Nu alleen nog even met United bellen (020 – 201 3708) en vragen of zij je reservering aan je Mileage Plus account willen koppelen. Als ze dit hebben gedaan wordt je automatisch op de door jou aangegeven wijze geïnformeerd. Tevens kun je nu, indien je dit zou willen, de toegewezen stoel wijzigen. Dit laatste is natuurlijk wel afhankelijk van eventuele beschikbaarheid.

Harley
27-02-09, 19:57
Een vraagje: bellen of kijken jullie ter plaatse altijd na of de terugvlucht niet veranderd is?
Men raadt dit aan om te doen maar ik weet niet waar we moeten kijken of bellen om dit te doen.
We vliegen terug vanuit Miami met United Airlines.
Hallo
Even een paar dagen voor de terugreis een bezoekje gaan brengen aan de balie van uw vliegtuigmaatschappij op de luchthaven en het terplaatse bevestigen.
Kan nooit kwaad,en je bent zeker.

Groeten
Harley