PDA

Bekijk Volledige Versie : Even voorstellen: marcellau123



marcellau123
22-02-09, 13:30
Hi Florida-fans,
Ik vind het ontzettend leuk om ook bij het forum te zitten. Mijn man, kinderen (12 en 7) en ik zijn de laatste jaren steeds grotere Florida-fans geworden. Nu vliegen we 20 juli naar Orlando, blijven daar een week, rijden naar Miami en blijven daar ook een week en vliegen dan terug naar huis. We hebben 2 dagen tussen vertrek van accomodatie in Orlando en aankomst accomodatie in Miami. Heeft iemand suggesties welke plaats op de route de moeite waard is om te overnachten?
groetjes,
Marcella

Teleton
23-02-09, 12:06
Nou, van harte welkom! Weer vier met het verschrikkelijke Floridavirus geinfecteerde vakantiegangers genoteerd! Fijne vooruitzichten zeg, twee weken Florida. Nu nog even de twee dagen invullen, tsja, wat is wijsheid? Dat hangt natuurlijk sterk van jullie belangstelling af; wat staat er op het programma? Gaan we naar het strand, willen we een boottocht maken, hebben we belangstelling voor de natuur of gaan we toch maar shoppen onderweg? Zelf zou ik kiezen voor één van de mooie badplaatsjes aan de Gulfcoast. Vergelijk de meningen van de forumleden maar eens in de topics over Clearwater, St Petersburg of Naples en kom er achter dat er voor iedere plaats wel iets te zeggen is. Succes dus, met de keuze.